Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

onko kellään asiasta tietoo??

5 posters

Siirry alas

onko kellään asiasta tietoo?? Empty onko kellään asiasta tietoo??

Viesti kirjoittaja anne.heide La Helmi 05, 2011 12:34 am

Moikka kaikille!!
Tulee taas sarjassamme tyhmiä kysymyksiä..
Mulla oli eka käynti kysillä 31.1 ravitsemusterapeutilla ja kirurgilla ja lupailivat leikkuuta syksylle jos kaikki ok,eli gastro ja ultra..
Nyt tietty on kova hinku puottaa painoo;kesä tulee ja aattelen et apua tulossa eli liho takasi niin kun aina ennen! Embarassed
Laihutushan ei oo mulle se vaikeen vaihe vaan elämä sen jälkee,joten asiaan,jos pudotan esim 20g nyt ja eneilyllä sit lopuks kympin niin voiko tulla kielteinen päätös leikkuuseen kun oon niin "laiha" Very Happy nyt ois motivaatiota asiaan mut mietin et ettei sit kaadu koko homma siihen!Koska tiedän et vaikka saisin painon esim 80kg,se pysys siinä ehkä pari viikko ja sit alkas huima nousu. Sad Tietääkö kukaan asiasta,eli kandeeko laihuttaa jo nyt?? Smile
anne.heide
anne.heide

Viestien lukumäärä : 177
Paikkakunta : kuopio
Registration date : 27.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

onko kellään asiasta tietoo?? Empty Vs: onko kellään asiasta tietoo??

Viesti kirjoittaja 2FatToFly La Helmi 05, 2011 2:11 am

Siis TODELLAKIN kannattaa! Sehän vain osoittaa lääkäreille sun motivaatiota ja leikkauksen jälkeinen painonpudotus on sitten helpompaa mitä vähemmän niitä kiloja on. SEKÄ leikkaus on turvallisempi, kun sulla on vähemmän painoa.

Se leikkaus ei susta laihaa tee, se vain auttaa niiden kilojen pudotuksessa ja poissapitämisessä.

Samoja asioita mä ite mietin ollessani tuossa samassa tilanteessa, hoitopolun alussa. Täältä ihmisiltä ja vastaanoolla lääkäreiltä tyhmiä kysellessä, mulle näin sunnilleen kerrottiin. Ei ne kysymykset tyhmiä ole mitä mietit, varmaan joka toinen samaa omassa päässään miettii.

Kyllä ne lääkärit on sulta varmaan kyselly kaikki tarvittavat ja todenneet ettei sunkaan kilot omin voimin poissa pysy vaikka ne hukattua hetkellisesti saisitkin. Vähän samaa vikaahan meissä kaikissa taitaa olla? Taidetaan olla aikalailla maailman arhaita laihduttajia ja surkeimpia kilojen poissa pitäjiä Razz *sarkasmia*

Tsemppiä sulle ja pidähän meidät ajantasalla, palstalaisten kuulumisia on niin kiva lukea.

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

onko kellään asiasta tietoo?? Empty Vs: onko kellään asiasta tietoo??

Viesti kirjoittaja Möhköfantti La Helmi 05, 2011 2:42 am

Mulle ainakin sanottiin että vaikka saisin painoa alas paljonkin ni leikkausjonosta ei enää pois oteta ku lupa on irronnut Very Happy.
Möhköfantti
Möhköfantti

Viestien lukumäärä : 156
Paikkakunta : oulun seutu
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

onko kellään asiasta tietoo?? Empty Vs: onko kellään asiasta tietoo??

Viesti kirjoittaja Poutapilvi La Helmi 05, 2011 3:09 am

Päinvastoin mä pääsin nopeasti leikkuupöydälle, kun olin eneillyt oma-aloitteisesti ja pudottanut reippaasti painoa.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

onko kellään asiasta tietoo?? Empty Vs: onko kellään asiasta tietoo??

Viesti kirjoittaja Niinuli La Helmi 05, 2011 4:12 pm

Samoilla linjoilla lääkäri oli tyytyväinen kun about 11 kg oli menny painoa ja kun kysyin seuraavana aamuna leikkauksen jälkeen miten meni niin sanoi kaikki meni hienosti mutta sinähän olit pudottanut mukavasti painoa ja se helpottaa hänen työtä huomattavasti, joten siinä kohtaa tunsi suurta mielihyvää että jaksoi eneillä sen 4 viikkoa ;o) kyllä kannattaa ja näkee että on motivaatiota siitä ei ole kiinni- mutta kun ne pirun kilon tuli aina takaisin!
Niinuli
Niinuli

Viestien lukumäärä : 81
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 28.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

onko kellään asiasta tietoo?? Empty Vs: onko kellään asiasta tietoo??

Viesti kirjoittaja anne.heide Ma Helmi 07, 2011 12:27 am

kiitos kaikillle vastauksista!olen saanutkin nyt 2kg painoa pois viikossa kun katon mitä syön!ja alotin pitkästä aikaa vesijuoksun ja olen käynyt jo 2kertaa,puoli tuntii/kerta Smile on sitä ihminen rapakunnossa,puolen tunnin vesijuoksun yai paremminki kävelyn jälkeen olin tyytyväinen suoritukseeni kunnes takaa kauho pari varmaan 80 mummelia ohi Embarassed ja totesivat vaan ässät suhisten"kyllä tunti hyvässssä sssseurassa on sssopiva aika Very Happy no jostain se on punkeronki alotettava Razz
anne.heide
anne.heide

Viestien lukumäärä : 177
Paikkakunta : kuopio
Registration date : 27.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

onko kellään asiasta tietoo?? Empty Vs: onko kellään asiasta tietoo??

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ma Helmi 07, 2011 2:58 pm

Anne Very Happy Ei voi muuta kuin nauraa sun vesijuoksukokemukselle. Kyllä se vaan, niin on, että se ottaa voimille vaikka mullakin kunto jo ihan hyvä. 1,5 tunnin reippaalla kävelyllä olin eilen, mutta silti 45min. vesijuoksua tuntuu olevan ihan tarpeeksi. Välissä sauna ja sitten puolen tunnin uinti. Mua tosin haittaa eniten ehkä se vyön kirraaminen läskien välissä. Jos taas ei vedä tarpeeksi tiukalle, niin se vyö vaeltaa rintoihin.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

onko kellään asiasta tietoo?? Empty Vs: onko kellään asiasta tietoo??

Viesti kirjoittaja anne.heide Ke Helmi 09, 2011 1:28 am

Kuulostaa tutulta Poutapilvi,toi juoksuvyö Very Happy tänään jo kauhoin 45min ja mummelit ei enää kiilannu mua Very Happy näin se kunto nousee Razz hurjia lenkkejä sä teet,en mä vaan jaksa kävellä,koskee selkään kun on niin paksu Embarassed
anne.heide
anne.heide

Viestien lukumäärä : 177
Paikkakunta : kuopio
Registration date : 27.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

onko kellään asiasta tietoo?? Empty Vs: onko kellään asiasta tietoo??

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa