Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitä odotettavissa?

3 posters

Siirry alas

Mitä odotettavissa? Empty Mitä odotettavissa?

Viesti kirjoittaja spn Ke Helmi 02, 2011 2:20 am

Heissan kaikille ja kiitos kokemuksienne jakamisesta ja onnittelut jokaiselle uudistuneesta elämästä cheers

Olen uusi täällä ja lueskeltuani tarinoita, huomasin etten taida tietää asiastakaan mitää, vaikka lähete sisätautilääkäriltä lähti eteenpäin muutamia päiviä sitten. Mitä ja miten leikataan hän minulle näytti ihan kynän ja paperin kera sekä kertoi syömisistä leikkauksen jälkee että myös leikkaussaumojen vuotoriskeistä, muttamutta...lääkärin puheista sain käsityksen, että leikkaus olisi noin 3kk:n päästä ja siinä se scratch
Täälä kuitenkin on puhuttu neuvotteluista ja kokeista ja jostain eneilystä sekä gastroskopiasta affraid (kerran vuosia sitten tehty) ENNEN leikkausta.
Itse olen käynyt pari kertaa tk-lääkärillä, joka laittoi lähetteen keskussairaalaan, jossa kävin kaksi kertaa sisätautilääkärillä ja kerran verikokeissa ja viimeisellä kerralla hän varmisti, että olen tehnyt lopullisen päätöksen ja todellakin haluan leikkaukseen ja kertoi laittavansa lähetteen eteenpäin ja aikaa voi odotella siis noin 3kk:n päästä confused, jäikö häneltä kenties osa informaatiosta antamatta?

spn

Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 51
Paikkakunta : Pori
Registration date : 30.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä odotettavissa? Empty Vs: Mitä odotettavissa?

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ke Helmi 02, 2011 4:03 am

No onpa hätäsesti menny jos oikeesti kolmen kuukauden kuluttua pöydällä makaat jo. Kateeks käy melkein. Itellä tätä projektia takana kohta jo vuosi ja leikkausaika VASTA syyskuussa Neutral

Onnea vilpittömästi kuitenkin.

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä odotettavissa? Empty Vs: Mitä odotettavissa?

Viesti kirjoittaja spn Ke Helmi 02, 2011 4:14 am

Ei kun onnea Sinulle, sulla on jo varmasti aika leikkaukseen.
Mulle tuli olo et, juu jos täs tulee viel kaikkee haastattelua vielä tms. ni joku sanooki ykskaks ettei mua mitää leikata, kun ei oo "muita" sairauksia.

Tosta edellisestä kirjotuksesta jäi pois et oli mullaki ruokapäiväkirjan pitoa -3pv, jonka vein mennessäni keskussairaalaan. Ja siitä kun tk:ssa puhuin leikkauksesta olen saanut painoa alspäin n. 14kg.

Mutta jos esim. sulla on kulunut prosessiin liki vuosi niin tuntuu uskomattomalta, että tämä voisi mennä tätä vauhtia eteenpäin Rolling Eyes

spn

Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 51
Paikkakunta : Pori
Registration date : 30.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä odotettavissa? Empty Vs: Mitä odotettavissa?

Viesti kirjoittaja eräpena Ke Helmi 02, 2011 3:32 pm

Odotusaika vaihtelee. Hyvä että saat ajan noin pian. Very Happy
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 64
Paikkakunta : laukaa
Registration date : 15.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä odotettavissa? Empty Vs: Mitä odotettavissa?

Viesti kirjoittaja spn Ke Helmi 02, 2011 4:45 pm

Juu, olen tyytyväinen jos tämä homma näin menee Very Happy , mutta tuleeko tässä eteen vielä jokutaho, joka voi leikkauksen evätä? Vai oliko minun keskusteluni tässä; voiko käytännöt vaihdella näin paljon eri paikoissa?

spn

Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 51
Paikkakunta : Pori
Registration date : 30.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä odotettavissa? Empty Vs: Mitä odotettavissa?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa