Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

leikk. peruttu

+3
Möhköfantti
eräpena
saimaannorppa
7 posters

Siirry alas

leikk. peruttu Empty leikk. peruttu

Viesti kirjoittaja saimaannorppa Ma Tammi 17, 2011 10:26 pm

No, nyt kävi niin, että lääkäri ilmoitti ettei minulle voikaan tehdä sleeveä, eikä mitään muutakaan. Syynä on entinen mahaleikkaus ja osteoporoosi. Tulisi pahoja riskejä, joita hän ei halua ottaa. Olen hirveän pettynyt. Olin jo ehtinyt mielikuvissani miettiä kaikkea kivaa, uutta elämää, vähentyneitä polvi- ja selkäkipuja ym. Hän oli perusteellisesti perehtynyt aiheeseen vasta nyt. Ja minulta meni jo 500 e lääkäriin, ja ravitsemusterapeutin käyntiin, ja pussimuoniin ja vitamiineihin.
Kestää kauan toipua tästä masentavasta takaiskusta. Ja teille muille: nauttikaan elämstänne, olen kade. Läskiksi jään.Yritän tietty vielä omin voimin laihduttaa, mutta motivaatio on poissa. Evil or Very Mad Hyvää jatkoa kaikille!Tuskin täälläkään enää viitsin vierailla. Crying or Very sad

saimaannorppa

Viestien lukumäärä : 126
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 06.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

leikk. peruttu Empty Vs: leikk. peruttu

Viesti kirjoittaja eräpena Ma Tammi 17, 2011 10:34 pm

Yritä sinnitellä. Leikkauskriteerit erilaisia eripaikoissa. Yritä uudelleen ja uudelleen, minä annoin periksi ja nyt vahingot suuria, älä luota yhdenlääkärin sanaan , hae toinen mielipide.
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 64
Paikkakunta : laukaa
Registration date : 15.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

leikk. peruttu Empty Vs: leikk. peruttu

Viesti kirjoittaja Möhköfantti Ti Tammi 18, 2011 12:42 am

Voi ei. Nää uutiset ovat aina arseesta ja syvältä sieltä. Mut kannattaa tosiaan kysellä joltain toiselta lääkäriltä mitä mieltä asiasta eikä heti heittää roskiin koko asiaa.
Möhköfantti
Möhköfantti

Viestien lukumäärä : 156
Paikkakunta : oulun seutu
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

leikk. peruttu Empty Vs: leikk. peruttu

Viesti kirjoittaja tuijani Ti Tammi 18, 2011 1:56 am

Hei
Masentavaa kuulla ettei sua leikata.

Mun kohdallani ei ees suositella leihdutus leikkausta. Kerronkin tilanteestani aikaisemmin.
Minulla perus sairauteni estää sen puhtaasti ja se on itsellenikin suuren suuri pettymys. Joten läskiksi jään minäkin. Ja en usko että saan 40 kg laihdutettua jotta saisin sitten sydän siirrettäkään joten pelini on pelattu.
Tässä vaan sitten jatkelen jokseenkin normaalia elämääni niinkun ennenkin.

tuijani

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : imatra
Registration date : 16.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

leikk. peruttu Empty Vs: leikk. peruttu

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Tammi 18, 2011 3:15 am

Ihan itku silmään tuli saimaannorpan viestistä Crying or Very sad
Mutta olen samaa mieltä kuin esim pena.ÄLÄ tyydy yhden lääkärin sanomisiin vaan hae toisen lääkärin sana,älä luovuta nyt.
Toivon ja rukoilen todella että pääsen vielä leikkaukseen I love you
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

leikk. peruttu Empty Vs: leikk. peruttu

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ti Tammi 18, 2011 2:34 pm

Ei sleeven pitäis aiheuttaa samanlaisia imeytymishäiriöitä kuin GBP. Mulla ainakin kalkkia menee ilman tabuja ihan riittävästi veriarvojenkin mukaan. Sitä vaan pitää todella katsoa mitä suuhunsa laittaa.

Hae toisenkin lääkärin mielipide tai pyydä lääkäriäsi vielä harkitsemaan asiaa uudelleen.

Minulle oli ennen sleeveä tehty 5 maha-alueen leikkausta eikä tuottanut ongelmia.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

leikk. peruttu Empty Vs: leikk. peruttu

Viesti kirjoittaja saimaannorppa Ti Tammi 18, 2011 10:00 pm

Mä olen käynyt jo kolmella lääkärillä, tämä olil neljäs joka viimeksi sanoi ei. Mulla on paha osteoporoosi, ja kuulema se pahenee sekä sleeven ja by passin jälkeen.
Lisäksi sanoi että saumavuoto mahalaukun osapoiston jälkeen voi johtaa kuolemaan, koska verisuonitus on heikkoa jo leikatussa mahassa, annoin lukea tämän vanhan mahaleikk. (happohermojen katkaisu v. .87) tuloksena.
Nämä bariatrit konsultoivat toinen toisiaan, ja nyt kävi varmaan niin että Eiran sair. lääkäri kertoi Laser tilkan lääkärille minun käyneen eirassakin.Eivät uskalla ottaa riskipotilaita. Vastuu jäisi lääkärille, jos tulisi komplikaatioita. Olen mielestäni rajatapaus. Mutta kuka uskaltaa leikata ja kuinka uskaltaisin mennä kun kuolemalla pelotellaan.... Vahinko vaan että meni 500e hukkaan ravint.terapeutille ja vitamiineihin ja prot.jauheeseen.
yritän seuraavaksi karppausta ja osa-eneilyä.

saimaannorppa

Viestien lukumäärä : 126
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 06.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

leikk. peruttu Empty Vs: leikk. peruttu

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Tammi 18, 2011 10:05 pm

Niin ei sitten tietenkään kannatakkaan mennä jos monet lääkärit ovat samaa mieltä ja vaarana olisi kuolema..voi harmi vaan kun antoivat noin pitkään sun uskoa että pääset leikkaukseen Sad
Tota vanhaa mahaleikkausta en tajua,miten se voi vaarantaa kun onhan meillä monilla esim,sappikivi leikkattu ennestään jo scratch
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

leikk. peruttu Empty Vs: leikk. peruttu

Viesti kirjoittaja mimosa Su Helmi 06, 2011 8:08 pm

Hei saimaannorppa!löysinkin jo vastauksen täältä,lähetin yksäriä kun tulin lomalta.Voi,mä oon niin pahoillani.Mutta pienenä positiivisuuden merkkinä,kun oikeen kaivamalla kaivan,on se että muistathan että kerroin että nyt kaiken tähän asti omaa leikkausta kokeneena,olen edelleen sitä mieltä etten ehkä menisi siihen ollenkaan.Se leikkaus kun ei oo vastaus kaikkeen.Ei ainakaan välttämättä se helpompi tie terveyteen.
Ei se varmaan paljon lohduta ,mutta toivon että jaksat pinnistellä muuten kevyempään elämään.Jo pelkästään noiden kipujen takia.Kakka juttu kun sitä on odottanut.Mä toivon Sulle kaikkea hyvää. flower
mimosa
mimosa

Viestien lukumäärä : 22
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 03.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

leikk. peruttu Empty Vs: leikk. peruttu

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa