Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kysymys `??????

4 posters

Siirry alas

Kysymys `?????? Empty Kysymys `??????

Viesti kirjoittaja jappa Su Tammi 09, 2011 10:51 pm

Onko Vaasan sairaalasta saannut mukaansa sellaista korttia missä on lääkärin allekirjoitus että saisi tilattua ravintoloissa puolia annoksia tai lastenannoksia..???? :?:
jappa
jappa

Viestien lukumäärä : 45
Paikkakunta : pietarsaari
Registration date : 13.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys `?????? Empty Vs: Kysymys `??????

Viesti kirjoittaja kuunsisar La Tammi 15, 2011 4:01 am

Todella hyvä kysymys! Samaa olen pohtinut, kun olen lukenut jostain, että useimmat paikat eivät suostu myymään aikuisille lastenannoksia. Itselläni on (mahdollinen) leikkaus vielä hamassa tulevaisuudessa (Vaasassa myös) ja varmaan sitä joskus haluaisi / joutuu käymään ulkona syömässä.

Onko ainoa vaihtoehto sitten tilata ns. normaaliannos ja napsia siitä pieniä palasia ja jättää suurin osa roskiin heitettäväksi? Mielestäni se on suurta tuhlausta! Kertokaa leikkauksessa käyneet, missä paikoissa esim. täällä vanhassa Vaasan läänissä on laihdutusleikkausystävällisiä ravintoloita?

kuunsisar
kuunsisar

Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 59
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 24.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys `?????? Empty Vs: Kysymys `??????

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Su Tammi 16, 2011 8:23 pm

Minut leikattiin Eiran sairaalassa (yksityinen Helsingissä) josta sain kortin, jonka toisella puolella on tiedot lääkärille, jos minulla äkillisiä vatsavaivoja tai jos joudun onnettomuuteen enkä pysty itse kertomaan tilanteestani ja toisella puolella komeilee lause että henkilölle suositellaan ravintoloissa puolikkaita annoksia tai lasten annoksia. Kannattaisi varmaan ottaa puheeksi siel julkisella puolella, et josko tämmösen kortin voisi sieltäkin saada.

Ja dogipakit on olemassa, et ainahan loput annoksesta voi pyytää mukaan Smile
Gilraen84
Gilraen84

Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 39
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 16.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys `?????? Empty Vs: Kysymys `??????

Viesti kirjoittaja tomppa75 Ke Tammi 19, 2011 6:41 am

juu on ja kyllä ne uskoivat ainakin seinäjoen ravintolassa (joku raxin) tapanen paikka sain syödä lasten hinnalla!!

tomppa75

Viestien lukumäärä : 1
Ikä : 49
Paikkakunta : pietarsaari
Registration date : 15.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys `?????? Empty Vs: Kysymys `??????

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa