Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

On mullakin ongelma mutta kysynpä silti!

5 posters

Siirry alas

On mullakin ongelma mutta kysynpä silti! Empty On mullakin ongelma mutta kysynpä silti!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Pe Marras 19, 2010 9:23 pm

Huolestuttaa kun ei tule mitään ongelmia tuossa syönnissä ainoa on et maha kertoo et nyt ei enää yhtään evästä tänne, voin syödä jopa 2,5dl yhdellä syönnillä hitaasti... Ei kipuja suoli toimii sokerit on hyvät ja painokin on laskemaan päin..... Onko tuolla vatsassa kaikki ihan ok? Ja voin syödä sokeri tuotteita jos haluan...
Anteeksi jös kuullostaa typerältä onko muita samanlaisia? Surprised


kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

On mullakin ongelma mutta kysynpä silti! Empty Vs: On mullakin ongelma mutta kysynpä silti!

Viesti kirjoittaja hansu Pe Marras 19, 2010 11:16 pm

Minulla alussa sama juttu. Meni makea jugurtti ja jäätelö. Nyt aikaa leikkauksesta yli 1,5kk ja makea ei enää maistu. Tulee paha olo, eikä edes enää tee mieli mitään makeeta. Katselen vain vierestä kun muut syö.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

On mullakin ongelma mutta kysynpä silti! Empty Vs: On mullakin ongelma mutta kysynpä silti!

Viesti kirjoittaja Nancy Pe Marras 19, 2010 11:40 pm

Minä pystyn syömään vain desin verran kerrallaan ja senkin todella hitaasti, muuten tulee paha olo. Sokeri ei sovi ollenkaan. Muutaman kerran olen kokeillut ja enää ei tee mieli kokeilla, oli niin karmea olotila sokerisen syömisen jälkeen ja ihan pienestä määrästä. Jotenkin tuntui, että ensimmäinen 1,5 viikkoa meni ihan hyvin ja sitten alkoi nämä ongelmat. Nämä on tietenkin ratkaistavissa oikeilla eväillä ja oikealla syöntitekniikalla. Opetteluvaihe vielä menossa Smile

Eilen punnitsin kaikki syömiset ja laitoin Excel-taulukkoon. Kaloreita kertyi 900 kcal:in edestä. Paljonkohan se oikeasti pitäisi olla, osaako joku valistaa?




Nancy

Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 04.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

On mullakin ongelma mutta kysynpä silti! Empty Vs: On mullakin ongelma mutta kysynpä silti!

Viesti kirjoittaja Poutapilvi La Marras 20, 2010 2:00 am

Nancy suosittelut vaihtelee, mutta 1200 kcal on minimi. 1200-1500 kcal välissä on suosittelut ollut. Itse olen nostanut kaloreita syömällä kourallisen lemppari pähkinöitäni (macademian, Lidlistä saa halvalla). Ne saa samalla kovan mahanikin toimimaan(kunnon pureskelu, niin että niistä tulee tasainen mössö ja määrällisesti sellainen kunnon kourallinen tai puolitoista).
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

On mullakin ongelma mutta kysynpä silti! Empty Vs: On mullakin ongelma mutta kysynpä silti!

Viesti kirjoittaja Nancy La Marras 20, 2010 2:26 am

Kiitos tiedosta Poutapilvi. Nyt täytyy jotain keksiä, että saisin kaloreita enemmän menemään. Turkkilainen jogurtti on mun suosikki, koska menee hyvin alas ja maistuu hyvälle. Siihenhän voi laittaa sekaan vaikka pähkinöitä. Huomenna Lidliin pähkinäostoksille Smile

Nancy

Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 04.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

On mullakin ongelma mutta kysynpä silti! Empty Vs: On mullakin ongelma mutta kysynpä silti!

Viesti kirjoittaja ritu La Marras 20, 2010 2:43 pm

Kissus nytkö jo: ei kaikille tuu ongelmia ja pystyy syömään mitä vaan, noista makeista niin ei ne kaikille mitään tee mulle ainakin makeat olleet pelastus että en ole kuihtunut pois kesällä meni jätskiä kilokaupalla käytännössä juhannuksesta 6-7viikkoa elin sillä ja nytten 4s viikko on menossa salmiakin voimalla kun joutuu paljon sängyssä olemaan niin oikea ruoka ei maistu (pakotettu petiin jalkaleikkauksien takia)

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

On mullakin ongelma mutta kysynpä silti! Empty Vs: On mullakin ongelma mutta kysynpä silti!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa