Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on??

+3
ritu
Lyltsy
Niinuli
7 posters

Siirry alas

Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on?? Empty Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on??

Viesti kirjoittaja Niinuli Su Marras 14, 2010 5:06 pm

Ootteko itse päättäny sen vai asiantuntija?
Niinuli
Niinuli

Viestien lukumäärä : 81
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 28.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on?? Empty Vs: Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on??

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Marras 14, 2010 5:42 pm

Eiköhän sen saa ihan itse päättää.

Tosin päätöksestä en tiedä kuinka se vaikuttaa siihen mihin asti paino laskee, toisillahan täällä ryhmässä on mennyt paino paljon alemmas kuin ehkä etukäteen ajattelivat.

Varmaan se alkuperäinen päätös myös muuttuu matkan varrella, ja siihen vaikuttaa se mikä paino tuntuu hyvältä kun siihen on päässyt.

Jos on jotain ylimääräistä nahkaa jonka haluaa leikkauttaa pois, niin se tais edellyttää että painoindeksi on alle 30 ja pysynyt samassa jo pidemmän aikaa.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on?? Empty Vs: Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on??

Viesti kirjoittaja Niinuli Su Marras 14, 2010 5:49 pm

Kiitos tiedosta -en uskalla toivoo paljoa...jokainen alasmennyt kilo on lahja pitemmästä elämästä Smile
Niinuli
Niinuli

Viestien lukumäärä : 81
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 28.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on?? Empty Vs: Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on??

Viesti kirjoittaja ritu Ma Marras 15, 2010 2:49 pm

Eiköhän sen tavoitteen jokainen itse aseta mutta kannattaa olla järki mukana ettei pety, itse olen pettynyt positiivisesti kun on alitettu tavoite reilusti ja alaspäin mennään koko ajan kohta täytyy ruveta lihottamaan ettei rupsahda kokonaan. NAURUA

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on?? Empty Vs: Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on??

Viesti kirjoittaja laihis Ma Marras 15, 2010 4:08 pm

RITU: Sinulla on tainnut mennä tamä projekti vallan upeasti!
Saako kysyä; Paljonko olet laihtunut ja missä ajassa?
Lähtöpaino ja paino nyt, pituutesi?
Mikä leikkaustapa ja milloin?
Kyselen, että me muut saatais lisä tsemppiä sun onnistumisesta Wink

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on?? Empty Vs: Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on??

Viesti kirjoittaja ritu Ma Marras 15, 2010 7:22 pm

Laihis: Olen tyytyväinen kyllä. lähtöpaino oli n220kg ja nyt paino n90 kg ja leikkaus GBP vuosisitten, onhan painoindeksi vielä iso mutta ei se enää ole mahdoton enkä enää halua laihtua sillä olen tähän painoon tyytyväinen, tietysti allit ja roikot on aika mahtavat mutta ne annan olla kun ainakin iho on pysynyt terveenä ja jos liika nahka poistetaan niin varmaan 10kg nahkoja pitäs poistaa ja se olisi liian iso leikkaus mulle.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on?? Empty Vs: Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on??

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ma Marras 15, 2010 8:28 pm

Ritu, sä olet kyllä supermotivaattori meille kaikille!! Saat kyllä olla tosi ylpeä itsestäsi, että olet pystynyt leikkauksen avulla noin suureen elämänmuutokseen.

Ajattelen itse samaa kuin sinä, että en minäkään haluaisi olla ihan hoikka, sitten kun/jos mä joskus tästä siihen leikkaukseen pääsen ja paino alkaa putoamaan. Mun naisihanteeni on "pehmeän pyöreähkö" eli minusta naisella saa olla hieman tissiä, massua, peppua ja reittä Smile. Toivon myös, että kun ei laihdu liikaa, ne roikotkin olisivat edes hivenen pienemmät kun niissä on jotain täytettä.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on?? Empty Vs: Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on??

Viesti kirjoittaja Niinuli Ke Marras 17, 2010 3:23 am

On tää vaan ihana palsta kun saa lukea onnistumisia ;o) se innoittaa ainaista epäonnistujaa ;o)
Niinuli
Niinuli

Viestien lukumäärä : 81
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 28.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on?? Empty Vs: Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on??

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ke Marras 17, 2010 12:05 pm

Tavoitepainoa lääkäri kysyi ekalla Peijaksen käynnillä minulta. Sanoin, että 90 kg, toki 80kg olisi kiva tai mikä ettei allekkin. Tuumi siihen, että kyllä sä siihen pääset. En sitten kysynyt, että kumpaan, mutta 80kg voisin hyvinkin päästä vuodessa leikkauksesta (nyt 86,5kg ja 6kk leikkauksesta).
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on?? Empty Vs: Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on??

Viesti kirjoittaja laihis Ke Marras 17, 2010 2:45 pm

RITU: Mahtava, aivan käsittämätön pudotus!
Suuret onnittelut! Jos tuo ei kannusta meitä muita, niin ei sitten mikään Shocked
Olin eilen koulutuksessa ja syönti oli mitä oli ja heti on tullut vähän paino ylöspäin. Voi mölli..
Su reissuun lähtö kahdeksi viikoksi. Kunpa vaan osaisin siellä syödä sopivasti, että paino menisi vaikka ihan hiljalleen alaspäin. Kunhan en syömisilläni nostaisi sitä.
Vähän pelottaa, vaikka onkin ihana lähteä matkalle Rolling Eyes

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on?? Empty Vs: Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on??

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo To Marras 18, 2010 5:54 am

Isse oon ajatellut että haluan näyttää naiselta ja pysyä ikäiseni näköisenä, miten se painon pudotus sitten lopetetaan kun siihen päästään on toinen ongelma...
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on?? Empty Vs: Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on??

Viesti kirjoittaja Niinuli To Marras 18, 2010 2:36 pm

Juu aattelin kans että josko sais ite päättää niin kun on itellä hyvä olo niin ok ja jos vielä sais lääkitystä pois kun maha ei kestä niitä, ja vielä yksi toivomus näin joulun alla; rauta-arvot ylös - sitten elämä ois JEBOU!
Ja tietysti ukko ihan esti sairaalasta kotiin kuntoutuun lievästä aivo-infarktista ;o(
Niinuli
Niinuli

Viestien lukumäärä : 81
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 28.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on?? Empty Vs: Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on??

Viesti kirjoittaja laihis To Marras 18, 2010 3:48 pm

Mulla on enemmän huoli, etteä miten saan painon tarpeeksi alas.
En usko, että tulee huolta siitä, että laihtuisin liikaa...
Mulla on matkaa siihen tavoitteeseeni 27,7 kg. (sit olisi siis 85kg)
Sen liäksi kaikki on plussaa. Eli mitä lähemmäs 70kg, sen parempi.
Mutta nyt lähitavoite on alle 110, sit alle 105, sit alle 100 jne.
Tammi-helmikuun vaihteessa on uusi reissu tiedossa, siihen mennessä olen laittanut tavoitteeksi painon alle 100kg.
Eli 12,7 kiloa ja aikaa 2 kk.
Aika tiukkaa... Rolling Eyes
Joutunee ottamaan nutriletit avuksi joulun jälkeen.

laihis

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on?? Empty Vs: Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on??

Viesti kirjoittaja Niinuli To Marras 18, 2010 3:58 pm

Vaikiaa on mutta eiku pää pystyyn ja yritetään panoksena ELÄMÄ!
Niinuli
Niinuli

Viestien lukumäärä : 81
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 28.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on?? Empty Vs: Tavoitepaino? Kuka päättää mikä se on??

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa