Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mistä löytää parhaat muotoilevat alusasut ja tukiliivit

5 posters

Siirry alas

Mistä löytää parhaat muotoilevat alusasut ja tukiliivit Empty Mistä löytää parhaat muotoilevat alusasut ja tukiliivit

Viesti kirjoittaja belly Pe Marras 12, 2010 3:46 am

Hei !
Laitan tähän nyt tämmösen aika pinnallisen jutun, ei liity mitenkään terveyteen vaan turhamaisuuteen Smile
Olen sleeve-leikkauksen jälkeen laihtunut yli 80 kiloa kahdessa vuodessa, joten ymmärtänette tukiliivien tarpeen...
En ole saanut paikkoja kunnolla kiinteytymään ja kokoon kuristettavaa on aika lailla, mutta niistä oon jo avautunu täällä eli ei siitä sen enempää.
Mulla on ollut Ellokselta tilatut lahkeelliset housuliivit, jois on korkea vyötärö ja "tukikaaret" Very Happy . Ne on ollu tosi hyvät, mut nyt niitä ei enää saa. Miss Mary-merkkiset oli. Oon tilannu ostosteeveestä niitä "ihmebodyjä" mutta ei istu mulle lainkaan ja on hiostavat ja tukalat. Eli jos teillä on vinkkejä nettikaupoista tai muista, mistä ootte löytäneet parhaat tuotteet,niin laittakaa viestiä. Pikkujoulukautta aloitellen Wink Belly

belly

Viestien lukumäärä : 21
Paikkakunta : pohojanmaa
Registration date : 28.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä löytää parhaat muotoilevat alusasut ja tukiliivit Empty Vs: Mistä löytää parhaat muotoilevat alusasut ja tukiliivit

Viesti kirjoittaja Lyltsy Pe Marras 12, 2010 4:11 am

Perinteiset liiviliikkeet tarjoaa hyvää palvelua ja valikoimaa. Funky lady, Change tms. Hinnat on kyllä yleensä eri tasoa kuin nettikaupoissa, mutta palvelu on hyvää ja laatu. Ja jos on päässyt tilanteeseen jossa ei kovasti enää paino muutu, niin silloin on hyvä aika sijoittaa kunnon alusvaatteisiin.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä löytää parhaat muotoilevat alusasut ja tukiliivit Empty Vs: Mistä löytää parhaat muotoilevat alusasut ja tukiliivit

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Pe Marras 12, 2010 1:47 pm

Helsingin keskustassa oli ainakin aikoinaan liivikauppa, joka teki mittatilaus liivejä. Rintsareiden hinta oli 100€ luokkaa, joten ei paljoakaan kalliimmat kuin mitä itse ainakin olen joutunut isorintaisten kunnon liiveistä maksamaan.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä löytää parhaat muotoilevat alusasut ja tukiliivit Empty Vs: Mistä löytää parhaat muotoilevat alusasut ja tukiliivit

Viesti kirjoittaja matami Pe Marras 12, 2010 9:55 pm

Klingellillä on ainakin jonkunlaisia housuliivejä

Rintsikoita olen tilannut sieltä, H kuppiin saakka joitain malleja ollut ja ympärystäkin mun mielestä melko pitkälle, no ainakin siihen 105.

kannattaa kurkata ainakin jos nettikauppaa kaipailee.

matami

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : TRE
Registration date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä löytää parhaat muotoilevat alusasut ja tukiliivit Empty Vs: Mistä löytää parhaat muotoilevat alusasut ja tukiliivit

Viesti kirjoittaja FatLady La Marras 13, 2010 5:12 am

Hei!

Hyvä palveleva ja monipuolinen liiviliike Helsingissä on myöskin Wiipurin erikoiskorsettiliike.... myös mittatilaustöitä ja muutoksia liiveihin.
http://www.wek.fi/
Arkadiakatu 8, Helsinki. (eläinmuseon "vieressä" viistosti)
FatLady
FatLady

Viestien lukumäärä : 22
Paikkakunta : Nurmijärvi
Registration date : 23.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä löytää parhaat muotoilevat alusasut ja tukiliivit Empty Vs: Mistä löytää parhaat muotoilevat alusasut ja tukiliivit

Viesti kirjoittaja Poutapilvi La Marras 13, 2010 12:44 pm

FatLady juuri samaista kauppaa tarkoitin. Nimi vaan oli hukassa:)
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä löytää parhaat muotoilevat alusasut ja tukiliivit Empty Vs: Mistä löytää parhaat muotoilevat alusasut ja tukiliivit

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa