Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hyvää Lauantai iltaa Kaikille

+2
Morrigan
tigertytto
6 posters

Siirry alas

Hyvää Lauantai iltaa Kaikille Empty Hyvää Lauantai iltaa Kaikille

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Maalis 15, 2009 12:12 am

vaikka näytänkin nyt olevan täällä ihan yssin Wink
Kyselisin teiltä jo leikatuilta jotta onko teillä ollut ennen leikkausta sellaista mieliteko syömistä??sellasta ettei ole ollut edes nälkä mutta tekee vaan jotain tiettyä mieli syödä ja syö siihen pelkkään mielitekoon??
No mietin vaan tätä koska itselläni on juuri tämä paha tapa ja mietinkin nyt että mitä jos leikkauksen jälkeen on edelleen näitä mielitekoja mitäs sitten???onko ne vaan sitten pakko selättää What a Face kunon niskalenkillä Laughing

olen käsittänyt monien jutuista että nämä mieliteot jäävät sinne leikkaus saliin,kuinka moni teistä kuittaa tämän väitteen Question
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Hyvää Lauantai iltaa Kaikille Empty Vs: Hyvää Lauantai iltaa Kaikille

Viesti kirjoittaja Morrigan Su Maalis 15, 2009 2:26 am

Juu tuttua on ollut ja on edelleen. Eli mä kuulun niihin, joilta ei mieliteot kadonneet mihinkään.
Morrigan
Morrigan

Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 07.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Hyvää Lauantai iltaa Kaikille Empty Vs: Hyvää Lauantai iltaa Kaikille

Viesti kirjoittaja Rozeanne Su Maalis 15, 2009 2:37 am

Ei minunkaan mieliteot/tunnesyöpöttely ole jäänyt minnekään!

Tänäänkin söin liikaa, ja oksuhan se tuli Embarassed
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Hyvää Lauantai iltaa Kaikille Empty Vs: Hyvää Lauantai iltaa Kaikille

Viesti kirjoittaja Pia Su Maalis 15, 2009 3:26 am

Mulla on ne mieliteot ja ruokahalu kyllä jääny sinne leikkauspöydälle. Niitä entisiä mielitekoja tai ruokailutottumuksia ei enää ole. Vaikka vanhasta tottumuksesta tulee ostettua kaupasta karkkia "varastoon" niin siellä varastossa ne ovat ja muut syövät ne , kuin minä. Ennen tiesin et jos kaapissa on karkkipussi ja alan telkkaria katsomaan niin aivan tasan se karkkipussi on myös syötävä tyhjäks siinä samalla. Kauppalaskut on niin olemattomat tällä syömisellä et jää varaa ostaa uusia vaatteita ku vanhat pyörii päällä! Very Happy
Pia
Pia

Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 41
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 12.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Hyvää Lauantai iltaa Kaikille Empty No mutta mutta...

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Maalis 15, 2009 5:12 am

Morrigan kirjoitti:Juu tuttua on ollut ja on edelleen. Eli mä kuulun niihin, joilta ei mieliteot kadonneet mihinkään.

Jos mieliteot jää,pystyykö sitä syömään kuitenkin?eli ei silloin tietty voi laihtuakkaan leikkauksesta huolimatta?vai tuleeko kaikki ylimääräinen ylös? Rolling Eyes
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Hyvää Lauantai iltaa Kaikille Empty Vs: Hyvää Lauantai iltaa Kaikille

Viesti kirjoittaja möhrötti Su Maalis 15, 2009 2:13 pm

Mulla kans mieliteot ja nälkä edelleen tallella leikkauksen jälkeen. Siis heti alkuun leikkauksen jälkeen ei ollu minkäänlaisii mieliteko tai nälkää mut kyllähän ne sitte on pikkuhiljaa palautunu. Nyt on vaa silleen eri juttu et ennen ku piti koko pussillinen syödä niitä sipsukoita tai nannaa nii nyt riittää kourallinen.
Ei vaa mahdu tai maistu. Eli totuus on leikkauksen jälkeenki voi syödä kiloja ittelleen jollei oo tarkkana. Tää leikkaus on oikeesti vaan apukeino tohon painonhallintaan.
Ittelläni nyt sellanen tilanne et jos haluun nahkojen poistoon nii mun täytyy muutama kilo viellä saada pois ja pitää ne kans pois et mä pääsen siihen leikkaukseen. Eli on pakko ihan oikeesti laihduttaa siis syödä vähemmä ja liikkuu enemmän. Vaikka sillon alkuun se paino putoo ihan ku ittestään ni seki sitte jossai vaihees toppaa tai ainaki hidastuu ja siinnä vaiheessa vanhat konstit täytyy ottaa kehiin.
Kaikkein paras tilanne olis jos jo ennen leikkausta ruppeis niitä ruokailu tottumuksiaan muuttamaan mut helppoahan se ei tiettykään ole. Pienillä muutoksilla pääsee alkuun.
Ja hei tää tietty kuulostaa saarnalta ja moni voi sanoo et helppohan mun on sanoo ku oon sen melki 50kg saanu jo pois mut ei se aina nii helppoa ole ollu. Monesta asiast on pitäny tinkii. Joskus oikeen ottaa päähän ku joku maistuu hyvälle mut ku ei vaan voi eli sellaseenki ketutukseen on pakko varautuu leikkauksen jälkeen.
Mä ajattelin aina ennen leikkausta et sen jälkeen se paino vaa tippuu ja sitte nautin elämästä... onhan se niinki mut on siinnä kans montaa monessa et tähän elämään tottuu jos tottuu koskaan.
Ennen ku söi esim. siks ku vaa sapuska maistuu nii hyvältä nii nyt se nautinto jää tosi vähälle, pakko lopettaa kesken nautinnon ku vatta vaa on yksinkertasesti täynnä.
Mut hei tsemppiä vaan kaikille leikkauksen läpikäynneille ja siihen meneville kyll se kaiken kaikkiaan kannattaa mä en oo katunu.
möhrötti
möhrötti

Viestien lukumäärä : 67
Registration date : 05.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Hyvää Lauantai iltaa Kaikille Empty Harvinaisen samaa mieltä! Minut leikattiin Joulukuun 16 päivä 2008. Tippunut nyt 15kg ja olen liikkunut todella paljon. Paino jäänyt nyt jo junnaamaan samaan. Suurta työtä vaatii itseltään, jos meinaa kiloja vielä tiputtaa lisää.

Viesti kirjoittaja Martta63 Ma Maalis 16, 2009 8:14 pm

möhrötti kirjoitti:Mulla kans mieliteot ja nälkä edelleen tallella leikkauksen jälkeen. Siis heti alkuun leikkauksen jälkeen ei ollu minkäänlaisii mieliteko tai nälkää mut kyllähän ne sitte on pikkuhiljaa palautunu. Nyt on vaa silleen eri juttu et ennen ku piti koko pussillinen syödä niitä sipsukoita tai nannaa nii nyt riittää kourallinen.
Ei vaa mahdu tai maistu. Eli totuus on leikkauksen jälkeenki voi syödä kiloja ittelleen jollei oo tarkkana. Tää leikkaus on oikeesti vaan apukeino tohon painonhallintaan.
Ittelläni nyt sellanen tilanne et jos haluun nahkojen poistoon nii mun täytyy muutama kilo viellä saada pois ja pitää ne kans pois et mä pääsen siihen leikkaukseen. Eli on pakko ihan oikeesti laihduttaa siis syödä vähemmä ja liikkuu enemmän. Vaikka sillon alkuun se paino putoo ihan ku ittestään ni seki sitte jossai vaihees toppaa tai ainaki hidastuu ja siinnä vaiheessa vanhat konstit täytyy ottaa kehiin.
Kaikkein paras tilanne olis jos jo ennen leikkausta ruppeis niitä ruokailu tottumuksiaan muuttamaan mut helppoahan se ei tiettykään ole. Pienillä muutoksilla pääsee alkuun.
Ja hei tää tietty kuulostaa saarnalta ja moni voi sanoo et helppohan mun on sanoo ku oon sen melki 50kg saanu jo pois mut ei se aina nii helppoa ole ollu. Monesta asiast on pitäny tinkii. Joskus oikeen ottaa päähän ku joku maistuu hyvälle mut ku ei vaan voi eli sellaseenki ketutukseen on pakko varautuu leikkauksen jälkeen.
Mä ajattelin aina ennen leikkausta et sen jälkeen se paino vaa tippuu ja sitte nautin elämästä... onhan se niinki mut on siinnä kans montaa monessa et tähän elämään tottuu jos tottuu koskaan.
Ennen ku söi esim. siks ku vaa sapuska maistuu nii hyvältä nii nyt se nautinto jää tosi vähälle, pakko lopettaa kesken nautinnon ku vatta vaa on yksinkertasesti täynnä.
Mut hei tsemppiä vaan kaikille leikkauksen läpikäynneille ja siihen meneville kyll se kaiken kaikkiaan kannattaa mä en oo katunu.

Martta63

Viestien lukumäärä : 1
Ikä : 60
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 16.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Hyvää Lauantai iltaa Kaikille Empty Vs: Hyvää Lauantai iltaa Kaikille

Viesti kirjoittaja Morrigan Ke Maalis 18, 2009 12:45 am

Kyllä sitä laihtuu väkisinkin ensimmäisten kuukausien aikana kun sinne vatsaan ei mahdu juuri mitään. Mutta siitä eteenpäin saa olla tarkkana mitä ja miten usein ja paljon suuhunsa mättää. Valitettavasti niitä herkkuja uppoaisi ihan yhtä paljon kuin ennen leikkaustakin. Levyllinen suklaatahan ei loppujen lopuksi vie paljon tilaa tai viineri kera kaverin, jäätelöstä puhumattakaan... Joten siihen ajatukseen kannattaa totuttautua, että niistä on luovuttava.
Morrigan
Morrigan

Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 07.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Hyvää Lauantai iltaa Kaikille Empty Vs: Hyvää Lauantai iltaa Kaikille

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa