Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Suomen Lihavuusleikatut LILE

+18
Slippari
Kimby
eräpena
Sun
Siiri Angerkoski
lootus75
MRA123
tigertytto
kissus nytkö jo
Anu
Admin
Laihduttava
Rintasir
ritu
tiikos
ellu
Paloma
Typpis
22 posters

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja Typpis Ke Marras 03, 2010 12:53 am

Lauantaina 30.10.2010 perustettiin Tampereella meille oma yhdistys: Suomen Lihavuusleikatut LILE. Liisa Häme valittiin yhdistyksen puheenjohtajaksi. Hän on pitkänlinjan yhdistystoiminnan aktiivi.
Yhdistyksen tarkoituksena on edistää monia asioita aktiivisesti, ensimmäinen yhteinen tuotos on yhdistyksen foorumi:http://liki.keskustelu.info/index.php
Foorumi tulee olemaan osittain avoin, osittain jäsenten välinen keskustelufoorumi. Olette siis kaikki tervetulleita rekisteröitymään ja jäseniksi.
Koko LILEn toiminta perustuu yhteistyöhön ja luottamukseen. Kaikki pöytäkirjat tullaan julkaisemaan foorumissa ja kotisivuillamme. Emme myöskään kilpaile kenenkään / minkään kanssa vaan haluamme tuoda kaikille asiasta kiinnostuneille uusia palveluita ja yhden vaihtoehdon lisää.
Olette kaikki tervetulleita mukaan kehittämään yhteistä, osallistuvaa, vaikuttavaa ja ikiomaa yhdistystämme.

Typpis
Typpis

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 07.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja Paloma Ke Marras 03, 2010 1:36 am

Upeaa! Hyvä Liisa!

Olenkin toivonut yhdistystä, joka toimii avoimella ja hyvällä yhdistystoiminnan periaatteella.

Kiitos aktiivisuudestanne!
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja ellu To Marras 04, 2010 4:33 pm

Hei

Olen aktiivisesti mukana LILEn toiminnassa ja voin todeta, että homma on lähtenyt varsin mallikkaasti käyntiin!
Tervetuloa myös minunkin puolestani aktiiviseen ja toimivaan yhdistykseemme!
ellu
ellu

Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 05.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja tiikos To Marras 04, 2010 4:40 pm

Tosi pirteät sivut(=:


tiikos

Viestien lukumäärä : 133
Paikkakunta : turku
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja Paloma Pe Marras 05, 2010 3:50 am

Sivuilla on erinomaisesti mietityt otsikoinnit.
Väri on aurinkoa *hymy*
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja ritu Pe Marras 05, 2010 3:53 pm

Itse olen ollut ja olen sen aikaisemman leikkausfoorumin (Suljetun) aktiivinen käyttäjä ja en nää tarvetta liittyä uuteen (LILEn) vaan pysyn vanhassa sillä katson että olen saanut sieltä niinpaljon arvokasta vertaistukea ja kannustusta tässä pitkässä projektissa enkä halua vaihtaa vaan annan kaiken tukeni vanhalle foorumilla ja olla tämän avoimenkin aktiivi ne riittävät minulle.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja Paloma Pe Marras 05, 2010 4:16 pm

Sellaiset suljetut foorumit minua vaivaakin - avoin toiminta on virallisissa yhdistyksissä aina parempi.
En kylläkään tiedä, onko tuo ritun kertoma suljettu foorumi yhdistyspohjainen, mutta avoimuus viestinnässä on luottamuksen edellytys. Suljetut foorumit eivät mielestäni lisää luottamusta, vaan tärkeäähän on se, että kokee olevansa oikeassa paikassa. Se lienee meille kaikille hyvästä.

Olennaista varmaan meille jokaiselle on se, että saa tarvitsemansa tuen jostakin paikasta. Yksin ei ole hyvä olla asioinensa ja ajatuksinensa.
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja ritu Pe Marras 05, 2010 4:24 pm

Paloma: Samallalaillahan toi uusi LILEn uusi foorumi on suljettu kun sinne ei pääse muut lukemaan kuin jäsenet niinkuin vanhaankin joka toimii kyllä edelleen samoin se ruotsalainen foorumi ja onhan se turvallisempi kun vaatii kirjautumisen kun siellä kirjoitellaan hyvinkin henkilökohtaisia asioita niin ei nettikiusaajat pääse lukemaan eikä tule kiusatuksi mikä on hyvinkin mahdollista näin tälläiseen jota pääsee lukemaan jokainen joka hakukoneitten takia pääsee tänne.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja Rintasir Pe Marras 05, 2010 11:05 pm

Minä olen saanut vanhalta (suljetulta) foorumilta hyvin paljon tukea ja apua. Siellä on itse asiassa niin paljon hyvää tietoa ja linkkejä, että sen soisi jaettavan kaikille. Lilessä on avoimet sivut, joita .pääsee lukemaan, mutta keskustelut on vain jäsenille.

(7.11.10 KORJAUS! Avoimet sivut eivät ole vielä valmiita, joten tämä tieto oli ennenaikaista. Olen pahoillani!)

Lilessä haluan toimia ja sen nimissä järjestää vertaistukea ja toimintaa Päijät-Hämeen alueella. Uusi vertaistukisähköposti on lile.sipe@luukku.com. Puhelinnumeron hankin myöhemmin. PHKS:ssa on viime aikoina jaettu minun kännykkänumeroani muiden tukihenkilöiden numeroiden ohessa ja siihen saa toki soittaa, jos asia kiinnostaa.


Viimeinen muokkaaja, Rintasir pvm Su Marras 07, 2010 7:16 pm, muokattu 1 kertaa
Rintasir
Rintasir

Viestien lukumäärä : 104
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja Laihduttava Pe Marras 05, 2010 11:37 pm

Mulla on jäänyt se kuva, että sinne vanhalle suljetulle foorumille ei kaikki edes pääse, vaan sinne vain kutsutaan välillä joitakin ihmisiä. Ja minusta se antaa ainakin tosi epätasa-arvoisen kuvan tässä hommassa.

Mutta tuo uusi foorumi on hyvä, sinne pääsee vain rekisteröityneet ja hekin vain hyväksynnän kautta. Musta tämä oli hyvän oloinen systeemi :-)

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja Typpis Su Marras 07, 2010 4:25 am

Minusta on hyvä, että ihmisillä on valinnanvaraa. Toisekseen ihmiset kertovat hyvin henkilökohtaisia asioitaan, joten jonkinlainen varotoimi pitää olla. Jokainen toki toimii itselleen sopivassa foorumissa. Pääasia jokainen saa tarvitsemansa avun.
Typpis
Typpis

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 07.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja Admin Su Marras 07, 2010 1:40 pm

Laihduttava, syy siihen, miksi ei enään pääse ihan noin vaan, johtuu siitä, että sillä estetään häiriköiden tai niiden, joiden tarkoitus tulla ilkkumaan pysyvät poissa ja näin on ollutkin jo liki neljä vuotta.
Ja tuokin vain käyttäjien toivomuksesta.
Esim itse en siellä ole lukenut aikoihin viestejä, enkä muutenkaan päässyt käymään, kuten en täälläkään ja syy henk.koht., ei vaan pysty, kun on sen verran sairaana ollut jo 1,5 vuotta, jostain on karsittava ja tässä tapauksessa muiden kirjoitusten lukeminen, vain uusien aktiovinti ollut se, mitä ehtinyt ja pitänyt täkeänä oman sairastelun aikana.
Mutta joo tuli nyt hieman väärään paikkaan.

Sit Palomalle tässä samalla, että kyse on minun aikanaan 25.02 2007 perustamani oma "tuotos", jonkai tarkoitus olla leikkauksessa käyneiden ja siihen menevien keskustelupaikka. Tarkoituksena on nimenomaan pitää yhdistysasiat sieltä kokonaan poissa( tietoisesti ), koska se ei ollut siihen sopiva, enkä sitä sinne halunnut, kun ei ole kuin yksityinen palsta.
Nyt kun sellainen on toisaalla, niin ne asiat voi pitää siellä. :)

Sama systeemihän molemmissa on , ei eroa mun mielestäni aiemmasta, mitä olen kuullut. ;)
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 05.09.2008

https://laihdutusleikkaus.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja Laihduttava Su Marras 07, 2010 3:25 pm

Juu kyllä mä admin ymmärränkin sen, miksi se pidettiin niin ettei sinne pääse noin vain. Siitä vain jäi jotenkin niin "salaperäinen" olo, että vain harvat ja valitut saa ylipäätään edes tietää koko paikan olemassaolosta. Joten tuli inhottava olo, että itse kun olisi kaivannut oikeasti vertaistukea suljetummassa paikassa, niin sinne suljettuun paikkaan ei huolittu, vaikka oli samat prosessit silti läpikäyty.

Mutta eipä tuo nyt niin haittaa enää, nyt on kuitenkin tuo uusi suljettu paikka, missä voi vähän henk.kohtaisempia jutella niin halutessaan. Ja kun nyt leikkauksen jälkeen ne omat vertaistukikeinot on jo olemassa muuallakin, niin eiköhän tästä selviä Smile

Niin ja toki jos taustalla oli sun vakavat sairastelut, niin ymmärrän tietysti miksi näin oli. Kun ei tiennyt syitä, niin tuli outo kuva kaikesta.
Mutta kovasti voimia kipujen kanssa, toivottavasti sulle löydettäisiin tarvitsemasi apu nopeasti!

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja Typpis Su Marras 07, 2010 6:06 pm

Tiedoksi, että yleinen osio ei ole vielä valmis. Hieman siis vielä malttia. Yleinen osio julkaistaan 19.11.
Typpis
Typpis

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 07.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja ritu La Joulu 25, 2010 4:50 pm

Typis kirjoitti:
Tiedoksi, että yleinen osio ei ole vielä valmis. Hieman siis vielä malttia. Yleinen osio julkaistaan 19.11.

Kyselee missä tämä yleinen osio on ei ainakaan yhdistyksen nettisivuilla vaikka piti jo julkaista 19.11 ja nyt on jo 25.12.2010 ja piti antaa tietoa kaikille lihavuusleikkaukseen meneville ja ennenkaikkea valtakunnallisesti ketään unohtamatta joka tietoa haluaa, ihmettelee suuresti.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja Typpis Ma Joulu 27, 2010 5:47 pm

Yhdistyksen yleinen osio tulee olemaan kotisivut, joiden pelkistetympi versio on tarkoitus saadaa nettiin tammikuun aikana. Asiat ovat muuttuneet tässä matkan varrella hieman alkuperäisestä suunnitelmasta. Kotisivujen päätarkoitus on esitellä yhdistystä ja sen toimintaa. Mutta tässä pitää muistaa, että työtä tehdään vapaaehtoisesti oman vapaa-ajanpuitteissa. Itse olen ollut koko syksyn ja loppuvuoden kiireinen ja tämä on johtunut ihan omasta päivätyöstäni, joka luonnollisesti se on ollut poissa yhdistysasioista.

Leikkauksistahan netissä on yhä enemmän tietoa ja siitä hyvänä esimerkkinä on tämä foorumi ja onhan niitä muitakin. Etsimistä se vaatii, mutta esim. teknistä tietoa leikkauksista löytyy kyllä suomenkielelläkin hyvin. Esimerkiksi Terveystaloun sivuilta tai Vaasan sairaanhoitopiirin sivuilta.

Aikataulu on valitettavasti venynyt, mutta kunhan kotisivut ovat valmiit, niin tieto tulee myös tänne.

Typpis
Typpis

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 07.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja Anu Ke Tammi 05, 2011 9:29 pm

LILEn nettisivuista..
jotka toivottavasti aukeavat vielä tamikuussa.
Joulun aika oli niin kiirettä itse kulakin varmaan, ettei kenelläkään ollut mahdollisuutta rakentaa sivuja. Kuten tämänkin sivuston ylläpitäjä kertoo, niin ylläpitäjällä on kiirettä ja huisketta puhumattakaan sinuston suunnittelusta :-)

Avoimmuus ja avoimet sinut ovat hyvä asia. Kuten tämäkin foorumi. Ja kuten Admin kirjoittaa niin hän ei ole halunnut sotkea yhdistysasiaa.

LILE on yhdistys ja toivotavasti pian myös rekisteröintipäätös tulee ja siksi sen foorumi on jäsenille tarkoitettu. Monessa muussakin yhdistyksessa on omat jäsensivut. Esimerkkinä vaikkapa Rekku recque jolla itse myös käyn :-)

Minä käyn täällä ja tämän ylläpitämän "suljetulla" sekä vielä LILEssäkin. Tapaan erilaisia ihmisiä ja se on rikkaus. Monessa voi olla mukana ja toinen ei sulje pois toistaan vaan täydentää. Tämä Admin on tehnyt ison työn näitten foorumeitten kanssa. Itsekin olen saanut monesti alkutaipaleellani tukea häneltä. Siispä toivotav sinulle Admin parempaa vuotta 2011.

Yst. Anu


Anu

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja Anu La Helmi 12, 2011 11:48 pm

Terveisiä Mikkelistä XXXL-tapaamisesta!
Meitä oli siellä 16 ja aika meni kuin iltamisa. Toivottavasti toisille jäi yhtä hyvä mieli kuin minulle.
Olin siellä myös LILEläisenä tarjoamassa mahdollisuutta tutustua yhdistyksemme toimintaan.

Uskon, että mikkeliläiset jatkavat tapaamisiaan. Lisätietoja asiasta saa minulta laittamalla sähköpostia

anukymi@gmail.com

Wink




Anu

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Su Helmi 13, 2011 11:45 pm

Hip hei sinne ei ole päässyt sitte kirjaantumaan meikäläinen lainkaan... Et pitää pysyä täällä.. Miksi ei LILEn sivut ota rekisteröitymistäni vastaan?
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Helmi 14, 2011 4:03 am

Juu mullekkin tuli tällänen viesti....
Käyttäjätunnuksesi on tällähetkellä suljettu ja sivuston ylläpitäjän täytyy
aktivoida ne ensin, ennen kuin voit kirjautua sisään. Saat toisen
ilmoituksen, kun tunnuksesi on käytössä.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja MRA123 Ma Helmi 14, 2011 2:51 pm

Mikäs siellä nyt sitten tökkii? Mä rekisteröidyin ihan hiljattain ja parin päivän sisään tuli viestit että tunnukset ovat aktivoituneet....
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja lootus75 Ma Helmi 14, 2011 4:26 pm

Kyllä ne nyt toimii mut jouduin salasanan hakemaan vähän kiertotietä
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Helmi 15, 2011 12:14 am

Voih,,,mulle ei ollut tullut S.postissa sitä vahvistusta vieläkään Mad
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja Anu Ke Helmi 16, 2011 12:57 am

Voi ei.. miten se noin. Kunhan www.sivut saadaan avattua niin kaikille ketkä liittyvät netin kautta tulee sitten automaattisesti klik- eli, että LILE on saanut postisi.

JOS YHÄ TÖKKII niin
laittakaa kysely sähköpostiin
eli samaan jossa voi liittyä LILEen

lihavuuskirurgia@gmail.com

ja vielä ohjetta liittymiseen
Jos haluat liittyä Suomen Lihavuusleikatut LILE -yhdistyksen jäseneksi, lähetä sähköpostia osoitteeseen lihavuuskirurgia@gmail.com lihavuuskirurgia@gmail.com -sähköpostiosoitteeseen.

Kerro kuka olet ja mistä, kerro nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteen jonne laittaa liittymiskaavake.

OLEN TOSI PAHOILLANi tökkimisistä :-) Ei anneta periksi. Nyt juuri tästä menen LILEfoorumiin; aika menee siellä kuin siivillä. Tulkaa tekin rakkaat läskisoturit!




Anu

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja Siiri Angerkoski Ke Helmi 16, 2011 2:31 pm

Voi hyvänen aika teitä!

Jos teillä on ongelmia kirjautumisen kanssa, niin miksi ihmeessä te TÄLLÄfoorumilla siitä asiasta marisette???
Nämähän ovat 2 ihan eri foorumia.

Jos LILE-foorumilla jokin tökkii (kuten usein tietokonemaailmassa voi käydä)
niin osoittakaa kysymyksenne suoraan YLLÄPIDOLLE eli lihavuuskirurgia@gmail.com EI SIIS TÄNNE!

Ja huomio!

1)Lukekaa myös niitä LILEn YLLÄPIDON tiedotteita.
Niitä ei ole turhaan sinne kirjoitettu.
Niissä on runsaasti infoa käytännön asioista sekä ohjeita ongelmatilanteisiin.
2)Tallentakaa salasananne jonnekin.

Rakentavin terveisin
Siiri

Siiri Angerkoski

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 16.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Suomen Lihavuusleikatut LILE Empty Vs: Suomen Lihavuusleikatut LILE

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa