Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi?

4 posters

Siirry alas

Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi? Empty Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi?

Viesti kirjoittaja Niinuli Su Loka 31, 2010 4:28 pm

Hei sanokaas te läpikäyneet jos leikkaus tehtävä 1-2 kk päästä gastroscopiasta -onko järkee lähtee perheen kanssa kanarialle helmimaaliskuussa?
Niinuli
Niinuli

Viestien lukumäärä : 81
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 28.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi? Empty Vs: Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi?

Viesti kirjoittaja huanita Su Loka 31, 2010 6:25 pm

En tiedä onko järkeä, mutta itse ainakin olen lähdössä Floridaan helmikuussa. Leikkaus 1.11 eli huomenna :) Jos sinut leikataan esim. joulukuussa, on kaksi kuukautta aikaa opetella uutta elämää ennen matkaa.
huanita
huanita

Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : pääkaupunkiseutu
Registration date : 04.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi? Empty Vs: Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi?

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Loka 31, 2010 7:17 pm

Todennäköisesti ei mitään ongelmia, mä varaisin ainakin, jos tietää että itse leikkaus ei ole juuri tuolloin.

Mä olen esim. sappikivileikkauksen sairasloman viettänyt aikanaan Espanjassa, keskiviikkona leikattiin ja lauantai-aamuna lennettiin Espanjaan, kun perjantaina löydettiin peruutusmatka ja oma olo oli sellainen että lento meni ok.

Katso että vakuutuskset on kuitenkin kunnossa ennen varausta.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi? Empty Vs: Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi?

Viesti kirjoittaja Niinuli Su Loka 31, 2010 7:20 pm

Kiitos teille -kai sitä uskaltaa ajatella elämää eteenpäin-odotan leikkausta innolla ;o)
Niinuli
Niinuli

Viestien lukumäärä : 81
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 28.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi? Empty Vs: Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ti Marras 02, 2010 1:03 pm

Lyltsyn kanssa samoilla linjoilla ota sellainen matkavakuutus jo etukäteen, joka korvaa myös olemassa olevien sairauksien pahentumisen.

Jos leikkaus menisi tammi-helmikuun taitteeseen voit varmasti pyytää joko aikaistamaan tai siirtää matkan jälkeiseksi. Itse siirsin leikkausta matkan takia parilla kk eteenpäin.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi? Empty Vs: Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi?

Viesti kirjoittaja Niinuli Ti Marras 02, 2010 2:20 pm

Täytyy harkita jos kovin lähelle menee koska Kanaria jo niin nähty terveys se on joka kaipaa huoltoa ja heti ;o) kiitos vastanneille
Niinuli
Niinuli

Viestien lukumäärä : 81
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 28.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi? Empty Vs: Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa