Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen?

+5
laila
tipo57
Wee2be
ritu
Laihduttava
9 posters

Siirry alas

Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen? Empty Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja Laihduttava Pe Loka 08, 2010 5:24 pm

Siinäpä se otsikossa kysymys tulikin. Eli miten olette voineet noin kuukausi leikkauksesta?

Mulla olisi tasan kuukausi leikkauksen jälkeen koulutus, johon minua on pyydetty osallistumaan. Tekisi mieli mennä, mutta mietityttää vähän oma vointi. Koulutus on toisella puolella Suomea, joten pitäisi matkustaa aika kauas. Lisäksi mietityttää siellä kaikki ruokailut.
Eli uskallanko lupautua tuonne vai jätänkö suosiolla väliin?

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja ritu Pe Loka 08, 2010 6:04 pm

Minun kohdallani mietin 1kk leikkauksen jälkeen että selviänkö elämään ollenkaan vai viekö matkani hautaan.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja Wee2be Pe Loka 08, 2010 6:32 pm

Minulla ei vielä kk leikkauksesta, mutta uskallan väittää, että kk päästä, ts reilun 3 viikon päästä, olen ihan jees. Itse en silti ottaisi mitään isoja reissuja ja projekteja vielä - olo voi olla heikko.. Mutta viisaammat vastatkoon :)
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja tipo57 Pe Loka 08, 2010 6:49 pm

SAMA JUTTU KUN WEE"BE:LLÄ
en menisi autolla kovin kauas enkä muutenkaan liikaa koita punnertaa vaikka kunto taas onkin parempi ja kuume pysynyt poissa.kipuja ei ole juuri nimeksikään kun mitä vähä sänkyyn mennässä ja sieltä noustessa.haavatkin aika hyvin parantuneet.pikku hiljaa hyvä tulee ja omaa kehoa kannattaa kuunnella ja katsella mihin pystyy ja joka päivä liikkua jos suinkin mahdollista
tipo57
tipo57

Viestien lukumäärä : 31
Paikkakunta : vaasa
Registration date : 10.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja laila Pe Loka 08, 2010 11:58 pm

Minä olin Lapissa nauttimassa ruskasta ja tuntureista 1kuukausi leikkauksen jälkeen eli jos ei ongelmia itse leikkauksessa niin hyvin voit mennä!

laila

Viestien lukumäärä : 55
Paikkakunta : espoo
Registration date : 24.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi La Loka 09, 2010 11:03 pm

1kk leikkauksesta olo oli ok. Pidemmätkin automatka onnistuivat, mutta kävely/ liikunta ei tehnyt hyvää. Istuin kyllä ihan hyvin pöydän ääressä.

Mikäli koulutus on sellainen, että voit syödä napostella ja juoda pitkin päivää luulisi sen menevän ok. Liikunnalliset aktiviteetit kannattaa suosiolla jättää väliin tai ainakin laskea sen varaan.

Itse olin 9 pvä leikkauksesta illallisristeilyllä, meri oli tyyni, parkkeerasin lähelle ja söin keittoa. Hyvin meni!
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja Heluna Su Loka 10, 2010 4:43 pm

mulla kohta kuukausi leikkauksesta ja olo ihan tosi hyvä. Kuullostele itse omaa vointiasi, kyllä mä uskon ettei estettä ole mutta itse huomaat lähempänä jaksatko lähteä vai et=)

Heluna

Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 48
Paikkakunta : Nurmijärvi
Registration date : 19.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Loka 10, 2010 10:40 pm

Mä olin tasa kuukauden päästä viettämässä osin urheilullista päivää ja yötä asiakkaiden kanssa, siellä juostiin, heiteltiin kirveitä ym. eikä ollut mitään ongelmaa. Juominen ja syöminen onnistui, tosin 3 ruokalajin ruualla keskityin alkukeittoon, välipalat oli sopivin väliajoin ja vettä ja muuta juomaa oheen.

En usko että on mitään ongelmaa, jos sulla ei tule mitään komplikaatioita tms.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 Ma Loka 11, 2010 12:44 am

Minulla tuli 7/10 kuukausi leikkauksesta ja täytyy sanoa että olo on mitä mahtavin! Kaikkee muuta ongelmaa on kyllä ollut mutta ei ne oikeestaan ole tähän leikkaukseen mitenkään kauheena liittynyt! Ainut mikä mulla siihen liittyy on tämä liian vähäninen kalorien saanti päivän aikana joten uudestaan joudun oppimaan tämän syömisen ja se on ollut erittäin haastavaa! Mutta muuten kaikki on ok =)
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Millainen olo noin kuukausi leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa