Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vessassa käymti leikkauksen jälkeen?

+5
Merikki
Maria
hansu
ritu
Wee2be
9 posters

Siirry alas

Vessassa käymti leikkauksen jälkeen? Empty Vessassa käymti leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja Wee2be To Loka 07, 2010 11:15 pm

Mietin, että onko normaalia ja minne saakka, jos ei kamalasti tule pissaa eikä maha toimi ollenkaan - leikkuu oli 4.10 eli 4 päivää sitten.

Pisumäärät on hyvin pieniä, selkeää tarvetta ei tule, mutta tulee kuitenkin. Noin desin verran, ehkä kaksi. Paljon pienempiä kuin ennen jokatapauksessa. Juominen ja syöminen mulla edelleen hyvin heikkoa, syy siinä ainakin osa. Entäs ulostuspuoli? Mulla maha kuplii ja turvottaa ja tuntuu omituiselle - en ole käynyt niillä asioilla viime lauantain jälkeen. Kaunko tää on normaalia? Kuinka nopeesti muilla masu toiminut?

Ahdistaa, kun kaikenlaiset asiat pelottaa ja uudet jutut tuntuu vaarallisille, kun ei tiedä, mitä odottaa ja mikä on normaalia ja mikä ei. :'(
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Vessassa käymti leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Vessassa käymti leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja ritu To Loka 07, 2010 11:34 pm

Ei sieltä mitään voi tulla jos et syö ja juo mutta elä vielä huoli tuosta isommasta tarpeesta mutta muista juoda tarpeeksi sillä toi pissan vähäinen määrä tarkoittaa vissiin kuivumista, varmaan viisaamat osaa kertoa tarkemmin.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Vessassa käymti leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Vessassa käymti leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja hansu Pe Loka 08, 2010 12:46 am

Mut on leikattu päivää myöhemmin. Oltiin Hesassa yhtä aikaaa. Paikka tosin eri. Sinä ilmeisesti Terveystalolla ja minä Tilkassa.

Mulla mahan kanssa suht samoja ongelmia. Möyrinä kuuluu todellakin metrin päähän masusta. Syömista se kuitenkin ottaa pienin kipristelyin vastaan. Pissaa tulee vähemmin, tosin kerralla juotavat nestemäärätkin vähentyneet.

Maha ei vielä ilmoittele toiminnan tarpeesta, mutta ilmavaivoja riittää. Maha rymyää ja möyryää omaa tahtian. Kaipa se siitä sitten kun on sen aika.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vessassa käymti leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Vessassa käymti leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja Maria Pe Loka 08, 2010 1:22 am

No, mulle sanottiin et ilmavaivat on hyvä merkki, se tarkoittaa et kaikki toiminnot on käyntiin lähtenyt. Kyllä se isompi tarve tulee aikanaan, mulla otti melkein viikon ennenkuin sain edes lusikallista ulos. Ja tuohon turvotukseen ja pulputteluun, mulla jatkuu vieläkin pienessä määrin, mutta aluks oli tosi voimakasta ja kuuluuvaa ainakin 2kk. Ja syöminen saattoi vielä tuota lisätä.
Muistakaa venytellä tosi varovasti mitä pystytte ja kävellä hieman, noi helpottaa turvotusta pulinaa. Kyllä se siitä ajan kanssa. Tsemppiä.

Maria

Viestien lukumäärä : 90
Paikkakunta : 0
Registration date : 15.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vessassa käymti leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Vessassa käymti leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja Wee2be Pe Loka 08, 2010 2:53 am

Mulle soittelivat Terveystalosta tänään ja kyselivät kuulumisia - samalla puhuin masusta ja siitä, kun se ei funaa. Sanoivat, et jos on tukala olla, niin microlax peräruiskeen voi ottaa - suun kautta ei laksatiivejä. Mulla on olo aika tukala, joten huomenna aamulla saa siippa ilotehtävän... :D

Kysyin, mikä olisi se normaali aika, koska voisi kakkosta odotella, ja vastaus oli, että kovin on yksilöllistä, mutta yleensä viimeistään viikon päästä. Ja silloinkin tulos voi olla kaikenlaisia kummia värejä (saumantestausaineet..) ja pieniä määriä - mutta että kun ruoka ja juoma menee normisti suht, olisi mahankin aika normisti toimitella.
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Vessassa käymti leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Vessassa käymti leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja ritu Pe Loka 08, 2010 1:13 pm

Ihmettelee miksi ei saisi laksatiivejä ottaa ainakin mulle jo sairaalassa antoivat koska minun kipulääkitys hidastaa suolentoimintaa ja tarten laksatiiviä niinkauan kuin pääsen kipulääkituksestä eroon.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Vessassa käymti leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Vessassa käymti leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja Wee2be Pe Loka 08, 2010 6:27 pm

Sitäpä minäkin ihmettelen - osaako joku vastata?

Mun piti ottaa 4 microlaxia ja tehdä kaikenlaista epämukavaa ja nöyryyttävää ennenkuin mitään tapahtui. Suututtaa, kun odotin näin pitkään, vaikka oma keho kertoi muuta... elämäni tuskallisin taival...
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Vessassa käymti leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Vessassa käymti leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja Merikki Pe Loka 08, 2010 11:21 pm

Ei voi sanoa muuta kun: TSEMPPIÄ!!

Mulla tulee mieleen synnytyksen jälkeiset helvetilliset peräpukamat tosta... HYI hitto kun sattui kovasti. Joten vielä: TSEMPPIÄ!!
Merikki
Merikki

Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 51
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 17.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vessassa käymti leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Vessassa käymti leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja MRA123 La Loka 09, 2010 7:46 pm

Taidan olla onnekas, leikkauksesta 3 päivää ja jo nyt tuli asiaa vessaan...
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vessassa käymti leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Vessassa käymti leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Loka 14, 2010 11:21 am

Me tosiaankin ollaan niin erilaosia......
mä kakkasin se iloisen kirjavan kakan pnneksi pehmeän jo sairaalassa!
Muistakaa tissutella sitä vettä kokoajan kulkekaa vaikka pullo kourassa jos ei mene kun ryyppy kerrallaan! Pysyy se kakkeli pehmeenä!
Tsemppiiiiii ja jaksamista kaikille!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vessassa käymti leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Vessassa käymti leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja Laihduttava Su Loka 24, 2010 7:28 pm

Täällä myös taistellaan tuon kakkoshädän kanssa. Tosi tunkkainen ja täysi olo, kun viimeksi keskiviikkona käynyt isommalla asialla, siitä on siis 4 päivää. Sain esikäynnillä microlaxin mukaani ennen leikkausta käytettäväksi, jos maha ei ole toiminut. Mutta silloin en sitä tarvinnut, kun maha toimi muutenkin. Mutta tänään illalla taidan siihen turvautua, jos en ilman saa mitään ulos.
Muuten olo on mainio ja olen saanut suht hyvin syötyäkin, mutta maha vaivaa.

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Vessassa käymti leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Vessassa käymti leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja Paloma Su Loka 24, 2010 8:49 pm

Mulla auttoi, kun söin tuoresoseena luumua ja omenaa...
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vessassa käymti leikkauksen jälkeen? Empty Vs: Vessassa käymti leikkauksen jälkeen?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa