Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Reductilista tietävät...

+2
Pupunen
dunbar
6 posters

Siirry alas

Reductilista tietävät... Empty Reductilista tietävät...

Viesti kirjoittaja dunbar To Helmi 26, 2009 10:36 pm

Aloitin tänään Reductil lääkityksen, koska se pitää olla kokeiltuna ennen leikkausharkintaa ja tietty laihdutuksen tueksi Very Happy Vaikka tämä asiani ei koskekaan suoranaisesti leikkausta ajattelin kysyä kokemuksia ko lääkkeestä? Pari tuntia lääkkeen ottamisen jälkeen mua alkoi huimata ja olen hieman huonovointinen scratch Jääkö huimaus poissa ja kuin yleistä se on? Ja mites teillä on lääke auttanut? Riittääkö 10mg annos? Onko 15mg paljon kalliimpi kuin tuo 10mg?

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Reductilista tietävät... Empty Reductilista

Viesti kirjoittaja Pupunen Pe Helmi 27, 2009 12:25 am

Mulla ei oikein tuo 10mg auttanut, aikas huonot oli tulokset ja vaihdettiin siihen Acompliaan, mutta se vedettiin jo markkinoilta vaarallisten sivuoireiden takia. Sitä 15mg en ole kokeillut, joten hinnasta en osaa sanoa mut apteekista varmaan kertovat jos kysyt.

Mulla oli kanssa pahointoivntia ja pyörrytystä yms. omituista oloa, mutta mulla se helpottu ajan kanssa. Muuta en osaa paljoo sanoo, käytin kuitenkin vaan puolisen vuotta tuota lääkettä.
Pupunen
Pupunen

Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 51
Registration date : 21.02.2009

Reductilista tietävät... Empty Vs: Reductilista tietävät...

Viesti kirjoittaja Rozeanne Pe Helmi 27, 2009 1:17 am

Minulle Reductil teki vaikka mitä.. vei kyllä nälän, mutta vei myös virkeyden aivoista... oli vain sellainen epätavallinen olo. Ja jos en muistanut juoda tarpeeksi nestettä, niin tuli rytmihäiriöitä. Eikä lääke sitten loppupeleissä auttanut kuin muutaman kilon verran Sad
Mutta tiedän ihmisen, joka on syönyt reductilia varmaan jo yli vuoden, ja auttanutkin on... tämäkin on niin yksilöllistä. Toivotaan, että sulla auttaa! Very Happy
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Registration date : 19.09.2008

Reductilista tietävät... Empty reductil

Viesti kirjoittaja isomahamamma Pe Helmi 27, 2009 5:24 am

Olen käyttänyt kauan ja moneen otteeseen, 15 mg. Paino ei ole tippunut kuin ekalla käyttökerralla pari kiloa aluksi, ja sekin tuli takaisin myöhemmin. Nyt olen jopa lihonut sen käytön aikana. Ei auta. Ainakaan minulla, eikä myöskään xenical eikä acompliakaan.

isomahamamma

Viestien lukumäärä : 36
Registration date : 26.02.2009

Viesti kirjoittaja Tangotar-70 Pe Helmi 27, 2009 4:14 pm

Minä sain tuloksia Xenicalilla, kun noudatin samalla Painonvartijoiden ohjelmaa työpaikkaryhmässä. Tiputin 9 viikossa 14kg.
Ryhmä loppui ja paino tuli takaisin korkojen kera... Sad
Tangotar-70
Tangotar-70

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.12.2008

Reductilista tietävät... Empty pysyvä ratkaisu

Viesti kirjoittaja isomahamamma Pe Helmi 27, 2009 5:09 pm

sama täällä, painovartijat käyty kolmeen kertaan, ekalla tippui 10 kg mutta vuoden kuluttua olin 15 kg läskimpi. ja se pisteiden lasku ja nälässä olo oli yhtä kidutusta. sillähän niiden bisnes pyörii kun kaikki palaavat takaisin...ei ole pysyvä ratkaisu niin kuin leikkaus.

isomahamamma

Reductilista tietävät... Empty Painonvartijoista

Viesti kirjoittaja Pupunen Su Maalis 01, 2009 9:50 am

Itse olen myös lapsesta asti, äitini mukana, pyörinyt jostain 80-luvulta asti Painonvartijoissa. Ihan kiva jos silleen pystyis elämään, kun ne hehkuttelee, mutta en tiedä mikä meillä meni pieleen, mutta aina lihottiin takas ja taas uutta ohjelmaa peliin. Vuosia vuosia nähtiin aina muita tuttuja siellä jotka alotti kanssa aina alusta.

Se mikä mulla viimesinä vuosina otti pannuun Painonvartijoissa oli se, että ne ryhmänvetäjät aina hehkutti niin ettei ole koskaan ja ollenkaan nälkä ja saa syödä itsensä täyteen ja blaa blaa... mä olin kyllä aina nälkäinen. Miks ei vaan sanottu suoraan, että nälkä saattaa olla, mut hei, paska nakki, niin se vaan joillain/useemmilla on kun laihduttaa. Karu totuuskin olis kuulostanut paremmalta kun yltiöpositiivinen potaska.... Se probaganda mut lopulta sai jättään ton Painonvartijat, ruokaohjeita olen kyllä noudattanut ja ihan asiaa niissä on, mutta paikanpäälle en enää mene.
Pupunen
Pupunen

Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 51
Registration date : 21.02.2009

Reductilista tietävät... Empty Se siitä...

Viesti kirjoittaja dunbar Su Maalis 01, 2009 4:29 pm

Harmittaa vietävästi. Tuon aloitusviestini jälkeen mulla alkoi kova kutina, joka hellitti vasta allergialääkkeen otettuani. Lääkäri kielsi lääkkeen jatkamisen. Mietin kyllä pitäisikö vielä kokeilla, koska luin sivuvaikutuksista että saattaapi kihelmöidä iholla. Mietin siis, et jos se oiskin vain sivuoire joka jää pois. Kutina oli kyllä melkoinen.

Olen muuten ollut painonvartioissa nyt muutaman kuukauden ja reilu 12kg saanut poiskin Very Happy Helmikuun ajan paino ei ole juurikaan tippunut, mutta en syytä siitä painonvartijoita. Oma syömishimoni syynä. Mietin sata kertaa päivässä laihduttamista, mutta sitten jonkun pienen vastoinkäymisen (väsymys tms) jälkeen annan itselleni luvan syödä Twisted Evil Mä en ole kokenut jääväni nälkäiseksi, jos syön nollapisteen kasviksia ja hedelmiä tarpeeksi ja en käytä liian suurta osaa pisteistä herkkuihin. Olin siis odottanut Reductilin apua tähän kriittiseen vaiheeseen...

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Reductilista tietävät... Empty painarit

Viesti kirjoittaja isomahamamma Ma Maalis 09, 2009 1:39 am

pupunen:aivan samanlaiset kokemukset, en kestäny sitä tekohilpeyttä ja taputtelua jenkkityyliin, ja lässytystä, istunnot oli ihan tyhjää täys, kaikki ns. tieto oli vanhaa samaa. siinähän niiden toiminnan salaisuus onkin että kukaan ei saa pysyviä tuloksia sillä ja tulevat aina uudestaan rahastettaviksi, ja bisnes pyörii. aina oli nälkä ja ketutus, pinna kireellä ja mielitekoja, se perustui ainakin minulla täysin tahdonvoimaan, ja sehän ei tule pitemmän päälle onnistumaan. sitäpaitsi jojo-laihdutus ja lihominen on pahinta mitä voi tehdä, lihakset katoo ja tilalle tulee rasva.mulla on ns. karppauksesta parempia kokemuksia, jaksoin sitä puoli vuotta, ja oikeesti laihduin ja mahakin häipyi. kolesterolit nousi pilviin,piti sen takia lopettaa lääkärin määräyksestä. mutta vähähiilarista linjaa voi toki jokainen noudattaa....eri asia onnistuuko siinä.-

isomahamamma

Reductilista tietävät... Empty Redusta

Viesti kirjoittaja mimosa La Toukokuu 23, 2009 11:22 pm

Olen syönyt Redua usean vuoden,10,15,jopa itse annostusta nostettuna 30mg.minulle ei tullut mitään sivuoireita,vaikka minulla on paljon muitakin lääkityksiä samaan aikaan.
Sain painoa alas heti aloitettuani 10kg,mutta sitten paino pysähtyi.Hinnan takia lopetin aina joksikin aikaa,mutta aina siihen oon palannut.
Minulla se piti kurissa myös oksenteluani,sillä aina kun pidin taukoa,niin oksentelin säännöllisemmin.Eli ylensöin.Ja semmoisen Redu piti hyvin hallussa.
Nyt lopetin.Sleeve tehdään 4.8.
Sivuoireita en siis saanut,mutta kuten muutkin on todennut.Yksilöllistä
mimosa
mimosa

Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 03.05.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa