Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkausjonot Porissa (kunnallisella)

3 posters

Siirry alas

Leikkausjonot Porissa (kunnallisella) Empty Leikkausjonot Porissa (kunnallisella)

Viesti kirjoittaja BigMama2010 To Toukokuu 20, 2010 2:28 am

Tervehdys,

onko kellään siis tietoa Porin tilanteesta kunnallisellapuolella. Millaiset jonotus ajat?

Kiitos!
BigMama2010
BigMama2010

Viestien lukumäärä : 49
Registration date : 20.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkausjonot Porissa (kunnallisella) Empty Vs: Leikkausjonot Porissa (kunnallisella)

Viesti kirjoittaja Jemima-61 To Toukokuu 20, 2010 2:23 pm

Porissa on hyvä tilanne.Leikkaus n.10kk ensi käynnistä.
Jemima-61
Jemima-61

Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 20.10.2009

Leikkausjonot Porissa (kunnallisella) Empty Vs: Leikkausjonot Porissa (kunnallisella)

Viesti kirjoittaja BigMama2010 Pe Kesä 04, 2010 3:12 am

Tarkoitatko lähetteen tekevällä lääkärillä käynnin jälkeen? Onko tietoa missä vaiheessa voivat vielä sanoa ei? TK lääkäri laittoi lähetteen tänään, nyt odotellaan. Yksityiselle olis aika varattuna jo, mutta jos kunnalliselle pääsisin niin totta kai menisin. Kunvaan tietäs perunko vai en tuon yksityisen...
BigMama2010
BigMama2010

Viesti kirjoittaja BigMama2010 La Kesä 05, 2010 3:42 am

Tehdäänkö Porissa sekä pienennys- (sleeve) että ohitusleikkeuksia ?
BigMama2010
BigMama2010

Viesti kirjoittaja Jemima-61 Su Kesä 06, 2010 4:46 am

Mun lähete tehtiin diab.polilla 23.12-08 Sisätautilääkärille satks.Ei kestänyt montaa viikkoa, kun sain ajat ravintoterapeutille ja sisätauteihin.Olivat muistaakseni helmikuussa molemmat.Ravintoterapeutti haastattelee ettei ole syömishäiriöitä ja sisätautilääkäri päättää lähettääkö sinut kirurgille.Tehtyään ensin tähystyksen kirurgi päättää leikkaako sinut.Eneily alkaa n.4-6 viikkoa ennen leikkausta ravintoterapeutin kautta.Mulle kirurgi sanoi eka käynnillä: et jos painoa tulee ennen leikkausta lisää, hän ei leikkää. joten aika myöhään voidaan perua.Kauhutarinoissa jopa leikkausaamuna,ei tosin sattunut Porissa.
Tietääkseni satkssä tehdään ohituksia,mutta jos ei pysty niin sleeve.Mut leikattiin 6.10-09,joten meni nopeasti ja kaikki puolsivat leikkausta. Asennoituminen oli myötämielistä,toisin kuin joissain muissa sairaanhoitopiireissä.Suosittelen!!!
Jemima-61
Jemima-61

Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 20.10.2009

Viesti kirjoittaja Tepa43 Su Kesä 06, 2010 7:51 pm

Jemina vei sanat suustani.................oon tyytyväinen Poriin.... TÄSSÄ TAPAUKSESSA!

TSEMPPIIIIIIIIIIIIIIIIII
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Viesti kirjoittaja BigMama2010 Su Kesä 06, 2010 8:58 pm

Kiitos Jemina-61 ja Tepa43 :) Mulla on bm TÄLLÄ HETKELLÄ 38, kun en ole suurimmillani. Ja pelkäänkin että matka tyssää siihen.. Lähetteen sain eteen päin tk lääkäriltä. Hänen kanssaan olen asiasta ekaa kertaa puhunut jo kaks vuotta sitten. Tänä aikana olen koittanut monet laihdutuskeinot ns kontrollissa, lääkkeet, ryhmät, liikunta ja ravintoteraupetin ohjeet. Kyllähän ne läskit lähtee välillä hyvinkin kun tarpeeksi jaksaa yrittää, mutta tulevat korkojen kanssa aina takasin.
BigMama2010
BigMama2010

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ma Kesä 07, 2010 11:25 pm

Haikonen sanoi mulle kun kerroin monta kertaa saaneeni painon hyvin pois, MUTTA AINA NE TULI TUPLASTI TAKAS..........................
Niin Haikonen tähän että tää jojoilu on pahinta mitä ihminen voi itsellensä tehä!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa