Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

neilikka kukoistamaan

2 posters

Siirry alas

neilikka kukoistamaan Empty neilikka kukoistamaan

Viesti kirjoittaja neilikka La Maalis 17, 2018 4:58 am

Hei!

Olen 28-vuotias turkulainen ja nimimerkki lempikukkani mukaan Smile

Kirjauduin tälle foorumille, kun lääkärin kanssa keskusteltiin lihavuusleikkauksesta ja lähete tehtiin. Joskus ajattelin, että mottaan sitä lääkäriä joka leikkausta kehtaa ehdottaa. Tämä lääkäri otti asian esiin niin kauniisti, että halusin keskustella asiasta ja mottaamisen sijaan pyysinkin lähetteen Very Happy Käänteen tekevää itselleni oli, kun lääkäri kysyi milloin olen viimeksi painanut alle 100 kiloa ja tajusin siitä olevan jo 10 vuotta. Alaikäisenä jo 2. tyypin diabetes ja uniapneaa huomattiin viitisen vuotta sitten. Painoa pahimmillaan 117 kg.

Aika pitkällä olen jo prosessissa. Gastroskopian jälkeen päädyimme sleeveen. Sanottiin, että leikkaus on syys-lokakuussa ja kirjettä tarkemmasta leikkauspäivästä kovasti odottelen Very Happy Kuinka kauan ennen leikkauspäivää teille on tullut postissa aika? Smile Kannattaako tässä rauhoittua ja odottaa kesän ohi vai voisiko tieto tulla jo ennen?

Jos on kokemuksia TYKSistä niin otan mielelläni vinkkejä ja tietoa vastaan Smile

Kauheasti kysymyksiä oli mielessä, mutta nyt rahkeet riitti vain tämän kirjoittamiseen Embarassed

No ehkä... Miten ulkona syöminen leikkauksen jälkeen? Jotenkin en uskaltanut puhua tästä ravitsemusterapeutin kanssa pale Eipä sitä usein tule käytyä, mutta toteanko jatkossa, että ei tavata syöminkien äärellä vaan muualla?

neilikka

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Turku
Registration date : 28.09.2017

Takaisin alkuun Siirry alas

neilikka kukoistamaan Empty Vs: neilikka kukoistamaan

Viesti kirjoittaja Pyllerö Ti Heinä 24, 2018 2:38 pm

Mut leikattiin TYKSissä joulukuussa 2015. Joko olet saanut kirjeen? Mulla meni aika nopeasti, 4/15 jonoon > ene > leikkauspäivästä tuli tieto joskus lokakuusssa? ja joulukuussa leikkaus T-sairaalassa, hoitajat oli mukavia ja leikkaava lääkärikin muistaakseni ihan kiva. Smile

Tulipa tästä mieleen, etten ole käynyt ulkona syömässä varmaan 10 vuoteen. Ensin ei kehdannut (kuinka tuo läski kehtaa syödä julkisesti) ja nykyään ei viitsi, kun annokset on isoja eikä lautaselle kehtaa jättää mitään. Very Happy Joskus haetaan joku annos jostain ja mä syön sen mitä jaksan ja mies sitten loput. Kahvillakaan ei ole tullut käytyä, kun kaveritakaan ei ole enää. Sad

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa