Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kasviksista kivuista ja oksentamisesta

3 posters

Siirry alas

Kasviksista kivuista ja oksentamisesta Empty Kasviksista kivuista ja oksentamisesta

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Su Heinä 31, 2011 6:53 am

Kuten olenkin kertonut täällä minut on leikattu 15.11.10 gbp ja sen jälkeen olo on ollut yhtä vuoristorataa.. Kasvikset olen saanut unohtaa lukuunottamatta tomaatti porkkana lehtisalaatti herne ja maissi juttuja ja suolakurkkua... Hillosipulit käyvät myös. Vatsani tulee oikeasti kipeäksi ja oksennan ihan kunnolla jos väärää rehua menee naamariin. Linssejä ja pauja voin syödä. Soijaa ei missään muodossa mahani kestä ja maidon olen joutunut vaihtamaan laktoosittomaan tuotteeseen.. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia asiasta.... Uskallanko kokeilla hernekeittoa onhan leikkauksesta kohta 9kk aikaa elämä pyörii yhä tuon massun ympärillä ja se onkin kyllä herkkä kaveri... Myös hedelmät olen saanut unohtaa ne kun tulee ylös ja aika heti... Ja tekee kipuja.. Voinko syödä jo hillaa ilman ongelmia apua ja kiitos ja onko muita vastaavia täällä..??? Embarassed
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kasviksista kivuista ja oksentamisesta Empty Vs: Kasviksista kivuista ja oksentamisesta

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ma Elo 01, 2011 4:05 am

Moikka "Kissus nytkö jo" Smile

Minun GBP-leikkauksestani on vasta kaksi kuukautta aikaa ja tällä hetkellä tilanne on se, että pystyn syömään kaikkia kasviksia, juureksia, marjoja ja hedelmiä; mistään niistä ei tule mitään oireita ja maistuvat hyviltä.

Maitotuotteet sopivat hyvin myös kaikki ja en ole joutunut vaihtamaan laktoosittomiin tuotteisiin, maha on oikein tyytyväinen saadessaan sisäänsä mitä tahansa maitotuotteita. Myös kaikki juustot sopivat erittäin hyvin.

Myös kaikki viljatuotteet ja peruna sopivat erittäin hyvin, voin syödä mitä leipää tahansa ja yleensä aamuisin syön kaurapuuroa joko marjakeiton tai voisilmän kera.

Kai niitä hilloja (siis lakkoja) voi kokeilla syödä, itse en ole sattunut niitä vielä maistamaan, mutta kai niitä luulisi voivan syötävän koska sinun leikkauksestasi on jo noinkin pitkä aika. Hernekeitto on sopii ainakin mulle erittäin hyvin, ei tee mitään vaivoja ja maistuu näkkärin kanssa hyvälle!

Se mikä mulla tökkii syömisessä, on erityisesti kananliha ja kala Sad, ne laittavat oksentamaan melkein välittömästi. Pari kertaa olen kokeillut myös pienen palan pizzaa, yhtä huonoin lopputuloksin eli ylös tulee...
Nyt olen sitten sovinnolla päättänyt olla jonkin aikaa syömättä kanaa ja kalaa, kaipa se maha niitäkin on jossakin vaiheessa valmis vastaanottamaan. Punaista lihaa eli possua ja nautaa voin jo syödä, samoin maksaa.

Onko sulla Kissus ollut herkkä vatsa jo ennen leikkausta vai onko se muuttunut noin herkäksi leikkauksen myötä? Mulla on ollut aina hyvin ongelmaton maha, ei ole ollut oikeastaan koskaan närästystä, ruuansulatusvaivoja, turvotusta, kipuilua tms. joten ehkä sekin vaikuttaa siihen, ettei mulla ole syödessä mitään kipuiluja tai suurempia ongelmia. Tsemppiä sulle kuitenkin, toivotaan nyt että syömisesi helpottuu, ei sen syömisen pitäisi käsittääkseni olla noin hankalaa enää 9 kk:n jälkeen leikkauksesta.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010

Kasviksista kivuista ja oksentamisesta Empty Vs: Kasviksista kivuista ja oksentamisesta

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ma Elo 01, 2011 4:53 am

Savukala ei sovi vieläkään kana menee jo hernekeiton kyllä kokeilen ensi viikolla olen sitä kaivannut niin paljon...
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ma Elo 01, 2011 4:56 am

Ai niin ei mulla ole ollut mitään ongelmia ennen leikkuuta mitä nyt sappi-kivet joiden vaikutus on yhä olemassa vaikka se sappi on jo poistettu...
Ennen pystyin syömään kaikkea ja rakastin kasviksia sehän tässä surettaakin... Neutral
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ma Elo 01, 2011 3:36 pm

Kissus kokeile "siedätyshoitoa" eli ota niitä ei-sopivia tuotteita muun ruuan yhteydessä haukku pari ja lisäile pikkuhiljaa viikkojen saatossa määrää, jos vaikka auttaisi. Siis todella vähäisellä aloitat ja hitaaaaaasti lisäilet ja vain 1 ruoka-ainetta kerrallaan. Kuten vauvoilla konsanaan Smile
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ke Elo 17, 2011 10:58 pm

Yritän siedättää nyt itseäni vaikeaa on onneksi on ruokaa joka sentään pysyy ja uppoaa sisälleni esim keittoruoka on alusta saakka ollut hyvä eväs ja pavut ja linssit...
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa