Gastroskopia, oksentamalla ohi
+3
2FatToFly
Piitu
Möhköfantti
7 posters
Sivu 1 / 1
Gastroskopia, oksentamalla ohi
Tänään se sitten oli ja kuten otsikko kertoo meitsi oksenti koko toimenpiteen ajan.
Lääkäri vaan tuumasi että olipas se rankka kokemus sulle näköjään.
Naama on täynnä verenpurkaumia ja kurkku on tosi kipee joten tuli muutama kotipäivä
Ja mahansuojalääkkeet käyttöön koska löyty pieni mahahaava ja aikas varmana salamatkustaja helico et tuloksii sit ootellaan 3-4viikkoo ennen ku saa lääkkeet
Mutta EI ESTETTÄ LEIKKAUKSELLE
Lääkäri vaan tuumasi että olipas se rankka kokemus sulle näköjään.
Naama on täynnä verenpurkaumia ja kurkku on tosi kipee joten tuli muutama kotipäivä
Ja mahansuojalääkkeet käyttöön koska löyty pieni mahahaava ja aikas varmana salamatkustaja helico et tuloksii sit ootellaan 3-4viikkoo ennen ku saa lääkkeet
Mutta EI ESTETTÄ LEIKKAUKSELLE
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Vs: Gastroskopia, oksentamalla ohi
Voi sua Mutta se on ohi nyt!! Toi on mulle se kauhun paikka.
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Pitää tunnustaa, että itekin tuli yrjöttyä ja erittäin äänekkäästi vielä.
Mulla ei ilmeisesti helicoa ollut koska jälkipostia ei ole näkynyt.
Onnea leikkausluvasta ja siitä, että sinäkin selvisit hengissä
Mulla ei ilmeisesti helicoa ollut koska jälkipostia ei ole näkynyt.
Onnea leikkausluvasta ja siitä, että sinäkin selvisit hengissä
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
Kiitos
Mut onneksi tosiaan on ohi. Mut jos käsky kävisi nii kyllä nielisin vaik heti toisen kerran perään, ku tiiän et itelle se parhaaksi on.
Mut onneksi tosiaan on ohi. Mut jos käsky kävisi nii kyllä nielisin vaik heti toisen kerran perään, ku tiiän et itelle se parhaaksi on.
Et todellakan ole ainoa, joka oksenteli, yöks. Nyt se on takana päin onneksi Ei ollut kyllä mikään miellyttävä kokemus toi gastrokopia, ite menin aivan shokkiin ja tirautin kyyneleitäkin kun pääsin istumaan. J-Ä-R-K-Y-T-T-Ä-V-Ä-Ä! Mutta onneksi selvittiin hengissä
Minnie- Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 15.03.2011
Onneks olkoon että se on tehty nyt. Toivotta vasti et joudu toistakertaa menemään.
Mulla toi on edessä jossain vaiheessa. Vielä ei ole aikaa tullut mutta kauhulla jo sitä ajattelen että joutuu menemään. No ainaskin sit saa tietää onko maha kunnossa.
Mulla toi on edessä jossain vaiheessa. Vielä ei ole aikaa tullut mutta kauhulla jo sitä ajattelen että joutuu menemään. No ainaskin sit saa tietää onko maha kunnossa.
Ninni- Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 48
Registration date : 02.06.2010
No onneksi tosiaan selviää et onkos masussa vikaa. Ja mullaki närästyksenä ja sappivaivoina kipuja jo vuosia hoidettu
Tänään kurkku eilisestä niin kipee ettei kärsi puhuu ja naama on niin pahan näköinen et tiiä sitte millo kehtaa kylälle lähtee ja perjantaina pitäisi töihi mennä ei varmaa kukaan uskalla tulla varaamaan biisei ku näkevät mut kirkuvan punaiset valkuaiset
Tänään kurkku eilisestä niin kipee ettei kärsi puhuu ja naama on niin pahan näköinen et tiiä sitte millo kehtaa kylälle lähtee ja perjantaina pitäisi töihi mennä ei varmaa kukaan uskalla tulla varaamaan biisei ku näkevät mut kirkuvan punaiset valkuaiset
Minä oon kerran elämässä jo käynyt tuossa toimenpiteessä ja olen sanonut että ei kiitos enään koskaan enään. Taitaa kuitenkin olla se edessä jos sinne asti päästään tässä projektissa.
Minä kiskasin kerran sen letkun uloskin.
Minä kiskasin kerran sen letkun uloskin.
Johanna- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 06.02.2011
Johanna, otan osaa Taisin gastroskopian jälkeen sanoakin jollekkin ettei mikään voi olla pahempaa kun gastro, paitsi sen tekeminen uudestaan.. Kun tietää mitä on edessä Mutta onhan se sen arvoista, onneksi se ei montaa minuuttia kestä.
Minnie- Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 15.03.2011
Tänään sitten sain ne koepalojen tulokset: puhtaat. Ei mitään muutoksia, ja ei ees pelättyy helikoo jee.
Mahansuojalääkkeitä voin varalta syödä jos haluan
Ja kait niitä kannattaa syyä ku menee kumminki säännölliseti noita lääkkeitä
Mahansuojalääkkeitä voin varalta syödä jos haluan
Ja kait niitä kannattaa syyä ku menee kumminki säännölliseti noita lääkkeitä
Onnea!
Nyt sitten vaan kohti leikkausta ja uutta pienempää elämää.
Nyt sitten vaan kohti leikkausta ja uutta pienempää elämää.
pingu70- Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 15.06.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa