Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

gastroskopia done!!

3 posters

Siirry alas

gastroskopia done!! Empty gastroskopia done!!

Viesti kirjoittaja Riski_iita Pe Helmi 04, 2011 9:53 pm

Askel siis hyppästy eteenpäin tässäkin suossa :D :cheers: Ultra vielä edessä ( 28 pv) ja sitten lääkäri ( se mun favorit !! :no: :no: :no: ) soittaa 7.3 tuloksista ja siinä puhelun yhteydessä kirjoitetaan lähete peijakseen. Jänskättää vaan kuinka pitkät jonot siellä on... olen täältä lukenut että nyt jo jaetaan maaliskuun lopulle aikoja... hitto jos menee kesään :cry:

Ja kaikille teille joilla gastro vielä edessä, turha jännittää etukäteen. Mulla oli letku sisällä varmaa 3 min, sen kestää vaikka väärinpäin. Mukavahan se ei ollut mutta siedettävä. Nyt mahassa sellainen jännä olo, ja kurlutus.
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

gastroskopia done!! Empty Vs: gastroskopia done!!

Viesti kirjoittaja 2FatToFly La Helmi 05, 2011 4:47 pm

Onnea, sinäkin selvisit hengissä Very Happy

Hassua miten nuo aikataulut ja jonot vaihtelee eripuolilla maata.

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010

Viesti kirjoittaja Ruustinna La Helmi 05, 2011 5:26 pm

Jee!
Mulla ainakin prosessi oli hidas juuri sen takia et gastroskopia ajan sain vasta 6 kk päähän. Pikku hiljaa kaikki tutkimukset valmistuu ja sitten...:-)

2FatToFly - sulonen nicci sulla, tykkään Smile
Ruustinna
Ruustinna

Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 55
Registration date : 30.08.2010

Viesti kirjoittaja Riski_iita La Helmi 05, 2011 11:05 pm

2fat. Gastroa tosiaan saa jossain päin oottaa todella pitkään, mutta mun mielestä tää koko touhu on tuskastuttavan hidasta. Mä sain viime kesäkuussa lähetteen työterv.huollosta sairaalan lääkärille, siellä olin syksyllä, ja sitten oli se typerä läskiryhmä ja 10vk:n ene....

Ei kait tässä muuten mikään olisi odotellessa, mutta kun joka päivä tuntuu olevan taistelua näiden lihojen kanssa, ja jostain syystä ( oliko enellä syynsä, en tiedä...) mulla on ollu joulusta lähtien elämäni ensimmäisen kerran polvet kipeenä, ja lonkat särkee yöllä.... Haluisin näistä läskeistä eroon, josko se vaikka auttais asiaa.
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa