gastroskopia done!!
3 posters
Sivu 1 / 1
gastroskopia done!!
Askel siis hyppästy eteenpäin tässäkin suossa :D :cheers: Ultra vielä edessä ( 28 pv) ja sitten lääkäri ( se mun favorit !! :no: :no: :no: ) soittaa 7.3 tuloksista ja siinä puhelun yhteydessä kirjoitetaan lähete peijakseen. Jänskättää vaan kuinka pitkät jonot siellä on... olen täältä lukenut että nyt jo jaetaan maaliskuun lopulle aikoja... hitto jos menee kesään :cry:
Ja kaikille teille joilla gastro vielä edessä, turha jännittää etukäteen. Mulla oli letku sisällä varmaa 3 min, sen kestää vaikka väärinpäin. Mukavahan se ei ollut mutta siedettävä. Nyt mahassa sellainen jännä olo, ja kurlutus.
Ja kaikille teille joilla gastro vielä edessä, turha jännittää etukäteen. Mulla oli letku sisällä varmaa 3 min, sen kestää vaikka väärinpäin. Mukavahan se ei ollut mutta siedettävä. Nyt mahassa sellainen jännä olo, ja kurlutus.
Riski_iita- Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010
Vs: gastroskopia done!!
Onnea, sinäkin selvisit hengissä
Hassua miten nuo aikataulut ja jonot vaihtelee eripuolilla maata.
Hassua miten nuo aikataulut ja jonot vaihtelee eripuolilla maata.
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
Jee!
Mulla ainakin prosessi oli hidas juuri sen takia et gastroskopia ajan sain vasta 6 kk päähän. Pikku hiljaa kaikki tutkimukset valmistuu ja sitten...:-)
2FatToFly - sulonen nicci sulla, tykkään
Mulla ainakin prosessi oli hidas juuri sen takia et gastroskopia ajan sain vasta 6 kk päähän. Pikku hiljaa kaikki tutkimukset valmistuu ja sitten...:-)
2FatToFly - sulonen nicci sulla, tykkään
Ruustinna- Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 55
Registration date : 30.08.2010
2fat. Gastroa tosiaan saa jossain päin oottaa todella pitkään, mutta mun mielestä tää koko touhu on tuskastuttavan hidasta. Mä sain viime kesäkuussa lähetteen työterv.huollosta sairaalan lääkärille, siellä olin syksyllä, ja sitten oli se typerä läskiryhmä ja 10vk:n ene....
Ei kait tässä muuten mikään olisi odotellessa, mutta kun joka päivä tuntuu olevan taistelua näiden lihojen kanssa, ja jostain syystä ( oliko enellä syynsä, en tiedä...) mulla on ollu joulusta lähtien elämäni ensimmäisen kerran polvet kipeenä, ja lonkat särkee yöllä.... Haluisin näistä läskeistä eroon, josko se vaikka auttais asiaa.
Ei kait tässä muuten mikään olisi odotellessa, mutta kun joka päivä tuntuu olevan taistelua näiden lihojen kanssa, ja jostain syystä ( oliko enellä syynsä, en tiedä...) mulla on ollu joulusta lähtien elämäni ensimmäisen kerran polvet kipeenä, ja lonkat särkee yöllä.... Haluisin näistä läskeistä eroon, josko se vaikka auttais asiaa.
Riski_iita- Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa