mietin näitä
5 posters
Sivu 1 / 1
mietin näitä
eli kun on leikattu niin alkoholia ei varmaan voi enää paljon juoda, kun ei muutenkaan voi juoda vettä litratolkulla. tuli vaan mieleen että taitaa olla mahdotonta siemailla illan istujaisissa edes yhtä lonkero pulloa?
iso-iita- Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 23.03.2009
Vs: mietin näitä
iso-iita kirjoitti:eli kun on leikattu niin alkoholia ei varmaan voi enää paljon juoda, kun ei muutenkaan voi juoda vettä litratolkulla. tuli vaan mieleen että taitaa olla mahdotonta siemailla illan istujaisissa edes yhtä lonkero pulloa?
Alkoholiahan saa käyttää,mutta vähäisesti.Uskoisin, että saisin itse juotua pullollisen, mutta siinä kyllä menisi koko ilta Itse en käytä alkoholia kuin tosi, tosi harvoin joten pidättäytyminen ko. nautintoaineesta ei onneksi ole vaikeaa.
Rozeanne- Viestien lukumäärä : 75
Registration date : 19.09.2008
Kyllähän sitä alkomahooliiki voi juoda sitte leikkauksen jälkeen siinnä tullaan vaan taas siihen määrään.
Jos on tottunu illan istujaisis vetäseen mäyräkoiran nii voi mennä tosi myöhään. Mut onhan sitä paljon muutaki mitä voi juoda viini ja drinksui.
Mäkin juon tosi harvoin ja huomasin sillon alkuun ettei alkoholilla ollu enää sellasta vaikutusta ku ennen no sehän johtu vaan siitä et join nii hitaasti et mikään ei noussu nuppiin. Mut ku tekee sen drinksun vähä vahvemmaks nii kerkee vaikuttanki jos sitä vaikutusta haluu.
Jos on tottunu illan istujaisis vetäseen mäyräkoiran nii voi mennä tosi myöhään. Mut onhan sitä paljon muutaki mitä voi juoda viini ja drinksui.
Mäkin juon tosi harvoin ja huomasin sillon alkuun ettei alkoholilla ollu enää sellasta vaikutusta ku ennen no sehän johtu vaan siitä et join nii hitaasti et mikään ei noussu nuppiin. Mut ku tekee sen drinksun vähä vahvemmaks nii kerkee vaikuttanki jos sitä vaikutusta haluu.
möhrötti- Viestien lukumäärä : 67
Registration date : 05.09.2008
Mieki oon miettiny tuota samaa asiaa. Ja semmonen asia tuli kans tässä mieleen,että kun alkoholisteille ei tehdä laihdutusleikkausta,niin mikähän siinä lähinnä on syynä?
annukka- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 24.02.2009
Kun tossa katselin noita kuitteja mitä on tullut perjantaina baarissa nautittua sen lisäksi, että pohjiksi meni pottu punkkua + muutama siideri, niin ei mistään ihan pikkumääristä puhuta... Eli alkoa uppoo ihan samaan malliin kuin ennenkin, joskin toleranssi on laskenut painon putoamisen myötä. Uusien juomatapojen opettelu on hankalaa ja välillä sattuu kiusallisia ylilyöntejä Mutta itse siis lukeudun niihin leikattuihin joilla ei ole juominen aiheuttanut ongelmia edes heti leikkauksen jälkeen (oli kyseessä vesi tahi viini). Nesteet hulahtaa sitä mukaa eteenpäin kun uutta tulee tilalle, eikä vatsa näin ollen täyty. Tosin vatsan pitää olla tyhjä että pystyn juomaan normaalisti.
Morrigan- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 07.09.2008
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa