HEI KOKO PÄÄKAUPUNKISEUTU !!!!!!!!!!!!!
2 posters
Sivu 1 / 1
HEI KOKO PÄÄKAUPUNKISEUTU !!!!!!!!!!!!!
Tervehdys kaikille. Kertokaapa minulle, miten pääsee alkuun näissä laihdutusleikkausasioissa YKSITYISELLE puolelle täällä pääkaupunkiseudulla. Indexini ei ihan riitä julkiseen hoitoon, mutta haluaisin tietoa leikkaukesta tai BIB-pallon asentamisesta mahalaukkuun. Työterveyslääkäri ei osannut neuvoa, Lauttasaari aloittaa mahdollisesti joskus myöhemmin, Diakonissalaitos ei myöskään osannut kertoa mitään vinkkiä.
Joten käännytn puoleenne, hyvät painon kanssa kamppailevat: antakaa konkreettinen vinkki täällä pääkaupunkiseudulla, mihin ottaa yhteyttä. Kait täälläkin on jotain ? Usein viitataan vain ouluun ja turkuun.
Kertokaa mielellään jonkin sairaalan, lääkärin, sairaanhoitajan nimi tms. konkreettista, jotta pääsisin asiassa eteenpäin.
Tiedosta kiitollinen Marke
Joten käännytn puoleenne, hyvät painon kanssa kamppailevat: antakaa konkreettinen vinkki täällä pääkaupunkiseudulla, mihin ottaa yhteyttä. Kait täälläkin on jotain ? Usein viitataan vain ouluun ja turkuun.
Kertokaa mielellään jonkin sairaalan, lääkärin, sairaanhoitajan nimi tms. konkreettista, jotta pääsisin asiassa eteenpäin.
Tiedosta kiitollinen Marke
marke57- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 30.09.2008
Vs: HEI KOKO PÄÄKAUPUNKISEUTU !!!!!!!!!!!!!
Hei!
Minun tietääkseni kukaan pääkaupunkiseudulla ei tee yksityisesti laihdutusleikkauksia. Lauttasaaressa laitettiin aikaisemmin pantoja, mutta ovat tietääkseni lopettaneet. Eli me pääkaupunkiseutulaiset olemme matkustaneet Turkuun (jotkut Viroon). Pääset alkuun varaamalla vastaanottojan Jari Ovaskalle Turun Pulssiin.
Tepa
Minun tietääkseni kukaan pääkaupunkiseudulla ei tee yksityisesti laihdutusleikkauksia. Lauttasaaressa laitettiin aikaisemmin pantoja, mutta ovat tietääkseni lopettaneet. Eli me pääkaupunkiseutulaiset olemme matkustaneet Turkuun (jotkut Viroon). Pääset alkuun varaamalla vastaanottojan Jari Ovaskalle Turun Pulssiin.
Tepa
Tepa- Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 08.09.2008
Vs: HEI KOKO PÄÄKAUPUNKISEUTU !!!!!!!!!!!!!
Kiitos tiedosta. Vai ollaan me pääkaupunkiseutulaiset näin 'pusissa', ettei meitä täällä hoida. Täytynee ottaa yhteyttä Turkuun. Marke
marke57- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 30.09.2008
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa