Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pilottikokeilu

Siirry alas

Pilottikokeilu Empty Pilottikokeilu

Viesti kirjoittaja sannikki Ma Elo 30, 2010 5:43 pm

Hei kaikille!
Laihdutusleikkaukseen menevät, siinä jo olleet tai leikkauksesta vasta kiinnostuneet. Olen luontaishoitaja, sair.hoitaja ja pidän henkisen kasvun kursseja. Kyselenkin nyt, että olisiko teillä kiinnostusta aloittaa yhteinen projekti, tukien toisiamme ja sitoutumista n. kuukauden/kahden pituiseen ryhmään. Ryhmän yksi tavoite on elää normaalielämää, painosta riippumatta.Ja jos se paino kovasti alentuu, miten suhtaudun uuteen itseeni, vai onko siinä mitään vaikeuksia.Tämä olisi sellainen pilotti hanke ja tapaamisia olisi n. 2- viikon välein, miell. iltaisin klo 18-20 ja tapaamispaikkana on helsingin Punavuori, hoito ja kurssikeskus Kalevan Tähti..Osallistumismaksu olisi 10€ kerta .Ryhmässä keskustelun ja rupattelun ohessa annan myös rentoutushoitoa ja tilanteen mukaan erill. meditaatioita, jotka auttavat meitä positiiviseen muutokseen elämässämme.
Jos olet kiinnostunut niin vastaa mahd.pian yksityisviestillä!kts. myös kotisivuni terapiatalo.sirpa.com
T:Sannikki

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : vihti
Registration date : 05.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pilottikokeilu Empty Vs: Pilottikokeilu

Viesti kirjoittaja sannikki Su Loka 24, 2010 3:15 pm

hei kaikki Pääkaupunkiseudulla asuvat!
Olen huomannut ilokseni, että olette järjestelleet vertaistukiryhmää jo vapaamuotoisesti. Pikkujoulujakin järjestätte, se on ihana asia. Sillä toisen saman asian läpikäyneen tuki on hyvin tärkeää ja varsinkin se rohkaisu ja mieleipiteiden vaihto.
Minä olen edelleen järjestämässä hieman samaa asiaa, mutta ammatillisemmin, mikä ei tarkoita, että joutuisitte töihin, vaan ohjelmallani on selkeät tavoitteet ja keinot, joihin yhdessä pyritään, toisiamme tukien.
Kiinnnostusta on ollut, mutta toivoisin lisää ilmoittautuvia, saataisiin kurssi käyntiin, vaikka ennen Joulua.Ota rohkeasti yhteyttä yks.viestillä
Iloisiin tapaamisiin
Sannikki

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : vihti
Registration date : 05.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa