Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vertaistukiryhmä jo leikatuille!

+3
Atolli54
espoolainen
sannikki
7 posters

Siirry alas

Vertaistukiryhmä jo leikatuille! Empty Vertaistukiryhmä jo leikatuille!

Viesti kirjoittaja sannikki Ma Tammi 18, 2010 1:25 pm

Vertaistukiryhmä aloittaa !!!! sunny sunny
Otan tiedusteluja vastaan yksityisviestinä.
Tulkaa joukolla mukaan, ilmoittautuneita on jo, mutta lisääkin saa tulla.
Alkamisajankohta on Helmikuu 2010, tarkempi päivämäärä ilm.myöhemmin.Tapaamiskerrat ovat sunnuntai iltaisin klo.18-20
OS.Kalevan tähti kauppa
Punavuorenkatu 22
Helsinki

Ja tilavuokran takia, maksu on 10€/kerta ja kokoonnumme 8-kertaa keväänaikana.
Olen itse sleeve leikattu/sairaanhoitaja ja luontaishoitaja, siksi koen tärkeänä jakaa kokemuksiamme toisillemme.Saamme ryhmästä paljon ja jokainen voi tuoda sinne paljon.Tarkoituksena on tukea teitä jokaista henkisesti tämän uuden elämän alussa.Kuinka se tosiaan vaikuttaa siihen minäkuvan muuttumiseen ja kuinka hyväksyn itseni sellaisena kuin olen.Tarvitsenko enää suojapanssareita ja miksi niitä tarvitsin aikaisemmin.Pohdimme paljon ihmisen tervettä itsetuntoa ja oman kehon rakastamista, niin henkisesti kuin fyysisestikin.Ihan tälläistä ryhmää ei ole /tai en ainakaan itse ole törmännyt.Tarkoituksena ei todellakaan ole punnita teitä, eikä mennä painonvartioiden tapaan, vaan voisi sanoa myöskin että tämä on ryhmä joka pureutuu siihen alitajuiseen työskentelyyn, meidän omaksi hyväksi.
Et ole ongelminesi yksin, vaan meitä on monia, jotka tarvitsevat nyt tälläisen ryhmän.Ja kannattaa heti lähteä sillä asenteella, että nyt tapahtuu uutta ja pitää mieli ja ajatukset positiivisena.
Ne joille positiivisuus on vaikeaa, voi tämä ryhmä olla väärä.
bounce Ilm.mahdollisimman pian
T:Sannikki lol!

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : vihti
Registration date : 05.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vertaistukiryhmä jo leikatuille! Empty Vs: Vertaistukiryhmä jo leikatuille!

Viesti kirjoittaja sannikki To Helmi 11, 2010 7:38 pm

No,hei kaikki!
Laihdutusleikkauksen jo läpikäyneet.
Laittelen taas muistutukseksi, että ryhmä aloittaa 8.3.10 klo 18, Helsingissä, Punavuorenk.22,Kalevantähti kauppa-täällä kaupalla on hyvät tilat kokoontua.Hintaan 10€/kerta
Ilm.otetaan heti vastaan, ykst.sähköpostiini, joka on myös työpostini Terapiatalo.sirpaan, joka on luontaishoitola, jonka yrittäjä olen.
Tervetuloa joukolla mukaan.Toivon illasta vilkasta keskustelua ja mukavaa mieltä ja kannustusta eteenpäin elämässä.Tarjolla kahvia/teetä
t:Sannikki
terapiatalo.sirpa@gmail.com flower

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : vihti
Registration date : 05.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vertaistukiryhmä jo leikatuille! Empty Vs: Vertaistukiryhmä jo leikatuille!

Viesti kirjoittaja espoolainen Ti Helmi 16, 2010 12:33 am

Hei Sannikki ja kaikki muutkin!

Onpas hienoa, että olet ryhmää perustamassa. Kuulostaa tosi hyvältä, että nimenomaan henkiseen puoleen paneudutaan.

Minä olen huomenna menossa leikkaukseen, joten saatan hyvinkin ehtiä tuohon ensitapaamiseen... Ilmoittaudun kylläkin vasta leikkauksen jälkeen.
t. espoolainen flower
espoolainen
espoolainen

Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 67
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 26.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vertaistukiryhmä jo leikatuille! Empty Vs: Vertaistukiryhmä jo leikatuille!

Viesti kirjoittaja sannikki Ti Helmi 16, 2010 2:11 am

Very Happy Heippa vaan espoolainen!
Onnea leikkaukseesi,ja usko vaan kyllä se hyvin menee.Kirjoittelehan sitten kuulumisia, kun jaksat.Ja tuohon ryhmään kerkiää vielä hyvin ilmoittautua, tervetuloa sitten vaan ja kaikki muutkin.Aloitetaan sellainen mukava ryhmä, missä tuemme toisiamme.haaholle myös hyvää toipumista leikkauksen jälkeen.
Elämä leikkauksen jälkeen on ollut erilaista ja uuden opettelua, mutta itse en kadu päätöstä, että leikkaukseen menin, nyt vain on ongelmia tuon syömisen kanssa, kun kaikki ruoka maistuu hyvälle ja pitää tosiaan pitää huolta ettei syö liikaa, ettei pieni masu venyisi.Painoni junnaa vaan samassa ja ajattelinkin ruveta pitämään uudestaan ruokapäiväkirjaa, että selviäsi, mitä syön liikaa vai syönkö liian vähän. Tuo muisti kun on niin vekkuli, ettei sitä kaikkea "syömisiä"halua muistaa.uskon että tämä tästä selviää, mutta olisi näitä asioita mukava myös puhua siellä ryhmässä.
Aurinkoa kaikille ja hyvää mieltä.
T:Sannikki Smile

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : vihti
Registration date : 05.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vertaistukiryhmä jo leikatuille! Empty Vs: Vertaistukiryhmä jo leikatuille!

Viesti kirjoittaja sannikki Su Helmi 28, 2010 3:06 pm

Aloitamme vertaistukiryhmän siis, 8.3.2010 klo.18 flower
Tervetuloa !
Voit ilmoittautua minulle ennakkoon ykstyisviestillä tai tulla tupsahtaa mukaan
T:Sirpa lol!

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : vihti
Registration date : 05.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vertaistukiryhmä jo leikatuille! Empty Vs: Vertaistukiryhmä jo leikatuille!

Viesti kirjoittaja Atolli54 La Maalis 06, 2010 5:01 am

Hei, miten mahtaa olla siellä pysäköintopaikkoja saatavilla? Tulisin mielelläni ryhmään, mutta täältä Vihdistä ehtii töiden jälkeen vain omalla autolla klo 18:ksi. Minä tulla tupsahdan, jos ehdin. Muuten, aiotteko jakaa netissä informaatiota tukiryhmän kokouksista? Se voisi auttaa meitä, jos emme ehdi mukaan.

Atolli54

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : Vihti
Registration date : 27.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vertaistukiryhmä jo leikatuille! Empty Vs: Vertaistukiryhmä jo leikatuille!

Viesti kirjoittaja sannikki Su Maalis 07, 2010 4:39 am

Heippa Kaikki ryhmään tulevat, tuossa alla linkki karttasivuille, niin osaatte perille.Parkkipaikkoja on kadun varressa jonkinverran.bussi 14 tulee lähelle ja hietaniemen torilta ei ole kuin ehkä 300m.
Muuten illalla on rauhallisempaa, joten varmaan löytyy parkkipaikkoja paremmin.
Ryhmästä vielä sen verran, että seuraava tapaamiskerta päätetään yhdessä eli mikä päivä kaikille osllistujille sopii parhaiten.
Tulkaa ennakkoluulottomasti ja uteliaana mukaan, uskon että tästä tulee hyvä vertaistukiryhmä.
Sannikki

http://kartat.eniro.fi/m/pa19X flower

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : vihti
Registration date : 05.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vertaistukiryhmä jo leikatuille! Empty Vs: Vertaistukiryhmä jo leikatuille!

Viesti kirjoittaja minä Ke Huhti 28, 2010 1:00 am

Moikka.
Milloin tää ryhmä loppuu ja onko jossain vaiheessa alkamassa uusi?
Olen vasta menossa leikkaukseen toukokuussa, klump. = ))
minä
minä

Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 22.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vertaistukiryhmä jo leikatuille! Empty Vs: Vertaistukiryhmä jo leikatuille!

Viesti kirjoittaja sannikki Ke Huhti 28, 2010 11:12 pm

heippa pitkästä aikaa1
juu kyllä uusi ryhmä alkaa heti kun tulee ilmoittautuneita.Eli nyt kaikki, jotka haluavat tulla Helsinkiin vertaistukiryhmään ilmoittakaa siitä minulle vaikka yksityisviestillä, niin laitetaan ryhmä kasaan.Innolla odotan uutta ryhmää.....
T:S

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : vihti
Registration date : 05.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vertaistukiryhmä jo leikatuille! Empty Vs: Vertaistukiryhmä jo leikatuille!

Viesti kirjoittaja lootus75 Su Syys 26, 2010 5:38 pm

minulle helsinkin on aika kaukana, olisi kiva jos näitä ryhmiä olisi muuallakin suomessa. Itse asun jyväskylässä.
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Vertaistukiryhmä jo leikatuille! Empty Vs: Vertaistukiryhmä jo leikatuille!

Viesti kirjoittaja matami La Loka 23, 2010 7:43 pm

Tapaamisiahan voi itse alkaa järjestämään kuka vaan, olisi mukava jos tosiaan Keski-Suomalaisetkin innostuisivat tapaamisista

matami

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : TRE
Registration date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vertaistukiryhmä jo leikatuille! Empty Vs: Vertaistukiryhmä jo leikatuille!

Viesti kirjoittaja aino.tenkku Su Loka 24, 2010 12:18 am

Vertaistukiryhmää kaipaan minäkin. Kotini on Tampereella ja leikkaus 9.11. Hatanpään sairaalassa. Nyt jo ennen leikkausta tapaan mielelläni face to face joko leikkausta odottavan tai vaikkapa jo kauakkin sitten leikatun. Leikkauksen jälkeen mennee jonkin verran aikaa ennenkuin kykenee tapaamisiin; kuinkahan kauan ! ?
Voisin toki matkustaa joskus tapaamiseen Lahteen, Hesaan tai SEinäjoelle, mutta olisihan se mukava, jos tällainen ryhmä muodostuisi Tampereelle. Nyt täällä lisätään leikkauksia; ympäristökunnista tulevilla on usein asiaa Treelle ainakin näissä asioissa.
Tampereella on monia mukavia tapaamispaikkoja ! Mieleeni tulee Tallipihan kahvila, Amurin kahvila ( molemmissa saa päivän keittoakin ) Minulla on itselläni nyt dietti-vaihe eli omat eväät pitää olla mukana.
Jos Tampere tuntuu sinusta hyvältä, keskeiseltä paikalta, niin ota yhteyttä + tietty, jos sinua kiinnostaa tavata tässä samassa veneessä olevia.
Tapaamisiin Aino //// mail-osoite: aino.tenkku@gmail.com /// tel. 040 5570625

aino.tenkku

Viestien lukumäärä : 21
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 15.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vertaistukiryhmä jo leikatuille! Empty Vs: Vertaistukiryhmä jo leikatuille!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa