Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

leikkauksen jälkien korjaaminen

+10
Tepa43
Bulla65
Norsu
hylje
Milla-Riikka
cubix
lootus75
möhrötti
Admin
lie
14 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja lie Su Marras 02, 2008 9:46 pm

Minulle on 11/2 vuotta sitten tehty leikkaus ja painoa on pudonnut 49 kg jättäen jälkeensä ison vatsapoimun ja nyt ollaan suunnittelemassa sen poistoa kirurgisesti, onko jollain kokemuksia vastaavasta?

lie

Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 02.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja Admin Ti Marras 04, 2008 10:44 pm

Sama tilanne minulla. Olen jonossa, ajankohta leikkaukselle ei vielä tiedossa. Painosta pois jo liki -70 kg, mutta paino edelleen laskussa, joten odotellaan vielä. Aikaa leikkauksesta myös 1,5v.
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 05.09.2008

https://laihdutusleikkaus.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty harvinaisia vielä

Viesti kirjoittaja lie Ti Marras 04, 2008 11:33 pm

Hei, ilmeisesti me 1½ vuotta sitten leikatut olemme vielä sen verran harvinaisia, että näitä poimujen poistoja ei ole vielä pahemmen jouduttu tekemään, mutta jos jollekin on tehty, niin olisi todella mukava kuulla kokemuksia Minulla on joulukuussa varattu aika plastikkakirurgille

lie

Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 02.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja möhrötti Su Marras 09, 2008 8:35 pm

Meitsillä kans leikkauksest n. 1½ vuot ja aikaa plastikkakirurgille tässä odotellaan. Liki 50kg pois ja vattanahka roikkuu aika lailla eli korjaus tarvetta löytyy tästäki kropasta.
Jahka asia etenee nii laitan kyll tännekki tietoo.
möhrötti
möhrötti

Viestien lukumäärä : 67
Registration date : 05.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty kiinnostaa minuakin

Viesti kirjoittaja lootus75 La Joulu 13, 2008 5:23 pm

lie kirjoitti:Minulle on 11/2 vuotta sitten tehty leikkaus ja painoa on pudonnut 49 kg jättäen jälkeensä ison vatsapoimun ja nyt ollaan suunnittelemassa sen poistoa kirurgisesti, onko jollain kokemuksia vastaavasta?

mitä maksaa, voiko tehdä julkisella puolella?
laittaisitteko asiasta infoa lootus75@gmail.com , minulle ko. leikkaus tehtiin 6.10.2008 ja painoa tippunut leikkauksen jälkeen jo noin 20kg.
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja lie La Joulu 13, 2008 9:29 pm

lootus75 kirjoitti:
lie kirjoitti:Minulle on 11/2 vuotta sitten tehty leikkaus ja painoa on pudonnut 49 kg jättäen jälkeensä ison vatsapoimun ja nyt ollaan suunnittelemassa sen poistoa kirurgisesti, onko jollain kokemuksia vastaavasta?

mitä maksaa, voiko tehdä julkisella puolella?
laittaisitteko asiasta infoa lootus75@gmail.com , minulle ko. leikkaus tehtiin 6.10.2008 ja painoa tippunut leikkauksen jälkeen jo noin 20kg.
Hei miten sulla on mennyt leikkauksen jälkeen, onko ollut mitään ongelmia? Olen tässä kuluneen viikon aikana seurannut hyvin läheltä kolmen leikkauspotilaan elämää. Heillä kaikilla pieniä ongelmia mutta kolmesta ainakin kaksi päässyt tänään kotiin sairaalasta Leikkaukset tehtiin ma ja ti tällä viikolla.
Korjausleikkaus tehdään nimenomaan julkisella puolella, olen tiistaina menossa Töölön sairaalaan tapaamaan plastikkakirurgia. Palaan asiaan ensiviikolla.
No niin nyt on käyty plastikolla ja heillä on menossa kriteerien määritys korjausleikkauksiin pääsyn suhteen eli lopputulos oli sellainen että bmi:n pitää olla 30 tai alle, joten vielä vähän laihtumista ja näin ollen odotusta.....


Viimeinen muokkaaja, lie pvm Su Joulu 28, 2008 6:39 pm, muokattu 1 kertaa

lie

Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 02.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja lootus75 La Joulu 20, 2008 8:28 pm

Ihan suhteellisen hvin on mennyt, tämä vaatii varsinkin kun itsekin tykkään laittaa ruokaa ja leipoa. Teen itse leipää ja pullaa joita voin itse maistaa vasta päivän vanhana ettei mahaan kerry liikaa ilmaa joka tekee ilkeän olon. Jos olen syönyt liikaa ruokaa niin tuntuu kuin ruokatorvi puskisi rinnasta ulos ja sitten on pakko työntää sormet kurkkuun ja oksentaa jotta olo helpottuu. Leipää ei voinut syödä enimmäisen kuukauden aikana ollenkaan ja se olikin vaikeinta, ravitsemisterapeutilta sain hyvät ohjeet.

Leikkauksen jälkeen en meinannut sairaalassa uskaltaa alkaa syömään lihalientä kiinteämpää ruokaa, pelkäsin aivan hirvittävästi että ompeleet repeävät, lääkärit kuitenkin rohkaisivat hienosti ja itse ylilääkäri kävi luonani päivittäin juttelemassa ja rohkaisemassa. Kipuja ei leikkauksen jälkeen hirveästi ollut kun sain hyvät kipulääkkeet, toki jonkin verran mutta ne olivat siedettäviä, dreeni ei meinannut irrota sovinnolla ja sitä piti nitkutella irti päivätolkulla.

Olen huomannut että nesteen juominen on todella tärkeää sillä itse joskus juoda riittävästi ja sitten huimaa koko päivän, ei niin mukavaa töissä jossa en ehdi paljon taukoja pitämään, aina ei muista edes syödä kun varsinaista näläntunnetta ei ole.
Hiuksia on alkanut lähtemään, suihkussa kun käy niin olkapäät ovat täynnä irtohiuksta ia. Lääkäri kirjoitti minulle reseptillä kalkki+D-vitamiini valmistetta joka hillitsevän hiustenlähtöä. Verenpainelääkityksen olen saanut puolittaa ja ehkä pian jättää pois kokonaan.
Leikkauksen ansiosta paino on tippunut 3kk:n aikana 17 kg.

Minulle voi laittaa myös mailia jos haluaa lootus75@gmail.com, vastaan mielelläni jos jollakin on jotakin kysyttävää.
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja cubix Ti Tammi 06, 2009 6:50 pm

itseni leikattiin 22.4.2008... kesällä ei ollut mitään ongelmaa kun kunnon vatsapoimua ei ollut vielä tullut... palevelin afkanistanissa lääkintäjoukoissa tossa parikuukautta ja siellä lämpötila oli parhaillaa +45c jo ei laittanut talkkia tms... niin poimu tulehtui ikävästi... ja pääsi kerran tulehtumaankin... Omalta äitiltä on poimu poistettu ja niin se tietääkseni tullaan poistamaan kaikilta kun se luokitellaan terveys riskiksi...

cubix

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 37
Paikkakunta : kouvola
Registration date : 06.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja Milla-Riikka Ke Helmi 25, 2009 6:13 am

lie kirjoitti:Hei, ilmeisesti me 1½ vuotta sitten leikatut olemme vielä sen verran harvinaisia, että näitä poimujen poistoja ei ole vielä pahemmen jouduttu tekemään, mutta jos jollekin on tehty, niin olisi todella mukava kuulla kokemuksia Minulla on joulukuussa varattu aika plastikkakirurgille

Tehdäänkö leikkaus yksityisellä plastiikkakirurgilla vai keskussairaalassa? Rolling Eyes

Milla-Riikka

Viestien lukumäärä : 39
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 25.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja möhrötti To Helmi 26, 2009 12:23 pm

Mä olen kans nyt käyny sen ekan plastikka girurgi käynnin ja kriteerit on hahmottumassa.
Eli julkiselle puolelle leikkauksen pääsyn edellytyksenä on just toi painoindeksi 30 ja sitte et se paino on siinnä pysyny 1½-2 vuotta. En tiedä miten tarkkoja ne on tosta aikavälistä eli voi olla et leikkaavat aijemminki mut painoindeksin suhteen ei varmaa kauheesti joustoja paitsi ehkä poikkeustapauksissa.
Tietysti leikkaamisen syy täytyy olla terveydellinen eli vatsapoimusta on iho haittoja ei riitä syyksi et näyttää karmeelta.
Mulla ittelläniki on viel muutama kilo ennen ku mahdolliseen leikkaukseen pääsen mut pikkuhiljaa.
möhrötti
möhrötti

Viestien lukumäärä : 67
Registration date : 05.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja hylje Pe Elo 07, 2009 10:47 pm

Juuri tämän vatsapoimun leikkaamistakin ajatellut jo olen vaikka vasta leikaukseen menossa. Sad
Syy miksi näin on,
että mulla jo nyt vatsa roikkuu*kiitos lihoo,laihtuu,lihoo,laihtuuelämän*
ja erittäin herkästi tosiaan tulehtuu näin helteillä. Sad
Nuorempanahan tuo vielä jaksoi takaisin kimmota vaan eipä enää vuosiin, lihoo tai laihtuu.
Tietäähän nyt sitten jo taas että BMI30 jne tai tukku rahaa
hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Paikkakunta : Turku
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja Admin Ti Elo 11, 2009 9:40 am

Minä olen näemmä kirjottanut tähän ketjuun, kun leikkauksestani oli kulunut 1,5 vuotta.
Nyt aikaa kulunut 2v 3kk ja rapiat päälle.
No tilanne edelleen auki, paitsi että olen saanut tedon, että olen jonossa plastiikkakirurgin luo, jossa tehdään leikkausarvio. Lääkäri, leikannut kirurgi on lähetteen laittanut ja katsonut jo mitä on tarve korjata, minulla tilanne se, että maha roikkuu todella pahasti, sekä rinnat .
Niin rintojen aluset kuin mahan alunen tulehtuvat herkästi, niin pahoin, että iho on irti pitkälti sieltä ja märkii , aiheuttaa märkiessään myös hajuhaitan, jonka vuoksi sitä on jatkuvasti putsattava ja hoidettava niin, että käyttää Daktarin-puuteria, jonka olen todennut olevan ehdottomasti parasta, se tappaa ihoalueella olevan sienen.
Iho-oireet pysyvät ajoittain poissa pidemmänkin ajan ja oletan sen johtuvan tuon puuterin käytöstä, sillä jos sitä ei käytä lähes joka suihkun jälkeen, vaikkei iho olisikaan tulehtunut, niin sitten oireilu alkaa taas.

Nyt toiveikkaana odotan, että lähimmän kahden kuukauden sisällä pääsisin keskustelemaan lääkärin kanssa leikkausajankohdasta ja sen laajuudesta, saako nuo rinnat samalla kerralla korjatuksi, jotta sekin kipuilu loppuu samalla kun maha pienenee ja tulehdukset jäävät sille tielle.
Keväällä huhtikuussa kirurgini epäili, että olisin saattanut jo kevään aikana päästä tuon lääkärin puheille, mutta täällä ei ole omaa plastiikkakirurgia, joten aikoja vähän ja leikkaukset tehdään harvakseltaan, silloin kun vieraileva plastiikkakirurgi tulee niitä tekemään. Voi olla, etten ole vielä tämän vuoden puolella ohjelmassa leikattavien listalla.
Silti toivon, että se vielä tänä vuonna toteutuisi, niin moni asia jäisi samalla pois jokapäiväisistä huolista ja murheista. Sitä odotelessa antaa läskin sulaa vielä lisää, sitä on varaa pois antaa. Laughing

Niin piti vielä kertoa, että leikkausaikaan ei iholla saa olla minkäänlaisia näppyjä tai pieniä tulehduksia, se on esteeenä leikkaukselle, sillä infektioriski on aina suuri näissä ihon poistoissa. Eli kun nahkojen poistoon ajan saa, niin sitten tarkkaan huolehdittava ihon kunnosta.
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 05.09.2008

https://laihdutusleikkaus.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja Norsu Ti Elo 11, 2009 1:38 pm

Mulla oman sairaanhoitopiirin lääkäri sanoi selkeästi, että ainakin Kanta-Hämeessä myös löysien poisto kuuluu mukaan tähän 'pakettiin' mutta odottelevat yleensä 1-2 vuotta, kun painon aleneminen hidastuu/loppuu mikä kuulostaa järkevältä.

Saas nähdä, mitä sitten 2011 sanoovat asiaan...
Norsu
Norsu

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 16.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja lootus75 La Elo 29, 2009 1:57 am

itselläni on löysää vähän joka puolella, mieli tekisi mennä yksityiselle puolelle rasvaimuun mutta lompakko tekee tenän. Käsivarsissa on kamalat "roiskeläpät", jaloissa hyllyy ylimääräinen nahka, näkee oikein missä on ylimääräistä ja sitä on ollut paljon.

Kävin tänään uimahallissa ja yllätyin miten huonoon kuntoon sitä on ihminen päässyt, vaikka jaksaa kävellä pitkääkin ylämäkeä niin ei tahdo jaksaa 50 metriä uida väsymättä jonka jaksoin lihavana uida helpostikin. Uimahallin saunasta kun tulin pois niin huippasi aika lahjakkaasti, tosin ei ole tänään hirveästi tullut juotua vaikka se tärkeää onkin.

Hiuksia lähtee edelleen ihan hirveästi, näin mainoksen Baijer:in Priorin (en ole varma oikeinkirjoituksesta) tableteista jotka ovat hävyttömän kalliita mutta olisiko niistä apua, onko kenelläkään tietoa???
Minulla oli ennen ihanat paksut ja kiiltävät hiukset mutta nyt ne ovat muisto vain, eli ovat aika ohuet luirut. Hävettää oikein.

Syön vitamiinit ja kalkit jotka on määrätty mutta silti karvat karisevat oikein urakalla, mikä neuvoksi?
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja Admin La Elo 29, 2009 5:26 am

Lootus, muistathan käyttää ravinnossasi riittävän määrän näkyvää rasvaa?
Tarkoitan, että ohjeiden mukaan tulisi syödä päivittäin 2 rkl margariinia jonka rasvapitoisuus on 60-70%. Tästä on hyötyä niin elimistön, kuin ihonkin kannalta, sillä elimistö tarvitsee rasvaa ja ihon, sekä hiustenkin kuntoon vaikuttaa rasvan käyttö. Toki sen rasvan tulee olla oikeaa, mutta tuo 60-70%n margariini on uusi duoditus, ainakin helmikuussa ravitsemussuunnittelija kertoi siitä meille leikatuille tapaamisessa.
Aika yllättävää, että sitä rasvaa tarvitaan noinkin paljon , kun ennen on olettanut, että pieni määrä tarvitaan, mutta 2 rkl on jo hiukka enempi, ainakin oman käsitykseni mukaan.
Hiilihydraattejakin tulee ravinnossa olla, silti tulee kiinnittää huomiota, mistä ne hiilihydraatit ottaa, eli hyviä, ei mitään vaaleista jauhoista yms tulevaa, vaan vaikka puurosta ja ruisleivästä.

Kun ravinnosta saa monipuolisesti kaikkea, mitä elimistö tarvitsee, se myös voi hyvin, mutta kyllä me leikatut jossain vaiheessa saatamme saada erilaisia imeytymishäiriöitä.

Itselläni on ollut jo reilun 1,5 vuotta D3-vitamiinin puutos, sillä valoyliherkkyyden vuoksi en voi aurinkoakaan kesäisin ottaa, vaan pitää kulkea taysvarustuksessa, jottei pala.
Tämän vuoksi olen ottanut ylimääräisiä annoksia D3- vitamiinia, eli käytän calcishew+D3 forte x 2 ja Devitol -tippoja 20 alkuannoksena kuukauden ja sen jälkeen noin 10 tippaa, mutta siis joudun edelleen käyttämään noin, jotta saavuttaisin sen normaalitason.
Jos hiukset kärsivät, ensisijainen hoito siis tulee sisältäpäin, eli ravinnon kautta, mutta jos se ei riitä, niin sitten tabletteina.

Monipuolinen terveellinen ruokavalio on paras meille leikatuille ja siinä tulisi olla kaikkea elimistölle tarpeellista.
Joillekin kuitenkin tilanne tullut sellaiseksi, ettei voi kaikkea syödä, niin sitten taas tulee tuo tabletti ta muu lisäravinne.

Minulla leikkauksen jälkeen kesti hiusten lähtö 7 kk, joten tiedän, miten hankalaa se on, mutta heti kun pystyin syömään monipuolisesti, niin hiustenlähtö loppui ja uutta alkoi kasvamaan.

Nyt tuli liikaa taas tekstiä, mutta toivottavasti jotain apuakin tuli ongelmaasi.
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 05.09.2008

https://laihdutusleikkaus.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja lootus75 La Elo 29, 2009 2:01 pm

syön kyllä rasvaa ihan varmasti tuon 2 rkl ja vitamiinit sekä kalkit + tuo D3 tulee otettua päivittäin.
Vaaleaa leipää en syö ollenkaan vaan ainoa leipä meillä on vaasan ruispalat tai sitten itse leivottu leipä joka on kyllä vaaleaa mutta sekoitan siihen ainakin kauraa ja vähän ruistakin.
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja Bulla65 To Huhti 29, 2010 8:07 pm

Hei! Onko kenelläkään tietoa, mitä esim. vatsan alueen korjausleikkaus (ylimääräisen löysän ihon poisto ja tarvittaessa vatsalihasten kiristys) mahtaa maksaa yksityisellä puolella, esim. Mehiläisessä, Terveystalossa tai Pulssissa? Minusta on ainakin ihan kauhea ajatella, että sen jälkeen, kun on laihtunut ja elämä olisi muuten mallissaan ja saisi vihdoinkin ison urakan jälkeen nauttia muuten normaalista vartalostaan, pitäisi odotella vielä jotakin pari vuotta laihtumisen jälkeen, että pääsee niistä kauheista ylimääräisistä ihopoimuista eroon.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ke Toukokuu 05, 2010 5:20 pm

Yritin etsiä noita hintatietoja vatsapeitteiden korjausleikkauksista. Pulssin ja Mehiläisen hintoja en netistä löytänyt, mutta Sairaala Siluetissa Helsingissä hinta oli 9530-10487 euroa. Virolaiset ilmoittivat hintansa reilusti, The Look 3250 euroa, Cityklinikka 3290 euroa (vastaanotto Helsingissä mutta leikkaukset tehdään Virossa) ja Klinikka 22 veloittaa 6320 euroa. Ei siis mitään halpaa lystiä, vaikka teetättäis missä vaan :(.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja lootus75 Su Maalis 20, 2011 5:08 pm

tyyristä tuntuu olevan
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja Tepa43 La Kesä 18, 2011 9:35 am

Moikka kaikki!
Nostan tän ylös.....Täällä olis kunnon konkareita!!!
Mitä teille kuuluu nykyään????

TSEMPPIIIIII KAIKLLE!! Smile
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 57
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja 2Shy Su Heinä 10, 2011 5:45 pm

Mulla on aika varattu korjausleikkaukseen, 15.9 eli reilun 2kk kuluttua!!

Samalla kertaa tehdään tummy-tuck - kiristetään ja lyhennetään vatsalihakset ja -kalvot - ja tehdään rintojen kohotus- ja pienennysleikkaus. Leikkaus kestää 8t ja sen tekee Rein Adamson Tallinnassa yksityisklinikallaan. 3-4 kuppikokoa pienempänä ja litteävatsaisena sitten jatketaan loppukilojen kanssa kamppailua..

Ensi kevääksi olen suunnitellut reisien kohotusta (sisäreisien kohdalla on ikirasvaroikkopallot), allikorjausta ja ehkä pientä kaulanahan kiristystä. Sitten olisin valmis tämän prosessin kanssa, onpas ollutkin pitkä tie. Aina ei ole ollut helppoa, mutta ainakin mulle GBP oli se ainoa tie takaisin elämään.

Nyt on paineet päällä, koska vielä pitäisi laihduttaa 8kg ennen leikkaukseen menoa. Kun painoa on jo lähtenyt melkein 60kg niin tuo tuntuu vähältä, mutta... kohentuneen ulkonäön myötä (näytän samalta kuin 15v sitten) on sosiaalinen elämäkin kohentunut, uskallan taas tavata ihmisiä ja käydä bilettämässä Wink Ei tarvitse hävetä vaikka päällä on vähän paljastavampaakin vaatetta, tuntuu siltä, että olen löytänyt värit uudelleen tänä kesänä.
2Shy
2Shy

Viestien lukumäärä : 62
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 31.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Su Heinä 10, 2011 7:34 pm

Mahtavaa 2Shy!
Oletkin sitten pian koko paketti hoidettuna!! Minkälaisissa hinnoissa siellä nuo leikkaukset pyörii? Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja 2Shy Su Heinä 10, 2011 8:02 pm

Kiitos ja kuin myös! Luin myös sun korjauksista ja olen ihan samaa mieltä. Kyllä se vaan kannattaa sijoittaa itseensä ja omaan hyvinvointiinsa. Hyvää oloa ja itsetuntoa ei voi rahalla mitata.

Leikkaukset pyörivät aika järkevissä hinnoissa, 3000-3500 e kieppeillä/leikkaus. Operaatiot tehdään Fertilitas-klinikalla Viimsissä, Tallinnan lähellä. Sain itse alennusta, koska Rein teki myös GBP-leikkaukseni.

Kun tätä matkaa on nyt tehty niin miksei saman tien laittaisi loppujakin paikkoja kuntoon.. Jo nyt helteillä on aivan eri fiilis kuin viime kesänä, jaksan käydä liikkumassa, kehtaan käydä rannalla ja tuntuu että on muutenkin virkeämpi ja positiivisempi olo kuin vuosikausiin.
2Shy
2Shy

Viestien lukumäärä : 62
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 31.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja 2Shy Ke Heinä 27, 2011 12:54 pm

Seuraavassa "Kauneusturistit" -ohjelmassa (tulee TV5:lta, kertoo ihan tavallisista svenssoneista jotka matkustavat Thaimaahan tekemään erilaisia kauneuskirurgisia toimenpiteitä) on muuten tyttö joka menee rintojen pienennysleikkaukseen. Kiinnostavaa nähdä!

Ohjelma on aika kepeä, mutta kyllä sieltäkin saa vinkkejä. Viimeksi tehtiin allioperaatio, jonka tulos näytti aika siistiltä pitkästä arvesta huolimatta. Aijai kun omat operaatiot olisivat jo ohi. Vuosi vielä..
2Shy
2Shy

Viestien lukumäärä : 62
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 31.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja 2Shy Ke Heinä 27, 2011 12:56 pm

Niin, tuo ohjelma tulee siis lauantaina 17.20.
2Shy
2Shy

Viestien lukumäärä : 62
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 31.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkauksen jälkien korjaaminen Empty Vs: leikkauksen jälkien korjaaminen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa