Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkaus lähestyy

2 posters

Siirry alas

Leikkaus lähestyy Empty Leikkaus lähestyy

Viesti kirjoittaja Miitta La Maalis 25, 2017 10:04 pm

Olen viimeiset 11 vuotta laihduttanut ja laihduttanut, vaan kilot ne vaan ovat kertyneet aina uudelleen ja uudelleen. Nyt alkaa loppukiri tällä laihdutusuralla confused Olenkin viimeisen kolmen vuoden aikana laihduttanut yhteensä vähintään 100 kiloa, mutta loppujen lopuksi vain kymmenen kiloa olen saanut pysymään poissa. Eli paino on laskenut ja noussut useampia kertoja.
Olen jo vuodesta 2013 seuraillut tätä sivustoa ja ihaillut teidän rohkeuttanne mennä leikkaukseen. Vuonna 2013 itse peruin jonotuksen, kun en uskaltanut loppuun saakka. Viime vuonna vihdoin päätin lonkka- ja selkävaivoineni ja lastenlasteni vuoksi, että nyt on aika ajatella tulevaisuutta ja unohtaa usko pelkkään itsetahdolla laihduttamiseen. Ainahan sitä laihdutettua saa, mutta kun niillä kiloilla on tapa palata reippaasti takaisin. Embarassed
Nyt olen sitten ollut leikkausjonossa syyskuusta lukien ja käynyt tammikuussa vatsalaukun tähystyksessä & anestesialääkärillä, helmikuussa ravitsemisterapeutilla, sen jälkeen sitten ajan odottelua ja loppulaihdutukseen valmistautumista. Eilen sain vihdoin tietää leikkausajan, joka on 10.5.2017 Terveystalolla.
VLCD-kuurilla olen kolme viimeistä viikkoa, se ei sinänsä pelota, koska olen aiemminkin vuonna 2013 ollut ko. kuurilla (-30 kg). Pitäisi vielä saada painoa pois ennen leikkausta 12 kg eli 119 kilosta 107 kiloon. Jospa se onnistuu ja pääsen sinne leikkaukseen, enkä enää ala epäröidä.
Olisiko täällä muita Oulun alueen leikkaukseen menijöitä tai leikkaukseen hakeutumista suunnittelevia? Olisi kiva viestitellä tässä pikku paniikissa Shocked
Hienoa olisi kyllä muutenkin saada vähän vertaistukea, kun jo kerran olen peruuttanut kaiken, en halua paniikin kasvavan enää.


Miitta

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 03.03.2017

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus lähestyy Empty Vs: Leikkaus lähestyy

Viesti kirjoittaja Sanni Ti Maalis 28, 2017 4:15 am

Hei
Kävin juuri oyssissa ja leikkaus lähenee. En tiedä pääsenkö syksyllä vai milloin leikkaukseen mutta kovasti odottavissa tunnelmissa olen😃

Sanni

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Kainuu
Registration date : 27.03.2017

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa