Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Huomenna lääkäriin. Nopeita vinkkejä?!

2 posters

Siirry alas

Huomenna lääkäriin. Nopeita vinkkejä?! Empty Huomenna lääkäriin. Nopeita vinkkejä?!

Viesti kirjoittaja Ansku To Elo 20, 2015 1:11 am

Löysin juuri tieni tälle palstalle ja ajattelin heti kysellä vinkkejä huomista lääkärikäyntiä varten.

Taustatietoja: olen lihonut psykeeläkkeen ansiosta 40kg viimeisen noin viiden vuoden aikana. Viime vuosina olen yrittänyt laihduttaa "kotikonstein" useita kertoja. Paino on jatkuvasti ollut 90-110kg. Tällä hetkellä 100kg. Talvella kävin ravitsemusterapeutilla ensimmäistä kertaa ja sain hyviä vinkkejä, mutta nekin toimivat vaan hetken kunnes meno jatkuu samana. Minulla on kakkostyypin diabetes puhjennut tämän painonnousun takia ja sairastan myös verenpainetautia. Pelkään että joudun kohta alkamaan pistää insuliinia koska sokerit jatkuvasti koholla. Myös polvissa alkaa paino tuntumaan. Minä haluan muutosta tähän, en halua kuolla ennenaikaisesti. Minulla on ollut bulimia-tyyppistä oireilua sillointällöin, mutta nyt en ole yli puoleenvuoteen edes oksentanut tai ahminut.

Olen siis pitkään jo miettinyt lihavuusleikkausta. Olen lukenut netistä paljon tietoa asiasta ja nyt huomenna tosiaan olisi ensimmäinen lääkärikäynti asiaan liittyen. Menen yksityiselle. Kaipaisin siis vinkkejä että mitä kaikkea lääkärille kannattaa sanoa ja mitä painottaa, että olisi mahdollisimman suostuva leikkaukseen. Mitä hän katsoo ja kysyy?

Toivoisin nopeita vastauksia Smile Kiitos!

Ansku

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 20.08.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomenna lääkäriin. Nopeita vinkkejä?! Empty Vs: Huomenna lääkäriin. Nopeita vinkkejä?!

Viesti kirjoittaja Kimby To Elo 20, 2015 3:51 am

Kyllähän yksityinen leikkaa kun lyö rahaa tiskiin.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa