Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Miten menee vanhoilla pikkuvatsoilla??

4 posters

Siirry alas

Miten menee vanhoilla pikkuvatsoilla?? Empty Miten menee vanhoilla pikkuvatsoilla??

Viesti kirjoittaja paksuleidi Pe Elo 14, 2015 7:12 pm

Hei pitkästä aikaa Smile

Miten teillä jo vuosia sitten leikatut on elämä sujunut? Itselle tehty Sleeve joulukuussa 2011 ja viime vuonna roikkoleikkaus...
Paino lähes sama kuin roikkoleikkaukseen mennessä...eli pari kiloa tullut takapakkia...Liikuntaa harrastanut vähän mielenliikkeiden mukaan...

Erosimme mieheni kanssa pari vuotta sitten...oliko laihtumisella osuutta asiaan...en osaa sanoa...Uudessa suhteessakin olen, mutta vaihtelevalla menestyksellä Wink Smile

Vaikka olen saanut paljon positiivista palautetta, niin siltikin itsetunto on vähän miinuksen puolella...

Välillä on vaikeuksia syömisten hallinnassa...mutta järki yleensä mukana, niin ei pääse vatsa venymään entisiiin mittoihin, näin sitä pysyy itsekin mitoissaan Smile Haluaisin vielä 5-10 kiloa pois...tiukassa ovat kilot...mutta olen näihin kiloihin siltikin tyytyväinen. Leikkaus on kaikenkaikkiaan parasta mitä olen "itselleni tehnyt" Smile Smile

paksuleidi

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten menee vanhoilla pikkuvatsoilla?? Empty Vs: Miten menee vanhoilla pikkuvatsoilla??

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ma Elo 17, 2015 8:36 pm

Hei paksuleidi!

Ethän sie enää "paksuleidi" ole - ISOT onnittelut siulle mahtavasta saavutuksesta!!! cheers

Kovin mielleäni kuulisin/lukisin taipaleestasi, varsinkin roikkoleikkauksesta. I love you
..itse olen ollut Kysille jonossa rellukkaleikkaukseen 17.7 alkaen.

Paino ei ole tullut alas ihan haluamallani tavoin Neutral nyt 95kg..leikkaukseni oli 12/13 ja painoa pudonnut  kaikkian -51kg..
Paino jymähi kevään korvilla ja huomasin että saa olla TOSI tarkkana mitä syö.
..haaveena alkujaan 85kg mutta ei aivan paukut siihen riittäneet(vielä), nyt tavoiteena ennen roikkoleikkausta 90kg paino.

Missä sairaalassa omat leikkauksesi tehtiin?..eneilitkö ennen rellukkaleikkausta?(suositteliko lääkäri)
Leikattiinko pelkkä "ylimääräinen" nahka, vai tehtiinkö rasvaimu myöskin?
Kuinka toipuminen leikkauksen jälkeen/komplikaatioita?

Mukavaa viikon alkua, ihana aurinkoinen syys sää meitä hellii! sunny
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten menee vanhoilla pikkuvatsoilla?? Empty Vs: Miten menee vanhoilla pikkuvatsoilla??

Viesti kirjoittaja paksuleidi To Elo 20, 2015 12:38 am

Smile Tyksissä tehtiin roikkoleikkaukseni. En eneillyt ennen, mutta liikuin (lihaskuntoa) paljon. Pelkästään leikattiin nahka, ei rasvaimua eikä lihaksiin koskettu. Leikkaus onnistui mielestäni tosi hyvin, en olisi ikimaailmassa uskonut, että vatsastani saataisiin niin hieno kun se on Smile Toipuminen tapahtui melko nopeasti, ei komplikaatioita, kunhan muistaa ottaa rauhallisesti. Selkäpuolen "jenkkakahvoihin" jäi ns. koirankorvat, jotka korjattiin pari kuukautta sitten. Tyytyväinen olen kaikenkaikkiaan koko hoitoketjuun. Minua on jokaisessa kohtaamisessa (hoitajat, lääkärit jne) kohdeltu kunnioittavasti. Kirurgi kuka leikkasi vatsanahkani totesi, että jokaisen joka kritisoi näitä leikkauksia pitäisi nähdä vatsani/kehoni ennen ja jälkeen Smile ja olen hänen kanssa samaa mieltä. Uskon/tiedän, että jos en olisi tähän koko prosessiin lähtenyt, en olisi enää kyennyt työelämään, niin fyysisin kuin psyykkisin syin...tämä on liioittelematta muuttanut koko elämäni Smile alien sunny

paksuleidi

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten menee vanhoilla pikkuvatsoilla?? Empty Vs: Miten menee vanhoilla pikkuvatsoilla??

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera La Elo 22, 2015 1:42 am

Hei!

Kiva että vastailit viestiini. Smile

..ja mukava oli lukea että kohdallasi leikkaus ja toipuminen menneet hyvin.

Itsekin uskon että tämä tuleva rellukkaleikkaus on ns."viimeinen silaus" ja en ole katunut kertaakaan päätöstäni hakeutua lihavuusleikkaukseen. sunny ..toki niitä heikkojakin hetkiä matkalla ollut mutta siltikään en kadu. I love you

Mukavaa syksyä sinulle toivottelen täältä ja  hyvää jatkoa! flower
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten menee vanhoilla pikkuvatsoilla?? Empty Vs: Miten menee vanhoilla pikkuvatsoilla??

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Pe Elo 28, 2015 7:04 pm

oi miten upeita tuloksia teillä on, itse lähdin 145 kilosta. tällä hetkellä 135. odottelen siis vasta leikkakseen pääsyä. Smile ihanaa, ehkä minullakin sitten onnistuu <3 Smile
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten menee vanhoilla pikkuvatsoilla?? Empty Vs: Miten menee vanhoilla pikkuvatsoilla??

Viesti kirjoittaja trintilla Ke Syys 02, 2015 3:17 pm

02/2012 - Paino 104kg (160cm), päätös lähteä tallinnaan Sleeve leikkaukseen. Sairauksina 2. tyypin diabetes, kilpirauhasen vajaatoiminta ja mielialalääkitys.
4/2012 Paino 96kg, Sleeve leikkaus. Diabeteslääkkeiden lopetus.
5/2012 Mielialalääkkeiden lopetus
4/2013 68kg, kilpirauhaslääkityksen vähennys
7/2013 Avioero
9/2013 Elämän ekaa kertaa kuntosalilla / jumpassa
4/2014 Paino 78kg, itseä niskasta kiinni
3/2015 Paino 75kg, mutta vaatekoko sama kuin 68kg (lihasta tullut läskin tilalle). Osallistuminen kuntosalin TehoTreeniin (PTb ohjauksella)
5/2015 Sokerirasitustesti yms. Lääkärin mukaan mitään viitteitä diabeteksesta ei ole. Jos ei tietäisi, väittäisi täysin terveeksi.
9/2015 Paino 73kg, Uusi Tehotreeni kausi alkaa.

Paljon muutakin on tapahtunut. Mutta loppujen lopuksi. Takana on yksi elämäni parhaista kesistä. Olen nauttisnut sinkkuudesta ja moottoripyöräilystä täysin rinnoin, tavannut kamalan määrän uusia ihmisiä jotka eivät ole nähneet minua "isona" ja ottanut elämäni haltuun.

Lihavuusleikkaus on antanut minulle elämäni takaisin.

P.S Kerroin myös leikkauksestani Elokuun ANnassa jos jotakuta kiinnostaa Wink
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten menee vanhoilla pikkuvatsoilla?? Empty Vs: Miten menee vanhoilla pikkuvatsoilla??

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa