Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tutkimusta lääkehoidosta ja leikkauksestakin.

3 posters

Siirry alas

Tutkimusta lääkehoidosta ja leikkauksestakin. Empty Tutkimusta lääkehoidosta ja leikkauksestakin.

Viesti kirjoittaja Tiedettä kotoa Ti Heinä 14, 2015 12:38 am

Kiinnostuneille, New England Journal of Medicinessä julkaistiin tutkimus, jonka perusteella pistettävä diabeteslääke glp1-analogi toimii ei-diabeetikoilla painonpudotuksessa elämäntapahoidon rinnalla. Osalla lihavuuskirurgiaa korvaamaan? Kts. tiedettakotoa.blogspot.fi .

Tiedettä kotoa

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 14.07.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Tutkimusta lääkehoidosta ja leikkauksestakin. Empty Vs: Tutkimusta lääkehoidosta ja leikkauksestakin.

Viesti kirjoittaja Lellukka Ti Heinä 14, 2015 4:45 pm

En uskaltais kokeilla. Mulla annettiin joskus vuosia sitten jotain diabetes2:n tarkoitettua lääkettä (suun kautta otettavaa) kuukautishäiriöihin ja ensi alkuun kaikki oli ihan ok, laihduin jopa. Sitten alkoi ihan hirveät verensokeriheittelyt ja kun kysyin gyneltä mitä mulle on tapahtumassa niin hän sitten myönsi että ei diabeetikoille saattaa tulla insuliiniyliherkkyys tai joku vastaava jos käyttää lääkkeitä jotka on tarkoitettu diabeetikoille. Lääke vaihdettiin samantien mutta sittemmin mulla todettiin insuliiniresistenssi jonka kanssa edelleen kamppailen.
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Tutkimusta lääkehoidosta ja leikkauksestakin. Empty Vs: Tutkimusta lääkehoidosta ja leikkauksestakin.

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Heinä 21, 2015 7:25 am

En tiedä ei-diabeetikoista mutta just oli viikonloppuna puhetta mun kakkostyypin diabetestä sairastavan enoni kanssa, että hänellä oli aloitettu nyt tuo pistoshoito. Kehui kovasti, tulee kuulemma kylläisyyden tunne aiemmin. Oli laihtunut nyt useita kiloja kun aiemmin on ollut kovi tiukassa kilot.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Tutkimusta lääkehoidosta ja leikkauksestakin. Empty Vs: Tutkimusta lääkehoidosta ja leikkauksestakin.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa