Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lääkärille menossa

2 posters

Siirry alas

Lääkärille menossa Empty Lääkärille menossa

Viesti kirjoittaja neitimyy71 Su Toukokuu 03, 2015 10:48 pm

Heips, pitkään olin poissa foorumilta laitoin koko leikkausajatuksen jäihin. Lääkäri soitti marraskuussa ja sovittiin että soittaa kesällä uudestaan ja kyselee mitä mieltä olen asiasta. Kävin ravitsemusterapeutilla, sisätautilääkärillä, labroissa sekä täyhstyksessä. Tässä välissä paino putosi 30 kg. Huhtikuun alussa kävin ortopedillä lonkkakipujen takia. Synnynnäinen lonkkaluksaatio korjattu 11-vuotiaana sekä lapsena sairastettu perthesin taudin jälkitila. Ortopedi sanoi että heillä on BMI raja 35 eli 30 kg pitää saada pois ennen kuin uutta niveltä edes ajatellaan. Lääkäri myös sanoi että jos painon saa pois niin ehkä uutta niveltä ei vielä tarvise laittaa sekä kivut hellittää. No tämä laihdutusleikkauspäätös oli siis näin ollen tehty. Soitto polille että haluaisin ajan lääkärille ja sehän tuli nopeasti 25.5 aika kirurgille.

Nyt kuitenkin haluaisin tietää kaukanko kestää tästä käynnistä että pääsee leikkaukseen. Kumpi leikkaustapa on parempi ohitus vai pienennys? Jännittää vaan niin pirhanasti koko leikkaus. Hammaslääkärissä varmaankin pitää käydä, mitä muuta??
neitimyy71
neitimyy71

Viestien lukumäärä : 13
Paikkakunta : turku
Registration date : 22.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lääkärille menossa Empty Vs: Lääkärille menossa

Viesti kirjoittaja Tyyne Su Toukokuu 03, 2015 11:09 pm

Tervetuloa takaisin foorumille neitimyy71 Smile . Mut on leikattu tasan kuukausi sitten Tallinnassa ja olo alkaa olla aika lailla normaali. Tottahan toki minäkin pelkäsin ja jännitin leikkausta ihan älyttömästi etukäteen mutta nyt en voisi olla tyytyväisempi Very Happy . Mulla ei ollut muuta vaihtoehtoa pahan refluksitaudin takia kuin ohitusleikkaus. Mutta kyllä kirurgi sulle ehdottaa parasta vaihtoehtoa. Tsemppiä matkaan Very Happy ja kirjoittele miten homma etenee!

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa