Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Marsapoffu esittäytyy :)

+9
Kerppinen
HyeeNa!
hellu
Annniina
Marsapoffu
Mimosa55
Tyyne
emmiliini
lihava89
13 posters

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 4 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ti Loka 04, 2016 12:32 am

wuhuu... 98,5 Kg saavutettu tänä aamuna ja kyl on upeeta mahtavaa Very Happy huiiiijh.
tuntuu kaikki niin oudolta ja uudelta. iso jätesäkillinen isoja vaatteita tänään pakattu. O.O kaikkia sitä on keränny... Rolling Eyes Laughing
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 4 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Loka 26, 2016 2:46 pm

Hurjia lukemia sulla on pudonnut, onneksi olkoon cheers

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 4 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ti Tammi 10, 2017 9:32 pm

tahti on vähän himmannut, mutta kuitenkin, alaspäin tullaan kuitenkin Very Happy tai itestä tuntuu kun käyn vähä väliä tuolla vaakalla Very Happy
viimeksi kun kävin tuossa ekassa tarkastuksessa leikkauksen jälkeen, tuumasi lekuri, että seuraavalla kerralla voisi jo pyytää lähetettä roikon muotoiluun :O mitääääh....
puntari näyttää vasta 89.5 kg. O.o ettääh....

vaate koot on outoja :'D farkuissa 48 oli liian iso (siis nuo mitä oon käyttäny alkaa roikkuumaan takamuksesta pikkuhiljaa) mutta kuitenkin 46 on sitte liian pieni, ei ihan menny kii... :'D noooh... kyllä se kohta menee kii. oon meinaan alkanu tytön viemään kävellen hoitoon ja hakemaan kävellen hoidosta. ja kauppareissut on tehty kävellen. ( siis matka ei itessään oo ees pitkä, mutta tuleepa ees vähä liikutta siihen verrattuna että ennen sitä vaan lohnotti auton ratin takana kaikki matkat.

Itse asiassa, nytki tekis mieli lähtiä lenkille, mutten jaksa, koska väsyttää...
liika vähä unta...

ehkä sitä vielä tässä jokuu päivä saa nii paljon virtaa kerättyä että innostuu.
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 4 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja petraisa To Tammi 26, 2017 5:10 pm

Täällä yks kateellinen, 90 raja sulla rikki. Cool

Pakko tulla perässä. Smile

-Petri
petraisa
petraisa

Viestien lukumäärä : 118
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 27.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 4 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Marsapoffu To Maalis 23, 2017 6:51 pm

tää jumi/ laskun himmaaminen tuntuu vaan tulleen jäädäkseen, tai siltä se tuntuu. olin kolme päivää töissä siivoomassa peruskoulua (tuuraus) niin sen jälkeen humpsahti vähä paino, taitaa siis olla että liikun liian vähän.
kotona väsyttää aina, en saa itteeni liikkeelle, mutta kun töissä olin niin ajattelin siten, että pääsen nopeammin kotiin kun koko ajan teen Very Happy haha... mää äoon niiiiin niin laiska liikkuja ettei tosikaan. kaikki viimenenki into menny. mielummin teen kotihommiaki ku lähtisin liikkumaan/kävelemään ja sana ulkoilu kuulostaa niin vastenmieliseltä ja tiiättekö ku joskus on sellanen tunne että ittiä ärsyttää kaikki ja joku kulkee sellanen ylipositiivinen asenne päällä joka paistaa kilometrien päähän ja se saa melkeen yrjöämään.... noh... sanat "reippaasti vaan, ihana ilma, ulkoilu, virkistää" ahistavat ja saavat mussa juurikin saman reaktion aikaan... saattaa toki johtua siitäkin, että muksut on tän viikon mun tykönä ja mää oon väsy. Very Happy oon nukkunu normaalia vähemmän (no siis joilleki on normaalia 7h/yö, mutta mulle se ei riitä!) ja sen takiakin varmaan tuntuu että reippailu on sieltä ja syvältä, eikä mikkään liikkuminen innosta tippaakaan... -.-

aaah... kylläpä helpotti Laughing Laughing
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 4 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Kauriina Pe Maalis 24, 2017 8:03 pm

I feel you! Koen aika samanlaisia tunteita reippailua kohtaan. Ei oo koskaan kuulunut mun elämäntapoihin ja kyllä niin vastenmielistä on semmosta elämäntapaa aloittaa. Hampaat irvessä yritän. Kevät tsemppaa onneksi! Smile ja myös noi yöunet mulle sama juttu. Mä nukun vähintään 7h yössä plus päiväunet 1-3h. Very Happy Kaikenlainen makoilu, lepäily ja rötvääminen siis on mun juttu. Very Happy
Kauriina
Kauriina

Viestien lukumäärä : 26
Paikkakunta : Ii
Registration date : 07.12.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Marsapoffu esittäytyy :) - Sivu 4 Empty Vs: Marsapoffu esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa