Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Annniinan haaveita

+17
hellu
outsa
Yasmiini
MariaKaarina
Mehumuki
pulleroinen
Kerppinen
emmiliini
Miumau
Emmuu
Niobe
ibid
Kimby
Tyyne
Bullariina
Eteen Ja Ylös
Lellukka
21 posters

Sivu 13 / 14 Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Seuraava

Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Elo 07, 2016 3:34 am

Onnittelut Anniiinalle seiskasta alien

Voi muuten olla juu että se raejuusto tökkii sen takia että on kuivaa! Lohi meni mulla aluksi kyllä ongelmitta mutta nyt ei millään, se jos mikä harmittaa vietävästi! Ihanaa nyt kun on paljon mustikoita, oon syöny niitä niin että napa ratkee Wink Malttais muuta syödäkään Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Elo 09, 2016 3:54 pm

Kiitos teille pulusille onnitteluista! Mä oon vieläkin ihan fiiliksissä, ei haittaa että tänään oli eka +-0-viikko, kunhan se 7 näkyy siellä vaa'alla Smile

Maistoin Arlan Keso-raejuustoa eikä auttanut mitään että koostumus oli ihan vellimäistä, tökkii tökkii. Yksi ihmeellinen juttu täytyy vielä mainita, nimittäin xylitol-purkka. Ihan alusta alkaen oon pystynyt pureskelemaan sitä vain puolikkaana tyynynä Shocked  Jos otan kokonaisen tyynyn suuhuni alkaa välittömästi oksettaa. Spookya...

Tänään mulla on ekaa kertaa ihan litran mitta käytössä ja manuaalinen kirjanpito juomisista. Ensi viikolla on labra ja sitä seuraavalla 3 kk kontrollikäynti. Pitäkää peukkuja että saan vähennettyä Metforemia. Nyt olen saanut vähennettyä jo yhden tabletin kolmesta pois.

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Mehumuki Ti Elo 09, 2016 4:20 pm

Mulle sanottiin, että purkkaa ei kannata edes kokeilla ennen kuin joskus pitkän ajan kuluttua. Kai siksi, että se kerää vatsaan ilmaan tms.

Mehumuki

Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 10.07.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Elo 09, 2016 4:29 pm

Ok, mulle ei mainittu purkasta mitään. Ilmavaivoja ei ole onneksi ollut, mutta tuo oksetus What a Face

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ti Elo 09, 2016 6:43 pm

Mä täällä mussutan parhaillaan jenkkiä, makeammalta maistuu kuin ennen, mutta muuten ei mitään ongelmaa. Ei mullekaan sairaalassa sanottu mitään ettei saisi syödä.
Oon aina tykännyt syödä purkkaa, pitää hengityksen raikkaana ja nyt varsinkin, kun pitää syödä usein niin saa happohyökkäykset kuriin Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina To Elo 11, 2016 3:03 am

Viikon sisällä olen saanut kahdesti kertoa laihtuneeni, kun ovat epäilleet olenko laihtunut Very Happy Siinä meni -20 kg ennen kuin kukaan reagoi, siis sellaiset ihmiset, jotka eivät tiedä projektistani. En oikein laske niiden kommentteja, jotka tietävät, sillä he osaavat katsoa ja odottaakin muutosta Wink

Elämä on I love you

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja petraisa Pe Elo 12, 2016 12:46 pm

Se mukavaa, kun joku huomauttelee.

-Petri
petraisa
petraisa

Viestien lukumäärä : 118
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 27.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Elo 15, 2016 3:59 pm

Hahaa, oli pakko kaivaa takki esille kun tuli syksy yhdessä yössä. Sitä takkia oon käyttänyt keväällä viimeksi ja nyt oli jo ihan hassun näköinen mun päällä ja hihoja piti kääriä 10cm ylöspäin! Onko mun kädet kasvaneet 10cm? Wink
Harmi vaan, se on mun lempitakki aivan hillitön löytö, jossa on kaikki vaatimukset kohdillaan. Höh.

Mittasin tänään huvikseni verenpaineetkin, kun laite oli esillä ja optimaalia näyttää. Oujee.

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina To Elo 18, 2016 8:11 pm

Löysin täydelliset farkut! Gerry Weberin Roxy-merkkiset, aivan järkyttävän hyvät jalkaan eikä niitä ois tarvinnut ollenkaan lyhentää edes. Jos olisin tavoitepainossani, oisin ilman muuta ostanut, mutta nyt kesken projektin ne olivat liian suolaiset. Pyörittelin niitä kyllä aikas kauan käsissäni... mutta jätin ostamatta.
Noh, Stockalta ajelin Kalevan Prismaan josta löysin -70% alennuksella Cison farkkucaprit eli maksoivat 11,98€ Very Happy Säästin siis 107€ cheers
Siellä oli kokoja 44-52.

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Kerppinen Pe Elo 19, 2016 3:23 pm

Hyvältä kuulostaa! Smile Oon huomannut, että se vaatii melkein tuon -20 kg, että ympärillä olevat ihmiset havahtuvat muutokseen. Hyvä sinä!
Mä koitan kans hillitä itseäni syysvaateostoksilla, nyt kun alkaa tuo kaupoissa oleva valikoima laajentua, kun löytyy kokoja lähes mistä vaan.
Pitää olla tarkkana, ettei lähde hankinnat vallan lapasesta Very Happy
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Elo 19, 2016 7:17 pm

Se on kuulkaas ihan tervettä hullaantua uusista ihanista vaatteista! Mutta varoitan että jos kaikki vaatteet ostatte uutena niin rahaa todellakin palaa! Suosittelen siis lämpimästi ostamaan vaatteitanne kirpputoreilta, kunnes pienentyminen hidastuu. Itse esim. ostan n. 90% vaatteistani joko kirppareilta tai ebaysta, vaikkei koko enää juuri muutu. Very Happy
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja emmiliini La Elo 20, 2016 1:04 am

Mäkin hullaannuin takista minkä tosin tilasin postimyynnistä.. harmikseni se olikin ISO!! tätä ihmettä ei ole mulle koskaan tapahtunut Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Su Elo 21, 2016 10:53 pm

Positiivinen ongelma Cool

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Pyllerö Su Elo 21, 2016 11:49 pm

Mäkin oon hullaantunu vaatteista. Very Happy Olen kuukauden aikana ostanut shortsit, "nahka"housut (koko 42) ja farkkuhameen. Very Happy Yhteensä mennyt 30e rahaa.

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja MariaKaarina Ma Elo 22, 2016 11:45 pm

Onnittelut minultakin seiskaluvusta! Tämä kannustaa aloittavaakin eteenpäin, kun saa lukea näistä muiden onnistumisista. Itse asetan tässä vaiheessa tavoitteet vielä ihan muutama kilo kerrallaan. Hitaasti, mutta varmasti tanssin askelin... yksi askel taakse ja kaksi eteen. Laughing
MariaKaarina
MariaKaarina

Viestien lukumäärä : 15
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 28.07.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Elo 23, 2016 6:11 pm

Kävin tänään sisätautilääkärillä ja sairaanhoitajalla.
Annniinan haave toteutui: Metforem jää pois perjantaina cheers I love you
Kaikki muutkin arvot olivat priimaa, jees! Eihän tässä voi muuta olla kuin tyytyväinen. Aurinkokin alkoi paistaa sunny

Omenapuu tiputtaa hulluna hedelmiään maahan, täytyisi käydä keräämässä ja tutkimassa onko yhtään syötäväksi asti vai onko jokaisessa asukki sisällä. Kohta vois  tehdä jo syksyn ensimmäisen omenapiirakan Razz

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ke Elo 24, 2016 4:33 pm

Mahtavaa! Niin ihanaa että haaveet toteutuu Smile
Omppuja olisi meilläkin ihan hurjat määrät, osa vaan näyttää muumioituneen, mikä lie tuollaisen vaivan tuonut Shocked
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina To Elo 25, 2016 7:31 pm

Note to myself: älä tunge puolikasta omenapiirakkaa suuhun yhdellä kertaa nimimerkillä 'lähtiskö oksentaa?' Tein syksyn ekan piirakan ja meni ihan vanhasta muistista isolla kädellä isoon kitaani. Voin kertoa että nyt muistan pale
Aika valtava määrä noista ompuista tosiaan menee kompostiin, sillä suurin osa on ihan matoisia tai muumiona valmiiksi.

Yksi isoimmista haaveista oli päästä eroon kakkostyypin diabeteksestä ja nyt se on toteutunut, ihanaa todellakin! Tokihan mun pitää varmaan lopun ikääni seurata sokereita, mutta tällä hetkellä olen niiiiin onnellinen. drunken

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Syys 26, 2016 2:25 pm

Kuukausipäivitys käsillä, tänään oli pakko hypätä kolme kertaa vaakaan, jotta uskoin lukeman todeksi Very Happy Tässä on nimittäin menty noin -100 gramman pudotusvauhtia, mutta sitten yhtäkkiä se plumpsahti ison lukeman.

Kaksi ihanaa huomiota olen kokenut lähiaikoina. Ensinnäkin istuessa huomaan että jalka onkin noussut toisen päälle huomaamatta cyclops Sellaisenkin ominaisuuden on tässä unohtanut kokonaan että voisi istua polvi toisen polven päällä,,,

Toinen ilahduttava huomio, kun on tarvinnut kaivaa koruja esille, niin olen voinut jättää jatkopalat pois! Ihanaa, kaula ja ranne ovat siis kaventuneet niin paljon. Sormukset joutuu kohta jättämään pois käytöstä ennen kuin ne kannattaa pienentää oikeaan kokoon.

Peilistä katsoo välillä ihan outo tyyppi, meillä taitaa olla edelleen kuherruskuukausi meneillään sen kanssa I love you




Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ti Syys 27, 2016 4:50 pm

Mahtavaa Anniina!! Peukutukset sinulle Smile
Täällä on jatkettu tasaista menoa viimeiset kaksi kuukautta, tuntuu että niin hitaasti edetään puntarilukemissa...mutta silti vaatteet mielestäni jäävät vaan isommiksi.
Jatketaan samaan malliin - ihanaa syksyn jatkoa!
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja petraisa Ti Syys 27, 2016 5:01 pm

Anniina huippu tulos. Cool
petraisa
petraisa

Viestien lukumäärä : 118
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 27.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Syys 27, 2016 9:19 pm

Kiitos Kerppinen ja Petraisa Smile Mä oon toukokuussa kirjoittanut tänne, että tavoitteena on 25-30kg kahdessa vuodessa. Nyt on 5 kk leikkauksesta ja painoa pudonnut 23,3kg I love you
Miten tässä näin kävi? Täytynee laittaa uusi tavoite eli menisköhän 1,5 vuodessa vielä -10-15kg?? What a Face Tää leijuis drunken

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja outsa Ke Syys 28, 2016 12:11 am

Onneksi olkoon, todella mahtavaa vauhtia tippunut paino

outsa

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : pohjois-pohjanmaa
Registration date : 09.08.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Syys 28, 2016 4:25 pm

Kiitos kiitos Smile Itse asiassa sen ENEn ja ekan kuukauden jälkeen paino on tippunut 2-3kg/kk vauhdilla eli jos viikkovauhtia aattelee, niin ihan maltilliselta kuulostaa. Smile Välillä, kun viikkopudotus on ollut -100g niin oon miettinyt että pitäiskö vaakaan mennä vain kerran kuussa ettei vallan hermostu Shocked

Mun täytyy nyt hehkuttaa mun uutta ihastusta, se on nimittäin Marks&Spencer! Löysin äsken aivan täydelliset farkut, sillä heillä on SHORT-lahkeellisiakin housuja. Nää on ihanan pehmeät (stretchiä?) ja hintakin oli kohtuulliset 39,95€. Lisäksi hymyyn vetää housujen koko, joka oli nyt ennätyksellinen 42 cheers Sitten löysin 3+1 päiviltä Eccon syyskengät 90€ aivan ihanat jalassa ja oikea hinta oli mukamas 60€ kalliimpi. Jeeeeee!

Iloista, ihanaa päivää kaikille muillekin teille ihanille sunny

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja hellu To Syys 29, 2016 9:28 pm

Onnittelut myös täältä minulta. Hieno saavutus. Mulla ei ole niin hyvin ole edistynyt. No ei auta masentua. Maanantaina meen polvileikkaukseen. Tehdään uusi ja ehompi polvi. Hyvää syksyä.😊

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Annniinan haaveita - Sivu 13 Empty Vs: Annniinan haaveita

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 13 / 14 Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa