Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Töttöröö ustavat toverit!

+13
pulleroinen
Eija-Stiina
Pyllerö
Yasmiini
HyeeNa!
Kerppinen
hellu
Emmuu
Lellukka
Miumau
Möhkö
trintilla
Tyyne
17 posters

Sivu 13 / 15 Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Seuraava

Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Heinä 05, 2016 2:32 am

Nii emmä tiiä .. just tuolla anniiinan kirjotuksessa kerroin syömisistäni jonkun verran.. Täännän esmes oon syöny
kulaus vettä
2desiä kahvia
1 ruisleivän oivariinilla ja 2 kinkkusiivulla
pienen salaatin jossa friseetä kurkkua, tomaattia, punasipulia ja fetaa + soossia ja 5 lihapullaa
aplarimehua 3desiä
2 desiä kahvia
mansikkarahkaa tuoreista mansikoista ilman sokeria noin 1,5 desiä
makkarakeittoa 1,5desiä ja rukiinen karjalanpiirakka oivariinilla
muusia desin ja kanakastiketta toisen mokoman päälle
viinirypäleitä sillon kun muistan iskee suuhunu Very Happy
Tässä muuten kirjottaessani tätä huomasin että vesi on kokonaan aamun jälkeen jääny enkä oo töistä päästyäni TAASKAAAN juonu mitään kotona! H****LVETIN KUUSTOISTA! Millä sitä sais taottua päähänsä että juo hyvä ihminen juo!!!! Oon myös huomannu että viime aikoina on jääny töissä syomiset heikoille hankille.. tuntuu ettei mun aika töissä riitä oikein siihen hommaa. Mutta vaikka olenkin epäonnistunut jälleen juomisen ja osittain syömistenkin suhteen on paino tipahtanut huiman kilon Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Heinä 05, 2016 3:03 pm

Joo, toi juominen on ihan järkyttävän helppo unohtaa nykyään! Mutta Emmiliini, kännykkään herätyksiä niin johan rupeaa muistamaan Razz

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen To Heinä 07, 2016 5:50 pm

Mä oon huomannut, että toi vesi on ihan avainasemassa painon putoamiseen. Jos juon vähän, putoaa vähän, jos juon enemmän, putoaa enemmän.
Kun sen vaan muistais Smile
Pidän pulloa mukana joka paikassa, mutta ei sekään aina auta - välillä se palaa reissulta kotiin yhtä täynnä kuin oli lähtiessäänkin.
Nyt vaan ryhtiliikettä täältäkin juomisiin Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Heinä 08, 2016 1:13 am

Sama vika rahikaisella.. se juominen on vaan niin helppoo unohtaa! Sad
Syömiset sujuu kyllä leikiten.. kaikki menee alas helposti Smile Etenkin nyt oon syöny ahkeraan salaatteja Smile Huomenna on ekat alkoholijuomalliset bailut jossa tosin minä vain hieman maistelen miltä tuntuu kun sitten lauantaina on taas pienen pojat synttärijuhlat ja sunnuntaina rippijuhlat Very Happy Yhtä juhlaa siis tämä viikonloppu Wink Vielä ois kuukausi lomaan, plääh jaksaako sitä odottaa millään kuukautta?!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Heinä 08, 2016 5:36 pm

Mitä mitä, meinaako Emmiliini lähteä tänään pahoille teille, hyihyi! drunken
Ei vaines, pidähän hauskaa!
Mä en ole vieläkään maistanut alkoholia, tai no teelusikallisen onnittelumaljasta. Mulle riitti jo ennen leikkaustakin lasillinen ja olin jo ihan tillin tallin alien joten en oikein edes uskalla kokeilla miten mulle kävisi.
Tsemppiä sinne töihinkin, kyllä se loma sieltä tulee sunny

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Heinä 10, 2016 2:13 am

No eihän se ihan pelkäks maisteluks menny.. Very Happy Ei kyllä ollut ongelmia saada juoduksi ja humaltuminen tapahtui nopeesti jo ihan yhden juoman jälkeen mutta en mä kokenu olevani sen enempää kuin ennenkään juovuksissa. Ei tästä tosin tapa tule, olen niin huono juopotteleen Very Happy Kerran puolessa vuodessa on aika paljon jo meikäläiselle Very Happy Enkä tosiaan ole edes mikään saunasiiderin juoja Smile Tänään en synttäreillä syönyt kuin voileipäkakkua, hyvää oli Smile Makeita ei tehny edes mieli, johtuen ehkä edellisen illan huuruista Wink Ei muuta kun seuraaviin juhliin sitten huomenna!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Su Heinä 10, 2016 3:48 am

Aattele kuinka halvaksi tulee meidän humaltumiset drunken Jos jotain hyvää oli Painonvartijoissa, niin sen aikoina lopetin kokonaan limsojen juonnit sekä lähes kokonaan alkoholin juonnin, sillä niistä menin niiiiiin paljon Pointseja Very Happy

Yhtä juhlaa tämä elämä I love you

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu Ma Heinä 11, 2016 3:13 am

Mä maistoin matkalla shampanjaa kun oltiin yhessä Shawowskin konsertissa ja hienossa vanhassa linnassa talo tarjosi. Hyi olkoon mikä yö sen jälkeen. Ruokatorvea poltti ja piti yöllä aikaan oksentaan. Parin Rennien jälkeen sitten helpotti. Ikuna enää en edes kokeile mitään kuohuvaa. Niin karmea kokemus.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Heinä 13, 2016 3:52 pm

Mites Emmuskan rippijuhlat sujui? Mitä pystyit syömään?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Heinä 14, 2016 3:22 am

Hyvin meni! Siellä oli onneks ihan perinteistä lihakeittoo, sitä vedin lautasellisen Smile Kahvin ja pullan palan söin. Tänä sunnuntaina sitten seuraavat, rippijuhlat Very Happy Ne onkin sitten tämän kesän viimeset juhlat, onneks! Mä tänään ostin mekonkin, aivan ihanan sellaisen! <3 Se mahtui ja istui niin hyvin! Kyllä nyt kelpaa mennä siunaamaan kummityttönen Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Heinä 18, 2016 3:51 pm

Mekin oltiin rippijuhlissa ja ihan hyvin meni, mutta noin salaa kun vilkuilin muita, niin kyllä on meikäläisen annos pieni nykyään! Söin vähän kalaa, perunoita ja salaattia. Kakkuja pystyn näköjään syömään vain pari ruokalusikallista, makea mansikkahillo oli niin yököttävää! tongue
Hei, mistä löytää istuvia mekkoja?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Heinä 19, 2016 12:50 am

Juu, vaikka mää täällä luen toisten syömisiä jo koen syöväni jumalattomia annoksia niin näihin ns "normaalisti" syöviin verrattuna annoskoko on todellakin pieni! Mä en oikein tykkää kakuista noin niinku muutenkaan, kerran oon maistanu tän leikkuun jälkeen.. pahaa! Pulla menee, jos ei kovin tuoretta. Keksit on ok samoin kuivakakut ja ei niin makeat piirakat Smile Näitä kyllä harvemmin syön mutta tässä kesän juhlissa kokeiltuja ja hyväksi havaittuja.
Tilasin mekon wish.comista ihan umpi mähkää valkkasin maksimekon ja oli aivan mahtava ostos! Smile En ole muuten mikään mekko ihminen mutta aattelin että jos nyt edes kerran 6 vuodessa ostais jonkun Very Happy Ei ollut edes hinnalla pilattu, huomat 13€ toimituksineen Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ti Heinä 19, 2016 1:35 pm

Makea on mulla alkanut maistua vieläkin makeammalta leikkauksen jälkeen ja täähän on pelkästään hyvä asia Smile
Mekkoja on täälläkin osteltu, tilasin tulevalle matkalle varmaan 15 eri ja muutama niistä sitten jäi kotiin. Suurin osa kyllä palautui, joka oli ihan suunnitelmissa tilauksia tehdessäkin.
Mutta oli niin kiva huomata että kaikki menivät hyvin päälle ja istuivatkin, mahdottomuus vaan kaikkia pitää Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Heinä 19, 2016 3:25 pm

Se on totta, makea maistuu makeammalta. Toisaalta se on harmikin, kun oon tykännyt Profeelin Maitokahvi-protskujuomasta, kun on niin kätevä ottaa esim. kuntosalin jälkeen palautusjuomana tai reissuun välipalaksi, kun siinä on korkki. Mutta enää en voi kuin ihan muutaman hörpyn ottaa ja sitten roskiin. Onko kukaan löytänyt vastaavaa vähemmän makeaa valmista välipalajuomaa? Pirkkaa kokeilin ja se oli ihan kamalaa litkua silent

Oho, 13 € istuvasta mekosta on ihan lottovoitto Very Happy Harmi että wish.comiin ei pääse kurkkimaan ilman kirjautumista. Kerppisellä mukava loma tiedossa uusissa mekoissa queen
Sitten voitkin laittaa reissun jälkeen ne myyntiin, kun ne käy sulle liian isoiksi Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Heinä 19, 2016 4:15 pm

ebaysta ja wishistä löytyy melkeenpä samat tuotteet kaikissa kategorioissa, käy kurkkiin siis ebaysta. Wink Mä ostan sielä nykyään n. 60% mun vaatteista ja loput kirpppareilta! Very Happy
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Heinä 20, 2016 12:16 am

Mä käytän tota wishiä siks kun sitä mä osaan käyttää. ebaytäkin selaan ja jos löytyy jotain kivaa laitan miehen ostamaan Very Happy Joo siis kyllähän täälläkin tuo makea makeammalta maistuu, mutta nuo jo mainitsemani menee juurikin pienissä määrin esmes yksi keksi kahvin kanssa mutta ei ole semmonen pakko saada homma! Very Happy Mikähän siinä on että aina kun mä aamulla päätän että tänään mä aijon juoda kunnolla ni aamu starttaa jo sillä että unohdan vesipullon kotiin? Very Happy Mulla on siis 25km työmatka ja sillä matkalla mä yleensä lipittelen vettä että saan sit aamupalan alas..
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Heinä 20, 2016 2:43 am

En kanssa ymmärrä miksi vedestä on tullut mullekin niin issue. Ennen vanhaan vetäisin heti aamusta puoli litraa napaan ja päivän aikana isoja 3dl mukeja tuosta vaan, nam!
Mutta nyt kun ei voi hulauttaa niin voi pojjjaat onkin työ ja tuska saada vettä menemään. Ja vähänkin jos on jokin kiinnostava asiainhoito meneillään (kuten Facebookin tutkiminen) niinpä unhoittuu koko hitsin vesi scratch
Siis maku ei ole yäk vaan se ranneliike on ylitsepääsemätön ongelma.

Täytyypä kurkkia ebayta, kiitos vinkistä Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Heinä 20, 2016 4:21 pm

Teiän pitää keksiä joku kikka sille vedelle, miten saatte siitä niin hyvää ettette vaan voi olla juomatta sitä Very Happy Mulla oli kans hankalaa toi vedenjuonti, mä ratkaisin homman niin et mulla oli 3 puolen litran vesipulloa joihin tein tooosi laimeaa jääteetä ja sitä sitten lipittelin sen kolme pulloa päivässä. Nykyään oon niin villinä jäähän että mä laitan vesipullon pariks tunniks pakkaseen et se jäätyy osittain ja se vesi on hullun kylmää. Very Happy Mut mä tykkään ja tulee ainaki juotua!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Heinä 21, 2016 11:57 pm

Mää harkitsen vakavasti jo kaatokännikypärän kaivamista kätköistä! Very Happy Ainakin sais veden juotua ilman rasittavaa ranneliikettä! Very Happy Se on semmonen työmaahatun tyyppinen missä on 2 pullolle/tölkille pidike ja niistä lähtee pillit jotka voi tarvittaessa ottaa suuhunsa ja imaista, helppoa! Very Happy Kyllä voi olla vaikiaa tämä homma, hemmetti sentää! Mutta jos se on ainoa murheemme ollaan onnellisia, vois olla huonomminkin Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Heinä 26, 2016 3:38 pm

Juu, ollaan onnellisia ja kaivetaan festaripipot esille :DDD

Voih, mä taas juon mieluiten huoneenlämpöistä vettä, joten saan jo Hyeenan kuvailemasta kylmästä vedestä välittömästi jäätelöpäänsäryn Very Happy affraid

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini To Heinä 28, 2016 3:08 am

Hitto näitä helteitä! Turvottaa niin ettei hyvä tosikaan! Sad Mutta vesi maistuu, kerrankin! Very Happy Ei oo kohren koskaan..
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Heinä 29, 2016 2:41 pm

No nyt on helteet ohi, toivottavasti helpottaa? Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Heinä 30, 2016 6:26 pm

Ehkä se tästä! Very Happy havahduin tässä muutama päivä sitten että perhana ei oo piiiiiiiitkään aikaan tullut yhtään dumping-kohtausta! Mahtavaa että on oppinut oikeat määrät, syömään ja juomaan niin että ei tule minkäänlaisia oireita huonosta olosta! Smile Onko muuten muut huomannu että jos tulee syötyä jotain raskaampaa tulee semmonen jännä painon tunne oikealle puolelle selkään? Very Happy Mää oon huomannu välillä tätä ja naureskelenkin että meikäläisellä menee ruoka selkään Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ma Elo 01, 2016 11:51 pm

Onko kellään tietoa tai käytössä nyt tai ollut joskus jotain muuta kalkki valmistetta kuin tuo calcichew? En tiiä johtuu tosta mintun mausta jota nyt vetäny kohta 3 kk vai mistä mutta ällöttää se maku! Plus ärsyttää kun niit pitää ottaa kaks päivässä ja eri aikaan! Haluisin et ois vaa yhet kaikkia että vois vetää huiviin kerralla aamusti, mulla tahtoo välillä unohtua se toinen! Mulla on ens viikon pe 3 kk tarkastus, pitää taas tehä vähän lapulle kyssäreitä mitä mielen päällä on Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Pyllerö Ti Elo 02, 2016 12:09 am

Mulle lääkäri kirjotti Calcichew D3 Forte 500 mg reseptin loppuiäksi (no joo, saa sitä ilman reseptiäkin, mutta tuosta sitruunanmakuisesta jota itse syön, saa myös vähän pois, mintusta ei kuulemma saa, sanoi apteekki). Olen syönyt sitä reilun puoli vuotta eikä siinä ole mitään ongelmaa. Kannattaa kokeilla sitruunaa välillä, tykkään itse henk. koht. enempi kuin mintusta.

Tällä hetkellä mulle riittää 1 per vuorokausi, saa nähdä, miten tulevaisuudessa. Lääkäri kyllä ehdotteli keväällä, että vois toisenkin päivässä ottaa, mutta muutti sitten mieltään, kun katsoi verikokeiden tuloksia. Razz Sen lisäksi syön 50mg D3-vitamiinia, tosin nyt lääkäri käski pitää kesätaukoa, kun D-vitamiiniarvot huitelivat ylärajoilla. (Ja ohi aiheen, mulla on ollu kynnet mielettömän paljon paremmassa kunnossa nyt, kun en ole syönyt D-vitaminia Very Happy)

Pyllerö

Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 11.11.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 13 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 13 / 15 Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa