Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Töttöröö ustavat toverit!

+13
pulleroinen
Eija-Stiina
Pyllerö
Yasmiini
HyeeNa!
Kerppinen
hellu
Emmuu
Lellukka
Miumau
Möhkö
trintilla
Tyyne
17 posters

Sivu 9 / 15 Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Seuraava

Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Toukokuu 03, 2016 2:35 am

Täälläkin oltiin ilman vappuherkkuja! Onneksi itellä ei ole enää kun viikko jäljellä! Fiilis on ollu huomattavasti parempi, jee! 😜 Perjantaina on esikäynti tayssissa, jänskättää mitä paino näyttää sillon 😊
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ti Toukokuu 03, 2016 1:47 pm

Sulla viikko enää, jeeee! Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Toukokuu 03, 2016 2:40 pm

Emmi sulla on enää tosi vähän eneilyä, jippii Wink Ootko jo pakastellut sosekeittoja? Mä tein pinaatti- ja porkkanasosekeitot pakastimeen, mutta nyt piti jo hakea kaupasta lisää erilaisia makuja... Mä oon nyt ulkoistanut miehelleni ruoanlaiton (lapsille ja hänelle itselleen) ja muut kotityöt. Häneltä, joka ei osaa vettä keittää, en voi todellakaan vaatia sosekeiton valmistusta Very Happy Joten Saarioisten äitien valmistamat kelvatkoon. Halvaksi tulee tämä alkuaika ainakin, kun 300 gramman soppa menee kolmessa erässä alas eli 1 dl on annosmäärä.
Muista raportoida perjantaina esikäynnistä!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Toukokuu 04, 2016 1:15 am

Heipparallaa! Tänään mä vihdoinkin söin raejuustoa, ei hassumpaa ollenkaan 😁 Viikonloppuna aattelin pinaattikeittoo väsäillä, muuta en oo miettiny vielä. Tänään käväsin luovuttamassa verta vaivaiset 8 putkiloo, viikon päästä vielä lisää. Vähän tässä jo jännätään, naamakin täynnä finnejä ressistä 😞
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Toukokuu 04, 2016 5:27 pm

Taas käytänteet vaihtelee, mä en ainakaan luovuttanut yhtään verta. Vai riippuukohan se veriryhmästä? Suosittelen kyllä etukäteen sosekeittojen pakastamista, siihen yhteen makuun kyllästyy aika pian.. ja ruoanlaitto tällä hetkellä ei tulis mieleenkään, mikron käynnistys on raskainta mitä jaksaa täällä saikulla tehdä Wink
Tsemppiä pulunen I love you

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Toukokuu 06, 2016 3:37 pm

Hei yksi tärkeä juttu! Siellä sairaalassa kuuntele tarkasti ja noudata ohjetta kuinka noustaan sängystä tai vaihdetaan asentoa. Kun makailet siellä pedissä niin ensin nosta polvet koukkuun, sitten kyljelle, jalat sängyn reunan yli, sitten vasta kyynärpäällä ja toisella kädellä tuettuna nouset sieltä. Lonka ja olkapää aina samassa linjassa, ei kiertoliikettä!

Mun huonekaveri pomppi kuin kenguru sängystä ja sen yli, mutta oli mua paljon kipeämpikin ja ei päässyt lähtemään samaan aikaan pois sairaalasta vaikka oli leikattu samana päivänä. Haavoihin voi tulla tyrät jos ei ole varovainen...

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Toukokuu 06, 2016 11:45 pm

Nonni, käyty on! Mulle tehdäänkin sleeve. Kun on BMI liian korkea, myöhemmin sitten ohitusta (6-12kk) jos on tarvetta. Olin aluksi kauheen pettynyt ja taisin itkutkin vetää. En toki siitä että leikkaus tapa vaihtu vaan itseeni, että olen superpaska kun olen näin iso jne.. myöhemmin asiaa mietittyäni tajusin että mähän olen kaikki annetut tavotteet saavuttanu, jopa lääkärikin kehui saavutuksiani! :-) Tämä sleeve on tällä hetkellä parhain ja turvallisin vaihtoehto.
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini La Toukokuu 07, 2016 3:14 am

Enkä tiiä mutta mulle on nyt täs illan mietittyäni tullut ajatus siitä että ehkä onkin se sleeve parempi vaihtoehto Smile Joku alku shokki vissiin ja just se pettymys omasta suorituksestani Very Happy Vaikka oonhan mä ollu reipas!
Nii ja sainhan mää ne unelma sukatkin! Voi pojat tulee varmaan hauska keskiviikko aamu kun koitan niitä änkee jalkaani Very Happy Rauhottavaa sain mukaani että saan nukutuksi viimeisen yön ja somackia. Niin ja sain tietää myöskin että tämä verivaraus homma pitäis kyllä ottaa ihan kaikilta, se on joku tämmönen veren sopivuuskoe.. jotain vasta-aine juttuja. Niin ja toki onhan mulla myöskin harvinainen veriryhmä mutta mene ja tiedä.. Kyllä tässä alkaa oleen jo kisaväsymystä mutta onneks kelit on komeet! Razz bounce Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Su Toukokuu 08, 2016 9:55 pm

Voi sua Emmi-muru I love you Nyt vaan nokka kohti tulevia! Aattele, enää kolme yötä,,, tiedätkö oletko eka leikattava?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Toukokuu 08, 2016 11:00 pm

Jotenkin hurjan nopeesti tämä aika menny, vastahan sain soiton että eneily alkaa ja keskiviikkona JO leikkaus! Surprised Mutta niin.. olen ekana, 7.00 pitää olla leikossa, nyt on alkanut jännittään se itse leikkaus, aiemmin olen jännitellyt vaan niitä jälkeisiä olotiloja ja syömistä jne. Onneks on maanantaille ja tiistaille ohjelmaa yllin kyllin ni ei ehdi pohtimaan liikoja Smile
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ma Toukokuu 09, 2016 1:08 pm

Saat olla kyllä ylpeä itestäsi, kaikki tavoitteet saavuttanut ja ylikin - nokka vaan ylös ja kohti h-hetkeä.
Saitko sä kokopitkät sukat vai vaan polviin?
Jännät on ajat edessä, mä oon viikon päästä samoissa tunnelmissa Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ma Toukokuu 09, 2016 2:29 pm

Mä sain muuten kokopitkät ja huonekaverilla oli polvisukat, antoi varmaan tahallaan mulle ne kokopitkät, oli vähän tympeä hoitsu ei niin sanotusti kemiat natsanneet rabbit

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Toukokuu 10, 2016 2:23 am

Kokopitkät on täälläkin.. en edes tienny että muitakin voi saada :O tänään on tullu lennettyä aamusta saakka, vielä vetäsin 8 kilsan lenkin tässä illalla :-) Huomenna vikat labrat, kämpän siivoukset ja kissojen kiikutus hoitoon ja mä oon valmis! 😝 on tää nii jännää, viime yönä olin jo menossa leikkuuseen mutta hoitsu ei päästäny kun mulla oli likanen tukka 😁 toivotaan ettei se ny oikeessa tilanteessa oo siitä kiinni ;-)
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Toukokuu 10, 2016 2:10 pm

Ihan mielettömästi Emmiliini tsemppiä huomiselle ja tuleville päiville I love you
Tulehan sitten kertomaan kuulumisia heti kun pystyt, täällä ootellaan!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ti Toukokuu 10, 2016 3:13 pm

Paljon paljon tsemppiä täältäkin Emmiliini huomiselle! I love you
Oon hengessä mukana Smile
Tulehan raportoimaan tilannetta kun jakselet!
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Toukokuu 10, 2016 9:53 pm

Tsemppiä kovasti! Wink
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Miumau Ke Toukokuu 11, 2016 1:19 am

Pidän peukkua pystyssä!
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 23.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja hellu Ke Toukokuu 11, 2016 2:54 am

Oikein paljon onnea huomiselle. Hyvin kaikki sujuu.t. Mummeli😃

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Pe Toukokuu 13, 2016 5:19 pm

Täällä ollaan ja ihmetellään uutta elämää tayssissa. Ravitsemusterppa ja liput ja laput kouraan niin pääsen kotiin. Tehtiin kuitenkin ohitus vaikka puhe oli kavennuksesta. Mieli on hyvä ja kivuista en juurikaan ole kärsiny :-) Palaan asiaan jahka olen kotona :-)
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen Pe Toukokuu 13, 2016 6:05 pm

sunny Siitä se lähtee, aivan mahtavaa että kaikki meni hyvin, onnittelut uudesta pikkumasusta Smile
Täällä on pidätetty henkeä ja odoteltu, kiva kun tulit poikkeamaan!
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Toukokuu 13, 2016 9:51 pm

Jeee, onnittelut Emmiliini I love you
Kaikki on pidättäneet hengitystä ja ootelleet sun kuulumisia Smile Laitahan pian uutta tarinaa, tsemppiä!! flower

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Toukokuu 15, 2016 12:52 am

No enhän mä kotona vielä olekaan, vaan tätilässä mutta kirjottelen kumminkin kun aikaa on Very Happy Keskiviikkona ei kyllä jännittänyt tippaakaan, en tiiä mistä se johtu.. pieni itku pääsi kun hoitsukävi hakeen vaatteiden vaihtoo ja sanoin heipat saattajalle. Aika rennosti se siinä rullaili telkkaa kattoen kunnes mua tultiin hakemaan. Mut sidottiin kun Jeesus ristille ja nostettiin miltei seisomaan, olin yllättyny siit leikkausasennosta Surprised En muista että kukaan siitä ois täälläkään mitään maininnu.. Monta hoitajaa siinä hääräili ympärillä, kivuliain kokemus siinä leikkuupöydällä oli se kun laitettiin tuohon ranteen valtimoon verenpainetta varten neula Sad Ei mansetti pysynyt paikoillaan vaikka kuinka yritettiin. Nopiaan oli kanttuvei Very Happy Heräilin puolen päivän aikaan heräämössä ja ennen kahta taisin olla jo osastolla. Siittä miltei heti lähin käppäileen vessaan Smile Kipuja oli jonkun verran ja aika pitkälti meni nukkuessa ilta.. Toki peliä katsottiin porukalla huoneessa, ihan loppuun asti mut emmä muistanu lopputulosta seuraavana päivänä Very Happy
Jotain vuotoa leikkauksessa oli ollu eikä mulle siksi annettu napapiikkiä koko sairaalassa olo aikana. Syöminen on sujunut torstaista lähtien hyvin lukuunottamatta eilis iltaista dumingia, se oli kamala! Juominen on ollu haastavampaa.. väkisin sitä tossa koitan lipittää pillillä, tulee otettua muuten liian isoja kulauksia lasista, nimimerkillä kokemusta löytyy Wink Tuntuu jopa siltä että syön liikaa.. tänään oon syöny 5 kertaa ja tossa puol tuntia sitten ois pitäny syödä mutta ei.. ei vaan pysty, on niin täysinäinen olo Surprised Näkkäriä oon syöny että lähtis toi vatsatoimimaan Very Happy Ja siis sussiunaa toi panadol 1g on iso ja hemmetin pahanmakunen! Very Happy Sairaalassa en saanu puolikastakaan nieltyä nii se sit suli tohon kielelle, YÖK! Sain pari kertaa lasten mustaherukan makusta parasetamolia joka suli suussa Very Happy Oiskohan tässä nyt jotain pientä ja turhaakin tietoa?! Ainii! Viime yönä nukuin ekaa kertaa mahallani, jee! Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Kerppinen Su Toukokuu 15, 2016 1:35 am

Kiva kun jaksat kirjoitella, mä tällä suurennuslasin kanssa luen ja hahmottelee tulevaa. Vai että ihan ristiinnaulittiin 😀😀😀 repesin 😀😀😀 Mutta en kans oo kuullut koskaan tuosta leikkausasennosta, oon kuvitellut että se olis ollut makuuasento. Mä toivon että multa heitetään kanttu vei aikas nopeeta, ettei ehdi kovin siinä ressata.
Toipumista sinne 👍😊
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Su Toukokuu 15, 2016 2:10 pm

Hehe, eikös ollutkin jännä kun nostettiinkin yllättäin pystyyn? Razz
Kirurgin on helpompi työskennellä kun kaikki ne rasvat ja sisuskalut valahtaa sinne alaspäin eivätkä kasaannu siihen päälle. Näppärää. Kiva että kaikki meni kuitenkin hyvin. Itsekään en mitään napapiikkejä saanut vaikkei vuotoja ollutkaan, kaikki eivät niitä saa/tarvitse.
Joko olet päässyt kotiin? Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Toukokuu 15, 2016 3:57 pm

Aa, ei tullu yhtään mieleen miksi ollaan semmosessa asennossa Very Happy Mutta nyt kun sanoit niin todella onhan se järkevää, hämmennyin vaan kun en tienny yhtään Very Happy Täällä mä edelleen Tampereen kupeessa parantelen, illalla pitäis kaverien tulla hakemaan kotiin, eivät antaneet mun itekseni tulla. Minä kyllä olisin halunnu ite ajaa auton mutta toisaalta tässä on ehkä siinä tilassa ettei oo ihan skarpeimmillaan tuolla liikenteessä ja matkaa on kumminkin lähemmäs 80 kilsaa kotiin.
Kerppinen, ei siinä ehdi mitään ressata! Mulla ainakin oli joka raajalle oma hoitajansa, kaikki anto samaan aikaan käskyjä Very Happy Anestesialääkäri myöskin kerto mulle mitä tapahtuu ja leikkaava- ja avustavalääkärikin siinä jotain höpisee Very Happy Hetkessä kaikki oli ohi ja sit kappas kippas oletkin jo heräämön puolella Smile
PS. mahallaan nukkuminen on pop! Razz
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Töttöröö ustavat toverit! - Sivu 9 Empty Vs: Töttöröö ustavat toverit!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 9 / 15 Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa