Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Okdennustaudista toipuminen.

2 posters

Siirry alas

Okdennustaudista toipuminen. Empty Okdennustaudista toipuminen.

Viesti kirjoittaja satu To Helmi 05, 2015 3:51 pm

minulla oli sunnuntaina elämäni ensimmäinen oksennustauti leikkauksen jälkeen kerta kaikkisen kamala kokemus. koko suolisto kramppasi ja pakotti pikku mahan tekemään oksennusrefleksin mutta eihän sieltä mitään ulos tullut. Tuli vain vesi ripuli. no sitten maantanaina oksennus loppu ja ripuli.

tuli kuume ja voipunut olo ruoka ei maistu ja kaikesta tulee huono olo. tiistaina kuumeilu loppui ja yölliset kuumepainajaiset. kunnes tänään taas maha kipee sekasin ja huono olo mietin vain että ei kai kova oksentaminen vaikka mitään ei tullut ole voinut vahingoittaa pikku mahaa??

täällä tervolassa on näköjään turha selittää terveyskeskus lääkärille mitään kun ne ei siitä leikkauksesta tajua mitään.

no pitää tässä toivoa että toivun paino vain putosi muutamassa päivässä lähes 10 kg
satu
satu

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : tervola
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Okdennustaudista toipuminen. Empty Vs: Okdennustaudista toipuminen.

Viesti kirjoittaja Kimby To Helmi 05, 2015 5:40 pm

Jos leikkauksesta on enempi kuin 3 kk niin ei elimistö itse voi vatsalaukkua enää vaurioida. 10kg pelkkää nestettä. Läski ei 2 päivässä lähde mihinkään. Nyt sulla on kunnon nestehukka joka osaltaan vaan huonontaa oloasi. Nyt kaksin käsin juomaan ennenkuin olet tiputuksessa. Kylmä tee on hyvää silloinkin kun mikään muu ei maistu. Tsemppiä toipumiseen.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Okdennustaudista toipuminen. Empty Vs: Okdennustaudista toipuminen.

Viesti kirjoittaja satu La Helmi 07, 2015 4:47 pm

juu olen parantuntu oksennustaudista tosin sitkeä kuume on yhäkin juominen onnistuu hyvin tai niin luulen ja toivon, mutta koko mahan alue ja suolisto yhä kipeä välissä se menee ja tulee mutta elimistö toimii silti no päivä kerrallaan tässä kaikki muuten hyvin mutta ruoka ei maistu edeleenkään joten syön vain kellon mukaan jottan rytmisäilyy sen mitä syön ja en nauti syömisestä yhtään piti laittaa ihan hälytys itselle että tiettää aina syyä kun pitää.
satu
satu

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : tervola
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Okdennustaudista toipuminen. Empty Vs: Okdennustaudista toipuminen.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa