Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Julkisuuden henkilöt

4 posters

Siirry alas

Julkisuuden henkilöt Empty Julkisuuden henkilöt

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin To Loka 09, 2014 4:54 am

olen pari vuotta lukenut mielenkiinnolla koska tämä erittäin arvattava lehtijuttu Vesku Loirista tulee. Se tuli tänään. http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288748363212.html

En siis ole varsinaisesti mikään julkkisjuorujen kärkkyjä, eikä ne minua yleisesti ottaen edes ollenkaan kiinnosta, mutta minusta itsestäni leikattuna (joka ei puhu julkisesti leikkauksesta tuttavapiirissä) on tosi mielenkiintoista tämä miten julkisuuden henkilöt kertovat laihdutusmetodeistaan, koska heillä on se julkisuuden paine vielä lisänä aiheessa joka muutenkin on vielä yhteiskunnassa jonkinlainen "tabu", koska on tämä ajattelu että lihavuus on itseaiheutettu tila eikä sairaus, eikä sitä silloin pitäisi yhteiskunnan varoin hoitaa. Paria julkilaihduttajaa olen miettinyt tulevatko kaapista vielä ja kertovat myös olleensa leikkauksessa.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Julkisuuden henkilöt Empty Vs: Julkisuuden henkilöt

Viesti kirjoittaja Kimby Pe Loka 10, 2014 1:59 am

Vesinokkaeläin kirjoitti:koska on tämä ajattelu että lihavuus on itseaiheutettu tila eikä sairaus
Kuka niin ajattelee? Itse näen entisen ylipainoni itseaiheuttuna joka aiheutti sairauksia. Totta hemmetissä ylipaino on itseaiheutettu, aivan kuten esim. diabetes 2 ainakin 90% tapauksista, mutta me tiedetään että sen hoitaminen laihdutusleikkauksella on yhteiskunnalle halvempaa n. 5 vuodessa kuin olla hoitamatta.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Julkisuuden henkilöt Empty Vs: Julkisuuden henkilöt

Viesti kirjoittaja Tötterö Pe Loka 10, 2014 10:43 pm

Juu, itse on tää aiheutettu. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Kuten jossain ketjussa olen aiemminkin sanonut, koen, että olen itse maksanut oman leikkaukseni, kun katson, mitä verottaja on työpanoksestani siivutellut. Very Happy Siispä minä olen itse se "yhteiskunta", joka on leikkaustani maksanut.

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 07.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Julkisuuden henkilöt Empty Vs: Julkisuuden henkilöt

Viesti kirjoittaja meevin Ma Loka 13, 2014 8:39 pm

Just näin, itse ollaan maksamassa. Ja sitä paitsi on aika vähän sairauksia ja tapaturmia jotka ei loppujen lopuksi ole itseaiheutettuja. Mieleen tulee ihan varmasti vain pikkuvauvojen sauraudet...

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Julkisuuden henkilöt Empty Vs: Julkisuuden henkilöt

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Pe Loka 17, 2014 4:58 am

Miten musta tuntuu että mun pointti tais viuhahtaa ohi Smile En minä siis omana mielipiteenäni sitä sanonut vaan sitä että yhteiskunta yleisesti tuntuu olevan ympärillä sitä mieltä. jos ette ole siihen ajatteluun törmännyt niin hyvä niin. Minä valitettavasti olen. Se on yksi syy miksi olen omalta osaltani päättänyt olla puhumatta leikkausasiasta koska en nyt vaan tässä vaiheessa vielä jaksa mitään typeriä kommentteja. Ehkä sitte myöhemmin. Niinkuin Loirikin Smile

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Julkisuuden henkilöt Empty Vs: Julkisuuden henkilöt

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin To Maalis 31, 2016 8:49 pm


Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Julkisuuden henkilöt Empty Vs: Julkisuuden henkilöt

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa