Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin.

5 posters

Siirry alas

Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin. Empty Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin.

Viesti kirjoittaja Saara-79 La Loka 04, 2014 7:58 pm

Hei, onko kaikilla mennyt ene ihan ok, vai onko tullut pyörtymisen tunnetta ja heikotusta niin paljon että ei uskalla auton rattiin lähteä, tai muita oireita. 8 päivää vielä kärsittävä tässä =(
Saara-79
Saara-79

Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 44
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 20.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin. Empty Vs: Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin.

Viesti kirjoittaja Valopää Su Loka 05, 2014 3:43 am

Moi! Tsemppiä loppurutistukseen flower
Olen ollut useampaan kertaan enellä eikä minulla ole ollut vaikeita hetkiä, alussakin tyhjänmahan tunne meni nopeasti ohi. Oletko juonut riittävästi? Ja ottanut pussiruuat tasaisin väliajoin? Minä otan noin klo 9, 11.45, noin klo 15, 18 ja 21 eikä nälkä ole ollut.

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin. Empty Vs: Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin.

Viesti kirjoittaja Saara-79 Ma Loka 06, 2014 7:20 pm

Hei, otan tasasin väliajoin, eilen oli eka päivä kolmeen viikkoon kun pystyin tekemään jotain, mut en silti autoo ajanu. Juon noin 2l päiväs. Must tuntuu nyt ku ois olo parantun huomattavast, nytki virtaa ois ku duracelissa.

Kumma ku harjotus ene meni niin hyvin o_O ei ollu mitää ongelmii.
Saara-79
Saara-79

Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 44
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 20.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin. Empty Vs: Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Loka 07, 2014 12:54 pm

Kyllä meistä monella on ollut vaikea ene, en olisi kovin huolissani jos vähän huippasee vaikkei se ihan tervettäkään ole. Smile Huolehdit vain että juot riittävästi ja syöt sen mitä on määrätty. Ensimmäiset päivät enellä on aina ne vaikeimmat, mutta kuten itsekin kirjoitit se kelkka kääntyy yllättävän nopeasti ja virtaa taas on. Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin. Empty Vs: Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin.

Viesti kirjoittaja Lellukka To Tammi 15, 2015 1:49 am

Hei vaan kaikille Smile
6. enepäivä takanapäin ja vasta nyt oli ensimmäinen huonompi päivä. Hirveitä mielitekoja ja ruoan tuoksu tuntuu nenään ylivoimaiselta jne..mutta selvisin kuitenkin ilman lankeemisia, jee!
Vielä olis 3 vkoa eneilyä edessä ja kovasti mietityttää kuinka saan nutrilet keitot nieltyä alas joka päivä kun tuntuu että alkaa tosiaan tökkimään...mies toi kaupasta onneksi Easydiet vaihtoehdon joten olen nyt ollut niillä 3 päivää mutta mutta huomisen jälkeen on taas paluu nutreilemaan.. pale
Paino on tosin pudonnut aika hitaasti ja ihmettelen syytä, luultavasti vedenjuontia pitäis lisätä huomattavasti....no kahtotaan miten tässä käy Smile
Tsemppiä meille kaikille!
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin. Empty Vs: Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin.

Viesti kirjoittaja MatamiMimmi Ti Helmi 24, 2015 5:37 am

Tsemppiä. Mun eneily on mennyt itse asiassa hyvin, mutta olen seka enellä niinsanotusti. Siis pusseilla ja ruualla. Se sopii minulle. Ja paino pudonnut hyvin. 2 viikon kuluttua leikkaus.....

MatamiMimmi

Viestien lukumäärä : 88
Paikkakunta : Pohjois-pohjanmaa
Registration date : 17.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin. Empty Vs: Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa