Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

IS: 186kg pois lihavuusleikkauksen avulla!

4 posters

Siirry alas

IS: 186kg pois lihavuusleikkauksen avulla! Empty IS: 186kg pois lihavuusleikkauksen avulla!

Viesti kirjoittaja sallan Ti Maalis 27, 2012 8:06 pm

http://www.iltasanomat.fi/laihdutus/ruotsalaismies-laihtui-186-kiloa---katso-kuva/art-1288457846441.html

Ruotsalainen mies on pudottanut lihavuusleikkauksen avulla painoaan käsittämättömät 186kg! Shocked

sallan

Viestien lukumäärä : 47
Registration date : 02.05.2011

http://liianpaksuaidiksi.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

IS: 186kg pois lihavuusleikkauksen avulla! Empty Vs: IS: 186kg pois lihavuusleikkauksen avulla!

Viesti kirjoittaja Massiivi Ke Maalis 28, 2012 8:40 pm

Reipas saavutus, minulla paino menisi jo miinuksen puolelle tuolla laihdutuksella Very Happy

Massiivi

Viestien lukumäärä : 134
Paikkakunta : tampere
Registration date : 30.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

IS: 186kg pois lihavuusleikkauksen avulla! Empty Vs: IS: 186kg pois lihavuusleikkauksen avulla!

Viesti kirjoittaja Orkidea To Maalis 29, 2012 2:01 am

Luin myös artikkelin eilen ja ajattelin, että todellakin kaikki on mahdollista! Smile
Orkidea
Orkidea

Viestien lukumäärä : 181
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

IS: 186kg pois lihavuusleikkauksen avulla! Empty Vs: IS: 186kg pois lihavuusleikkauksen avulla!

Viesti kirjoittaja Hansu46 To Toukokuu 17, 2012 2:55 pm

Ihan vaan ajattelin kertoa tämän hetken kuulumisia,huomasin,että olen kirjoitellut tänne viimeksi tammikuussa.8 kk leikkauksesta,paino pudonnut 56 kg,olo on mahtava.Olin Taysissa kehon koostumusmittauksessa huhtikuussa ja rasvaa on vieläkin ja paljon.Kaikki mikä lähtee pitäisi olla rasvaa!Kone laski tavoitepainon ja vielä olisi n.30 kg sen mukaan pudotettava.En ole päättänyt,menenkö sinne asti.Otan 5 kg:n välietappeja,nyt paino laskee tasaisesti 500g-1 kg viikossa.Minulla on 20 vuoteen ensimmäisen kerran farkut ja 10 vuoden tauon jälkeen ostin polkupyörän,jolla mm.taitan työmatkani.Ihmiset,joita en ole nähnyt aikoihin,eivät meinaa tuntea.Kaikki on mennyt hyvin ja jos menee jatkossakin,niin on tämä vain niin mahtavaa.Pää ei meinaa pysyä mukana,kun vaatekoko on nelosella alkava.Omasta puolestani suosittelen kyllä lämpimästi leikkausta.Olen saanut uuden elämän.Hyvää kesänodotusta kaikille! Very Happy

Hansu46

Viestien lukumäärä : 29
Paikkakunta : tampere
Registration date : 24.07.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

IS: 186kg pois lihavuusleikkauksen avulla! Empty Vs: IS: 186kg pois lihavuusleikkauksen avulla!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa