Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

+21
sinipiika
alati roculis
t.si
pingu70
Matami Mimmi
triio
Elämä edessä
hansu
muuminmamman4
Piuku
Aurinkomuori
HyeeNa!
Luisfigo
Soile
haidi66
Mama XXL
Poutapilvi
Pallokala
Kimby
toukka79
ihanainen
25 posters

Sivu 4 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Luisfigo La Maalis 31, 2012 12:55 am

Onkohan se mun painoindeksi kuinka paljon? 172cm, 84kg???

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Kimby La Maalis 31, 2012 1:00 am

http://www.bmi.fi

28,4

Mulla oli leikkausaamuna 24,9. Tuo yli 40 taitaa kyllä olla aika ainutlaatuinen tapaus. HUSsissa pitää olla alle 32 jotta on mitään mahiksia roikkoleikkuuseen.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Aurinkomuori To Huhti 05, 2012 4:27 am

Hui hui, nyt se roikkoleikkaus on takana. Aika villi tunne, kun leikkauspöydälle jäi 2 kiloa ihoa.

Lisäksi vatsalihaksia oli kiristetty jonkin verran jostakin kohti. Ei kaikkia, kun ei ollut tarvis.
Hieman harmittaa kun rasvaimua ei tehty. Nyt kroppa on todella epämääräisen näköinen: ylhäältä pullottaa ja alhaalta suht litteä mustelmineen. Painoindeksini on 24,9. Enkä saa julkiselta puolelta tähän leikkaukseen enää korjauksia; mahdolliset rasvaimut pitää tehdä yksityisellä.

Mutta toisaalta kuulin, että tapauksessai rasvaimu olisi tuonut enemmän komplikaatioriskejä. Nyt olen viikon posotellut leikkauksen jälkeen ihan olosuhteisiin nähden hyvässä kuosissa: hemoglobiini meni aika alas ja kotiuttaessakin vielä dreenien kanssa ongelmia. Mutta anbitioottikuureja sain sairaalasta (oletteko te muut saaneet?) ja tällä hetkellä ei ole vielä mitään infektioita tullut näkyviin.
Mutta kuinkahan kauan tässä on riski että niitä komplikaatioita tullee? Pelkään niin hematoomia yms.

Onko teillä muilla tullut mustelmia abdominoplastianne jälkeen heti?
Entä turvotus? Mulle tuli leikkauksesta enemmän kiloja kuin niitä lähti. Ja nyt huomaan että on kankea olo, mutta jospa se tässä liikkumisen myötä pikkuhiljaa virkistyisi.

Entä onko teiltä kiristetty lihaksia? Kuinka pitkään se kipu jatkuu?
Tuntuu että pienikin käden ojennus varpaita kohti vihlasee ikävästi.
Sekä haavan kohdalta on vielä kävellessä aikamoista puristusta.
Mutta pääsin nyt viikon jälkeen eilen ja tänään jo noin 7 kilsan kävelylle. Tosin mummotahtiin.

Onko haavanhoitoon hyviä vinkkejä?
Entä toipumiseen ylipäätään?
Kertokaahan kokeneemmat paljon kaikkia fiksuja aatoksianne leikkauksen jälkeen, jos siis tässä pääsiäisen tienoilla ehditte!

Aurinkomuori

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 23.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Kimby To Huhti 05, 2012 4:44 am

Mulla ei mustelmia eikä antibiootteja - ekat 6 viikkoa ainakaan. Sen jälkeen onkin ollut jatkuvia tulehduksia haavassa ja takana 2 antibioottikuuria. Mun elimistö hylkii noita "sulavia" ompeleita jotka eivät minussa ainakaan mihinkään sulaa - ainakaan 3 kuukaudessa. Huomenna taas Töölöseen tulehduksen takia... Joten komplikaatiota kai voi tulla ainakin 3 kk ajan. Muita ongelmia mulla ei ole ollut. Harmittaa vain kuin tää haava näytti viikko leikkuun jälkeen paremmalta kuin nyt. Mulla jäi 1,6 kg pöydälle eikä tarvinnut kiristellä lihaksia. Rasvaimu lisää huomattavasti riskejä.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja hansu To Huhti 05, 2012 9:31 pm

Harmi, että se koettelee sinua Kimby. Minulla on ja sama ongelma noiden tikkien kera. Ne eivät vaan kertakaikkiaan sula. Joka kerta oon joutunut niitä poistattamaan. Toivotaan, että toivut pian Wink
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja haidi66 Pe Huhti 06, 2012 6:34 am

Smile mulla oli se yks tulehdus, mut sain kunnon kuurin tavnic 500mg ja 2viikkoa, ni johan parani ja sen jälkeen ei ollu mitään, mulle tehtiin myös pieni rasvaimu, mahan roikkojen ja rintojen pinenneyksen ja kohotuksen lisäks, niistä toipu nopeesti, mut mahan kanssa kesti muutama viikko et pysty jotenkin kävelee. turvotusta oli varmaan nesteen muodossa reilu viikon ja mahan turvotus meni ohi noin 4 viikossa, kuin myös mustelmat katos. eli stemppiä vaan kaikille kyllä se jossain vaiheessa helpottaa ja kiitos näkyy kyllä peilissä, ei meinaa omaa kroppaa tunnistaa samaks ja mulla oli silloin paino indeksi noin 23. vaikka sit myöhemmin lihosin uudestaan sairauden takia, tosin paino ei kerenny olla korkee kun reilu puol toista vuotta ja nyt kun kilot lähteny, niin ei oo tullu mitää roikkoja takas, eli ainakin mulla tulos on pysyvä ja toivon että teillä muillakin olis Very Happy saapi kysellä jos on jotain kysyttävää ja mut leikattiin yksityisellä puolella. nyt vaan kärsivällisyyttä ja stemppiä kaikille, lopussa kiitos seisoo Smile iloista pääsiäistä ja kevään odotusta kaikille lol!
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Luisfigo Ti Huhti 10, 2012 2:06 am

Olenko sanut väärän kösityksen katsoessani you tubessakin roikkoleikkausten jälkiä, että roikko leikataan ja sitten tohon ylävatsaan jääpalleasta vyötäröstä alaspäin sellainen ylimääräinen kumpu eli roikko häviää alhaalta,mutta nyt sitten korostuu vatsan yläosa ns. roikkuvana? Vai onko se vaan joku leikkauksen jälkitila, joka muuttuu? Miten jalat leikkauksen jälkeen, olen saanut kuvan, että jalat turpoavat kovasti? Onko totta ja onko ohimenevää??EIkös se pullottava ylävatsa ole paha ja tiellä? Onko näin, vai olenko ymmärtänyt väärin?

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Aurinkomuori Ti Huhti 10, 2012 2:39 am

Mulle kävi juuri noin kuin kuvailit Luisfigo. Mutta leikkauksesta on hädin tuskin 2 viikkoa, enkä tiedä kuinka paljon nyt on turvotusta, huonoa aineenvaihduntaa yms liikenteessä. Mutta ylävatsani, joka ei aiemmin ollut edes ongelma, vaikuttaa nyt hieman hassulta.
Mutta olen silti onnellinen että alareppu lähti pois. Very Happy

Mulla turposi kaikki kehon osat. Ja ovat yhä ihan turvonneina. Tukosten estämiseksi piikitän vielä itseäni napapiikillä (joka laitetaan tässä tilanteessa reiteen), jonka reseptin lääkäri työnsi käteeni. Mutta olen menossa ensi viikolla lymfahoitoon katsomaan, josko siitä olisi apua turvotuksen taltuttamisessa.
Onko kenelläkään lymfakokemuksia? Onko auttanut? Vai olisiko sitä kannattanut ottaa jopa ennen leikkausta?

Aurinkomuori

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 23.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Piuku Ti Huhti 10, 2012 3:03 am

Tuttavaltani leikattiin roikko vähän yli vuosi sitten. Sillä näyttää ylämaha vähän pompulta ja jotenkin siltä katos peppu mielestäni liian alas. Mutta mutta emme ole siitä keskustelleet. Joka tapauksessa hän on monin verroin freesinmpi ja sopusuhtaisempi kuin aikaisemmin. Hänellä paino tippui 48kg. Lisäksi hän on ollut leikkuuttamassa allit pois.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Luisfigo To Huhti 12, 2012 1:09 am

Soitin roikkoleikkausjonoon ja kyselin tilannetta. III- kiireellisyysluokka ja kuulema sen 1/2 vuotta joutuu ilm. odottelemaan. Jos syö Omega 3, niin leikausta pitää odottaa kuukauden päivät. Ei voi mennä peruutusjonoleikkaukseen aikaisemmin, samoin jos syö asperiiniä, niin ainakin 1 viikon lopetus asperiinille ennnen leikkuusaliin menoa. Nyt siis vaan edelleenkin odottelen kiltisti, pelkään kuollakseni joka tapauksessa siis vielä n 4-5 kuukautta, eli varmaan sitten vasta lopukesästä tulee kutsu, jos vielä silloinkaan. Edelleenkin olen jonossa, missä voi päästä peruutuspaikalle Tammisaareen leikattavaksi ja leikaavina lekureina Töölön kirurgit, joille ei tarpeeksi vapaita leikkuusaleja Hesassa. Odottellen eteenpäin, tekee vaan niin kamalan tiukkaa!!!! Pitäsköhän pyytää jotain pyykepillereitä...vai meneeköhän tää ohi, kun saan teiltä, hyvät tsemppaavat ystäväni, koko ajan tulea. Kiitos siitä, jokainen sana ja tuenkin hippunen on tarpeen!

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja ihanainen Ma Toukokuu 21, 2012 7:14 pm

Ylihuomenna eli 23.5.2012 sitten leikkauspöydälle. Kirjoittelen kokemuksista sitten kun kykenen taas koneelle tulemaan.
Jos jollain hyviä vinkkejä haavan hoidon kanssa niin mielellään otan vastaan. Ja tietysti jos muitakin vinkkejä esim tukiliivien pitoon, lepoasentoihin jne.

ihanainen

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : tampere
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja toukka79 To Toukokuu 24, 2012 10:32 pm

Toivottavasti Ihanainen on kaikki mennyt hyvin!

Kauanko sinulla meni sisätautilääkärin lähetteestä leikkaukseen?

Minulla lähti nyt lähete juuri plastiikalle eli ensimmäistä käyntiä odottelen Smile
toukka79
toukka79

Viestien lukumäärä : 185
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 05.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Toukokuu 24, 2012 10:37 pm

Onko sulla toukka jääny isotki roikot ja allit? Kiinnostaa vaan kun suurinpiirtein samankokoisia ollaan oltu ennenkuin oot leikkauksessa käynyt että osaa varautua siihen mitä tuleman sitten pitää. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja toukka79 To Toukokuu 24, 2012 10:45 pm

Ei ole ihan järkyttävät, jos suorassa seisoo Very Happy Kädet ja jalat on ihan ok eli ainoastaan vatsa roikkuu. Mä olen ollut keskivartalolihava. Jalat on aina olleet suht kapeat, jos nyt näin voi todeta..
toukka79
toukka79

Viestien lukumäärä : 185
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 05.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Toukokuu 24, 2012 11:02 pm

Itse olen myös keskivartalolihava, toisaalta kädet on aina olleet ihan valtaisat joten odotettavissa on hirmuisat nahkasiivet, no jospa ne saisi korjattua. (: Tyypillistä minulle, ei ole edes leikattu vielä ja mietin jo roikkoja.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja ihanainen Su Toukokuu 27, 2012 1:11 pm

Tänään siis neljäs päivä leikkauksen jälkeen. Keskiviikkona siis leikattiin ja perjantaina kotiuduin. Joulukuussa 2011 sain Pipsalta lähetteen plastiikalle ja helmikuussa pääsin vastaanotolle arvioon hatanpäälle. Leikkaus siis n kolmen kuukauden kuluttua käynnistä.
Aino-Ritva leikkasi ja mukana oli myös verisunikirurgi. Leikkaus kesti kolmisen tuntia. 1.2kg ylimääräistä nahkaa leikattin. Aino-Ritva teki erinomaista ja ensiluokkaista työtä!! Haava todella nätti ja siisti. Leikkaus sujui hyvin ja ensimmäisen vrk olin valvomossa seurannassa, sitten vuorokauden osastolla ja sitten siis jo kotiin. Dreenit poistettiin jo sairaaalass koska vuotoja oli niukasti. Liikkeelle lähdin heti osastolla, muta varovasti. Nyt kotona ollessa olen ottanut rauhallisesti ja levännyt paljon. Kipuja on jonkin verran, mutta niiden kanssa pärjää kyllä särkylääkkeiden avulla hyvin. Tukiliivi tiukasti vartalon ympärillä joka itse asiassa helpottaa ja tukee liikkumista hyvin.
Vielä niin vähän aikaa leikkauksesta etä enempää en osaa kertoa, ja olo tietysti vähän hutera vielä. Mutta palaan asiaan kun vähän tästä vielä kuntoudun. Vielä aika väsynyt on olo.
Toistaiseksi kaikki siis kuitenki hyvin ja ihanaa olla kotona.

ihanainen

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : tampere
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Piuku Su Toukokuu 27, 2012 8:50 pm

Kiva että kaikki mennyt hyvin. Lepäily on nyt luvallista. Itsellä tuo vielä edessä, mutta vuosi tarkastus pitäis olla pian. Toisaalta mieluusti lykkäisin leikkausta (jos ylipäätään siihen pääsee) lähemmäs sitä kahta vuotta. Jos vaikka paino vielä tippuis n. 10kg, sitten olis normaalipainon ylärajassa.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Pallokala Ma Toukokuu 28, 2012 1:57 pm

Jos roikkoja on, mutta ei pahoja hautumia tms niiden alla, voiko pelkkä psykologinen syy olla leikkausperuste?
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Kimby Ma Toukokuu 28, 2012 5:54 pm

Jos roikkoja on, mutta ei pahoja hautumia tms niiden alla, voiko pelkkä psykologinen syy olla leikkausperuste?
Käsitykseni mukaan ei voi olla leikkausperuste kunnalisella puolella. Mutta mulla oli roikkoja mutta ei hautumia, ja silti lääkärin mielestä olin ihan selvä tapaus. Joten älä luovuta vaan hanki lähete jos siltä tuntuu. Joissain sairaanhoitopiireissä pitää kuitenkin BMI olla alle 32 jotta pääsee leikkuriin.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja ihanainen Ti Kesä 05, 2012 2:39 pm

Kaksi viikkoa leikkauksesta ja nyt vasta pystyin jättämään yhden kipulääkkeen pois. Burana jatkuu edelleen ja yöksi vähän tujumpaa että saa nukuttua. Mutta, mutta... koska tämä vatsan turvotus alkaa poistumaan?? Pieniä lenkkejä kävelen, mutta muuten olen ottanut hyvinkin rauhallisesti. Eilen ajoin ensimmäisen kerran autolla, tosin lyhyen matkan. Kyllä tässä toipumisessa vaan aikaa menee. Mutta onneksi muutoin kaikki hyvin. Haavat siistit ja eilen lähti uudesta navasta tikit pois. Askel kerrallaan mennään. Mutta jos jollakulla hyviä vinkkejä miten tuo turvotus alkaisi vähenemään niin kiitollisena ottaisin vastaan.

ihanainen

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : tampere
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Luisfigo Pe Kesä 15, 2012 2:10 pm

Roikkoleikatut, kertoisitteko, miten tuo kävely sujuu leikkauksen jäleen? Onko se vatsanahka niin kireä, että joutuu kävelemään kumarassa? Eikös ne tikit silloin repeä ja koko haavakin hajoaa? Miten sen "liivin" saa päälleen? Yksinkö? Kyseleepi se roikkojonossa roikuva ja kamalasti tulevaa leikausta pelkäävä!

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja haidi66 Su Kesä 17, 2012 2:41 pm

hei ihanainen, mulla kesti noin 4-5 viikkoa et turvotus hävisi ja se kyllä katoo hiljallee ja yht äkkiä huomaat et hei mullahan on hieni masu Very Happy mitää poppakonstia turvotuksen katoomiseen ei oo ja mulle ainakin lekuri sano et totaalisen lopputuloksen näkee vast puolen vuoden kuluttua, mulla tosin leikattiin myös rinnat samalla kertaa, eli malttia vaan tässäkin asiassa Smile luisfigo ne liivit kyllä saa ite pois, koska suihkuttelua pitää tehdä joka päivä, alku vähän hankalaa mut kyllä se siitä ja muista ottaa niitä kipulääkkeitä ihan kunnolla, koska ilman niitä on suht kärsimystä. kumarassa ite kävelin sen 3 viiikkoa, mut kyllä sit alkaa selkä suoristuu hiljallee, kävely on mummotyylillä alkuun ja et edes haluu lujempaa vauhtia, mut ei kestä ku sen 3 viikkkoa ja saikkua mulla oli 6 viikkoa, jonka jälkeen oli ihan kunnossa, eli rohkeesti vaan leikkuuseen, se kannattaa Very Happy hyvää kesää kaikille flower ja saa kysellä jos jotain roikoista kysyttävää, mulla kun se on tehty noin 7 vuotta sitten ja toimii edelleen Very Happy
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Luisfigo Ti Heinä 31, 2012 3:34 am

APua! Soittivat Tammisaaresta, että Töölöstä mut on laitettu sinne leikkuujonoon. Ilmeisestikin saan odottaa leikkausta täksi tuevaksi syksyksi, 6kk kuluu 22.8-> varmaan sitten iaka pian aikovat leikellä- nyt tuli kamala paniikki, onko roikkoleikkaus pahempi kuin ohitus??? PELOTTAA!!! Pitäiskö perua?

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Kimby Ti Heinä 31, 2012 4:05 am

Pahempi? Sen voi käsittää aika monella tavalla. Narkoosi on kyllä pidempi abdominoplastiassa kuin GBP:ssä joka lisää riskejä liittyen narkoosiin. Mulla Sleeve kesti 52 min. ja roikooleikkuu 2,5h. Enemmän komplikaatioita omulla oli roikosta ja se on erittäin yleistä plastiikkaleikkauksissa. Mulla ongelmia aiheutti "sulavat" tikit jotka suli vasta 3 kk leikkuun jälkeen. Ne ärsytti kudosta ja aiheutti monta pientä paikallista tulehdusta. Vielä 4 viikkoa leikkuun jälkeen akiik oli tosi hyvin. Mutta ei mulla nyt missään vaiheessa mitään suuri onggelmia ollut. Eniten vaan potutti kun ei päässyt uimaan tai salille moneen kuukauteen. Se oli mulle se vaikein juttu. Mutta missään tapauksessa en kadu mitään ja menisin uudestaan samaan leikkuakseen heti huomenna. On tää elämä vaan aika erilaista ilman tuota säkkiä.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ti Heinä 31, 2012 4:42 pm

Luisfigo! Et tietenkään peru roikkoleikkuutasi! Kaverithan kannustavat tuossa ylhäälläkin! Minulla toivottavasti se on edessä vuoden päästä!! I love you
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus - Sivu 4 Empty Vs: Abdominoplastia eli ylimääräisen vatsanahan korjausleikkaus

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa