Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HyeeNa! tässä hei.

+81
outsa
Yasmiini
Pyllerö
Kerppinen
hellu
emmiliini
Emmuu
Annniina
MatamiMimmi
Vesinokkaeläin
Miumau
Lellukka
ibid
Tuplanainen
Valopää
Mievaan
MANTA1
tunis87
Ano
apila
Viipe
Mirana
lihava89
Nanne Napaneera
satumummu
t.si
Malla
Lovely
Helmiäinen
Sammakkoprinsessa
meevin
Simppa83
papepa
trintilla
pilvipouta
etana
anjuska
Piajakisut
matamiina
Rosmariini
Tiinzku
Huugibuugi
tuulahdus
Luisfigo
Tuhti
Krisu75
Punapippuri
toiveikas
Metsänpeikko
Fia
nosp
Massiivi
zelda
Soile
Saara-79
Mili
PiJoHe
Pallokala
Äitikarhu
Mama XXL
Elämä edessä
koskpir
kissus nytkö jo
tigertytto
Emppu81
Pandoria
perhonen88
hansu
Kimby
haidi66
BLOCCO
anne.heide
susanna68
Saranna
Laihduttava
Bulla65
eräpena
Aurora
Leppis
Lyltsy
Minni67
85 posters

Sivu 5 / 23 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 23  Seuraava

Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja hansu To Tammi 12, 2012 11:45 pm

Minulla sama ongelma kuin Bullalla. Sormet ja kädet niin kylmät, että potilaat ulahtelee kun heitä päivittäisissä toimissa auttelee. Nyt olenkin jo tottunut varoittamaan "kylmistä käsistäni". Varpaat ja jalat samoin kylmät. Ennen en pahemmin pitänyt sukkia. Nyt on jalassa untuvatossut kotonakin.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Bulla65 Pe Tammi 13, 2012 9:19 pm

Moi Hansu Smile. Lohdullista kuulla, että löytyy sentään joku muukin "kylmäverinen" kun mä. On se vaan niin kummallista, miten ihminen muuttuu monella eri tapaa laihtuessaan. Parempi tietty tää kylmyys kuin sairaalloinen lihavuus, joten sen suhteen en kyllä valita...Smile.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Tammi 13, 2012 10:06 pm

yhhh lumityöt... Heti ku tuli sisälle niin hirviän hien pukkasi päälle. eipä tuo ihme, olinhan mää tuolla hommissa sen kaks tuntia. Yrittääpä ite lookata piha pelkällä lumilapiolla. kun piha ei mitenkään kauhean pienikään ole. No, tulipa liikuntaa.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Äitikarhu Pe Tammi 13, 2012 10:29 pm

Mulla ei tän painoisena ole tarvetta kuntosaleille kun on lapsosilla noita talvivaatteita... aamulla kun pienessä kiireenpoikasessa vedin neljälle talvitamineet päälle niin hiki virtasi vaikkaitse olin vain pikkarit ja t-paita päällä. Toinen lihaskuntoharjoitus kotioloissa oli tänään kun kokkasin pöperöt perheelle 10kg kiukkupussi sylissä... ah arkea, lumityöt olen sentään ulkoistanut ukkokullalle, jos se ei tee niin mun puolesta nukutaan kevääseen Very Happy
Äitikarhu
Äitikarhu

Viestien lukumäärä : 74
Paikkakunta : Kymenlaakso
Registration date : 02.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja hansu Pe Tammi 13, 2012 11:43 pm

Kylmyys on välillä luitakin vihmovaa. Olin lasten kanssa kiekkokaukalolla. Vaatteita kerroksittain päällä (Lue Micelin-ukko..) Ja siitä huolimatta olin 20 minuutin jälkeen umpijäässä liikkumisesta huolimatta. Täytynee panostaa kalliimpaan toppapukuun vai vetäisköhän isännän pilkkihaalarin päälleen ensi kerralla?
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Pallokala La Tammi 14, 2012 12:45 am

Mua kans hiotti ennen jatkuvasti. Paitaa sai vaihtaa vähän väliä. Ja yöllä välillä heräs siihen että rintojen välissä on lätäkkö :/ . Nykysin hiki tulee vain rivakammalla liikkumisella ja sisällä pidän shortsien ja t-paidan sijasta pitkähihaista paitaa, neuletta, kollarihousujz, villasukkia. Yöllä saa olla jopa pitkähihainen yökkäri ja paksu peitto. En kärsi kylmästä kun vaan pukeudun paremmin kuin ennen. Viime hellekesäkään ei tuntunut ollenkaan niin tuskaiselta kuin edellinen. Helpotus.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ti Tammi 17, 2012 12:12 am

Siis todellakkin onnitelut muutoksesta! olet kyllä eduksesi! Tuli mieleen tämä piirretty tämä... öö pocahontas Laughing

PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Tammi 24, 2012 3:48 pm

Noniin lääkärissä käyty. Ei tullu lähetettä, vielä. Lääkäri laittoi lähetteen ravitsemusterapeutille ja kehotti että käyn pari kertaa siellä keskustelemassa ja katsotaan sitten uudestaan, mutta ei missään nimessä siis tyrmännyt asiaa. Antoi uuden ajan ensikuun alkuun (7. pvä) ja antoi labralähetteen jossa mm. kontrolloidaan maksa-arvot mutta siihen samaan syssyyn pistettiin näitäkin kokeita jotka otetaan mahdollista leikkausta varten. (: Eli projekti käynnistyi kuitenkin vaikka lähetettä ei vielä annettukaan.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Mili Ti Tammi 24, 2012 4:20 pm

Hienoa, kyllä ne asiat menee eteenpäin pienin harppauksin Very Happy

Mili

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 21.09.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Äitikarhu Ti Tammi 24, 2012 4:39 pm

Hyvä juttu, että asia etenee! Minullakin olisi lähetettä ennen tullut ravitsemusterapeutin reissu, jos en olisi siellä jo aikaisemmin käynyt perusteista juttelemassa ja koska olen niin paljon ryhmissäkin laihduttanut. Ravitsemusterapeutilla varmasti saat hyvää tsemppiä ja lisätietoa kaikesta, myös tulevasta leikkauksesta!

Eipä ne meidän kilot ole parissa kuukaudessa tuleetkaan joten itse suhtaudun tähän odottamiseen aika levollisesti. Toki ilahdun, jos vauhti vähän tästä kiihtyy ja leikkaus on piakkoin mutta jaksan kyllä odottaa Smile
Äitikarhu
Äitikarhu

Viestien lukumäärä : 74
Paikkakunta : Kymenlaakso
Registration date : 02.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Tammi 24, 2012 7:41 pm

Niinpä kyllä. (: Mua ei yhtään haittaa että passitetaan sinne ravitsemusterapeutille, ainakin jää semmonen kuva että pijetään sillee huoli että ymmärretään mistä on kysymys ja et ei pidetä hoppua vaan tutkitaan. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Saara-79 Ke Tammi 25, 2012 3:58 am

Hei Hyna, onneks olet noin positiivisella mielellä, mua kyl harmittaa sun puolesta. Mad
Saara-79
Saara-79

Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 44
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 20.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Soile Ke Tammi 25, 2012 5:01 am

Tsemppii...kyllä se homma siitä etenee ajan kanssa mutta kuitenkin:) Kiva kun oot jaksanu olla täällä aktiivisena:)
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Tammi 25, 2012 4:37 pm

Saara, no jaa ei se oo niin justiinsa. (: Tästä kuitenki päästään etiäppäin sitten joskus, ei se päivän parin päälle oo. (:
Soile, kiitos! (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ke Tammi 25, 2012 11:55 pm

Hyeena sokerit ku nakkelee ja käy ylhäällä se hikoiluttaa ja insuliini... ku niistä pääset tasapainoon loppuu se hiki ja alakaa paleleen...
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Helmi 02, 2012 6:04 pm

öyr.. Sain kirjeen keski-pohjanmaan erikoissairaanhoito- ja peruspalvelukuntayhtymästä jossa oli mulle aika labraan. En oo kyllä tosiaan ihan varma että mitä ihmettä tää nyt tarkottaa, kuka tän on mulle ees lähettäny? : D Missään ei oo mainintaa että onko mun tk lääkäri laittanu tän vai onko tää tullu sisätautien polilta. Niin no jaa, jos tää on keskussairaalasta niin kai tää on sitte sisätautien polilta... hm. Ihan ihmeellisiä tämmöset ko ei ees ilmoteta että tämmöstä on tulossa.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Soile To Helmi 02, 2012 11:25 pm

Jotain on siis tapahtumassa...mutta toki pitäisi siinä lähetteessä olla kuka ne on määrännyt (joku lyhyt koodi mahdollisesti?) ... mitäs labroja siinä oli? Eikhän sulle sitten tule muitakin aikoja lähiaikoina...Peukkui!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Helmi 03, 2012 1:23 am

Tää taitaa olla jotenki diabeteksen tutkimiseen liittyvää.. Taas on maksa-arvoja ja kolesterolia.. just viimeviikollahan mä kävin otattamassa verikokeita.. T___T
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja zelda Pe Helmi 03, 2012 6:00 pm

Lainaus Bloccon viisista sanoista:

...Mutta lihavuusleikkaus ei ole mikään hokkus pokkus temppu, vaan se vaatii oman sisäistämisensä ja oma panos on siinäkin ratkaiseva. Esimerkiksi ENE-ruokavaliot ovat siihen oleellisesti kuuluvia laihdutuskuureja, joiden avulla testataan sitä, että potilas pystyy ruokailutottumusten muutoksiin. Eli ENE on myös näytön paikka, jolla voit osoittaa oman motivaatiosi olevan korkealla. Toki siinä halutaan myös maksa mahdollisimman pieneksi - se kun on leikkauksessa tiellä. Ja mitä hoikemmassa kunnossa potilas on, sitä vähemmän leikkauksessa on komplikaatioriskejä!
Mutta sitten se työ vasta alkaa, kun on vatsalaukun ohitusleikkaus tehty. Sitten on pystyttävä pysyvästi ruokavalion täydelliseen - loppuelämän ajan kestävään - muutokseen. Parhaiten oman situoutumisensa lihavuusleikkaukseen osoittaa sillä, että toimii annettujen ohjeiden mukaan. Esimerkiksi niitä ENE:n jauhepussien makuja ei kannata taivastella, sillä siinähän on kyse ohimenevästä jaksosta, josta vaan on selvittävä...[i][u]
Juuri näin!!!
Z
zelda
zelda

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : Hämeenlinna
Registration date : 30.09.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Helmi 03, 2012 6:25 pm

Hetkinen Zelda, oliko tuo nyt joku yleinen kannanotto vai muistutus itselle vai kannanotto minulle? Putosin hieman?
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja zelda Pe Helmi 03, 2012 6:30 pm

Muistutus ja tsemppi itselleni. JOs siitä joku muu totuuden siementä löytää, niin saa ottaa Very Happy
zelda
zelda

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : Hämeenlinna
Registration date : 30.09.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Helmi 03, 2012 6:35 pm

: D Tosiaan sullakin on leikkuu lähellä, tsemppiä sullekki zelda! (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Helmi 07, 2012 12:52 am

apua, tuntuu että tukehdun ihan justiin. Tosiaan mulla on flunssa joka on tosin jo nyt paljon parempi, keuhkoihin ei enää satu kokoajan ja saa yöllä nukuttuakin. Ajateltiin miehen kanssa että lämmitetään sauna ja mies pyysi että lämmitän sen valmiiksi kun hän on ruotsin tunneilla. No olin sitte menossa lämmittämään ku huomasin että puut on loppu. Puuh. ei se auttanu ko lähteä tuonne takapihalle heilumaan kirveen kanssa. Kymmenen minuuttia ehdin siellä huhkia ku tuntu ettei saa enää henkeä. Siihen tyssäsi se lämmitys. Oli pakko tulla istumaan hetkeksi että saa taas henkeä. Kymmenisen minuuttia oon tässä nyt istunu ja vieläki ahistaa henkeä. Ei tainnu olla järin fiksua mennä tuonne heilumaan muttakun ei siellä ole pakkastakaan kuin pari astetta, jos ois ollu vielä se 30 mitä nyt on jonkin aikaa ollut niin en olis kyllä menny.

Flunssa on sitten ikävä.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Soile Ti Helmi 07, 2012 1:00 am

Kurja että olet flunssassa ja henkeen käy, se on ikävää. Tiedän kyllä kun itsellä noita keuhkosairauksia, mutta toivottavasti niidenkin kanssa hiukan helpottaa kun painoa lähtee. Ja huomenna olen tähän aikaan kaikella todennäköisyydellä jo pikkumasu:) Pitäis pakata tota sairaalakassia mut ei oikeen tiedä mitä sinne ottaisi. Iltatouhut ja koiran lenkki kans vielä ennen suihkuun menoa ja lävistysten/korujen poistoa. Täytyy toivoo ettei mee umpeen noi lävistysreiät(:
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Helmi 07, 2012 1:36 am

Voi että Soile mua niin jännittää sun puolesta! Sillei innostavalla tavalla jännittää. En mä usko että lävistysreiät menee niin äkkii umpeen, riippuu tietenki siitä että miten kauan ne on ollu ja että miten paljon keho niitä hylkii.
Toivon sulle paljon onnea matkaan ja enkeleitä vierelles! <3
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 5 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 5 / 23 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 23  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa