Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pike esittäytyy

5 posters

Siirry alas

Pike esittäytyy Empty Pike esittäytyy

Viesti kirjoittaja Pike Su Huhti 10, 2011 1:41 am

Hei kaikille!!
Olen muutaman viikon päästä 40v. ja aina ollut ison kokoinen. Nyt olen kuitenkin jo norsun kokoinen. Pituus 159,5cm ja paino 119kg eli BMI jotain 46-47. Verenpaine lääkkeet aloitettiin helmikuussa ja nyt on sokerit sitten ylhäällä. Lähete leikkaukseen on lähtenyt omalääkäriltä viimekuussa. Toisaalta minua pelottaa ihan hirveästi, mutta toisaalta taas haluan siihen tosi paljon. Kertokaa nyt, kannattaako se todella?? Tiedän, kyselen tyhmiä, mutta kun pelottaa. En tiedä edes mikä, mutta vaan pelottaa. Tulihan nyt selväksi, että minua pelottaa kyseinen operaatio?? Very Happy bom
Yhdelle ystävälleni on viime vuonna tehty leikkaus, mutta emme ole ehtineet kauheasti siitä jutella. Ehkä tämä tästä!!!!!
T: Pike

Pike

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 10.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pike esittäytyy Empty Vs: Pike esittäytyy

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Huhti 10, 2011 2:09 am

Mulla oli n. vuosi sitten melko sama tilanne sairauksien osalta kuin sulla nyt. Mut leikattiin toukokuussa ja nyt on vaatekoko pienentynyt 10:llä ( 52->42). Verenpainelääkitystä ei tarvinnut aloittaa, verensokerin kohoamisesta kertoneet tummentumat taipeissa on kadonneet, polvikipu ei haittaa liikuntaa jne..

Mun tätä vuoden tarinaa voit seurata oheisesta linkistä

https://laihdutusleikkaus.palstani.com/t581-lyltsy-espoosta-esittaytyy

Tsemppiä taipaleellesi!

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pike esittäytyy Empty Vs: Pike esittäytyy

Viesti kirjoittaja MRA123 Su Huhti 10, 2011 1:22 pm

Tervetuloa palstalle!

Mut on leikattu Tayssissa 6.10.2010 eli puoli vuotta sitten. Mun matkaa voi seurata ketjusta MRA123 esittäytyy.

En löydä oikeastaan mitään negatiivista leikkauksen suhteen, olen varmasti ollut onnekas toipuja ja pää on pysynyt muutoksessa mukana.
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pike esittäytyy Empty Vs: Pike esittäytyy

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Su Huhti 10, 2011 1:33 pm

Tervetuloa Pike!
Tulit parhaaseen A-ryhmään! Minä en olisi tänne asti selvinnyt, jos en olisi löytänyt tänne! En olisi uskaltanut edetä omalla polullani ilman vertaistukea. Olisin ollut ypöyksin tietämättömänä, että Suomessa on jo paljon onnistuneesti leikattuja, joiden elämän on leikkaus täydellisesti muuttanut ihanaan suuntaan! Sinulla on kaikki mahdollisuudet samaan!! Onnea ja menestystä omalla polullasi, siitä muodostuu ihan omanlainen sinulle niinkuin meille kaikille!!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pike esittäytyy Empty Vs: Pike esittäytyy

Viesti kirjoittaja toukka79 Su Huhti 10, 2011 2:58 pm

Hei Pike ja tervetuloa. Olen itse menossa Hatanpäälle leikkaukseen toukokuussa. En valitettavasti vielä pysty kertomaan leikkauksen vaikutuksesta, mutta koko prosessi on ollut hyvin positiivinen kokemus jo tähän asti. Hoitohenkilökunta on ollut hyvin mukavaa. Tsemppiä siis taipaleellesi!
toukka79
toukka79

Viestien lukumäärä : 185
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 05.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pike esittäytyy Empty Vs: Pike esittäytyy

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa